Mielipiteitä Zafira dieselistä.Mm.huoltoväli ym.
Zafira diesel
2
896
Vastaukset
- ajaa
Minulla on nyt ollut vajaan vuoden Zafira 2,0Tdi, vuosimalli on 2002.
Seuraavia korjauksia oon joutunu tekemään: toinen raidetangon pää meni vaihtoon heti ostettaessa (km n. 119000) takajarrupalat piti vaihtaa (km n.125000), hehkutustulpat vaihdetiin myös (n.128000km) ja ilmastointilaite puhdistettiin hajuongelman vuoksi (133000km). Eli jonki verran on rahaa palanut, mutta itse autoon olen kyllä ollut tyytyväinen.
Minun mielestäni sillä on hyvä ajaa ja se kulkee vakaisesti. Kävin juuri kesälomareissussa ja isohko vaunukin kulki perässä ilman mukinoita.
Erityisen tyytyväinen olen ollut Zafiran penkkisysteemeihin, jotka saa todella nopeasti moneen eri asentoon. Kun kaikki penkit käytössä, tavaratilaa vain on tosi vähän.
Huoltoväli on käsittääkseni 30000km ja merkkiliikkeessä huolto maksaa n. 250-300€/kerta. Suosittelivat kyllä merkkiliikkeessä vaihdattamaan öljyt 15000km:n välein vaikka huoltoväli onkin pitempi. Tuota neuvoa aion noudattaa, tiedä sitten olisiko se välttämätöntä?
A-pilarit Zafirassa ovat aika leveät ja vievät näkyvyyttä, mutta siihen kyllä tottuu. Se vaatii hiukan opettelua ja suosittelenkin kiinnittämään siihen alussa erityistä huomiota. Ihan hyvä kaara.- DTI
Onko kaikki diesel zafirat turbo koneella?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422572Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423162241- 261970
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471606Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441386
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361106