Moderaattoreja

Anonyymi-ap

Kuinka paljon häiriintyneitä postauksia täältä löytyykään ilman mitään sidonnaisuutta itse aihepiiriin. Ilmeisesti kukaan ei näitä valvo. Ikävä aikaa, jolloin moderaattorit siivos keskusteluja asiallisemmiksi.

37

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Täällä on tappouhkauksia. Moni voi saada niistä pahojakin pelkotiloja. Tämä koko sivusto pitäisi kaataa.

• Anonyymi00002
        UUSI

Kyllä,suoria uhkauksia ja listat tehty ketkä kantaa katkeraa kaunaa,kuten erosta tjms.
        Olen itse kirjoittanut toiveista toiselle pahaa,sen sanon ettei ole mikään viaton.Minulla on oikeus kirjoittaa toiveista pahaa vainoajalleni Ellen kirjoita tunnisteellisesti koko nimiä.Universumilta pyydän tätä kautta lohtua purkamalla vihaa vainoajaani kohtaan.
        On erittäin ikävää olla jatkuvan kiusan kohteena.

• Anonyymi00004
        UUSI

Kyllä,suoria uhkauksia ja listat tehty ketkä kantaa katkeraa kaunaa,kuten erosta tjms.
        Olen itse kirjoittanut toiveista toiselle pahaa,sen sanon ettei ole mikään viaton.Minulla on oikeus kirjoittaa toiveista pahaa vainoajalleni Ellen kirjoita tunnisteellisesti koko nimiä.Universumilta pyydän tätä kautta lohtua purkamalla vihaa vainoajaani kohtaan.
        On erittäin ikävää olla jatkuvan kiusan kohteena.

• Anonyymi00005
        UUSI

Tai jos on yhtään älliä päässä niin pysyä pois koko sivustolta!!

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä haluan tietää kun minua seurataan.Maito on jo kaatunut 1,5 vuotta sitten.

• Anonyymi00014
        UUSI

When i say i never scared, i mean it kikakika

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä haluan tietää kun minua seurataan.Maito on jo kaatunut 1,5 vuotta sitten.

Minun maito pärjäs kaapissa talven yli gubbe

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niinpä- meette vaa enemmän sekasin

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

When i say i never scared, i mean it kikakika

But i mean i can cry too like a little boys me me me

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minun maito pärjäs kaapissa talven yli gubbe

Itellesikö puhelet valehtelija?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Itellesikö puhelet valehtelija?

Siis nimenomaan tästä aiheestako valehtelisin vai kaikista aiheista peräti? Sittenhän meillä olisi jtn yhteistä mutku ei oo

• Anonyymi00007
      UUSI

Katsos, ylläpito on estänyt ip-osoitteeni ilman, että olen edes mitään kirjoittanut tai edes yrittänyt kirjoittaa.

• Anonyymi00008
        UUSI

Ip osoite on tosi nopea ja helppo vaihtaa uuteen sekunnissa

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ip osoite on tosi nopea ja helppo vaihtaa uuteen sekunnissa

Ja sitte ku on 30, ni vasta helppoo onki. Kuulemma.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja sitte ku on 30, ni vasta helppoo onki. Kuulemma.

Kelaa kuin monta kommenttii tai sen semmottii sullaki vilahtais ohi

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kelaa kuin monta kommenttii tai sen semmottii sullaki vilahtais ohi

Mistä te reesut sitte pälpättäisitte nii?

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mistä te reesut sitte pälpättäisitte nii?

Nainen kirjoittaa internetiin. Nykyaikaa.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Nainen kirjoittaa internetiin. Nykyaikaa.

Dirt poor mentally they are

• Anonyymi00009
      UUSI

Itse en valita niinkään sivustosta. Ihmiset jotka täällä on, on se ongelma. Ne jotka kokevat tarpeekseen trollata tai muuten kirjoittaa törkyä. Heitä ei tule ikävä kun poistuvat.

• Anonyymi00011
        UUSI

Se on juuri näin.

• Anonyymi00032
        UUSI

Keväällä alkaa kaikkia kivoja kurssejakin

• Anonyymi00013
      UUSI

I want mayhem too bro

• Anonyymi00018
      UUSI

No tuota. On se kieltämättä häiriintynyttä ihan sillai globaalisti jos peräkamarin mamas boy kirjoittelee mm. erinäisten raajojen repimisistä ja siitä kuinka ikävää on kun vauvat saa hampaita..

Nää on vissiin sellaisia asioita joita palstaäijä ei välttämättä haluaisi julkisuuteen, mutta ne tulee.. Tässä vaiheessa haluan kiittää kaikkia mukana olleita ❤️ Ihan selkeästi yksi sairaimmista tapauksista mitä tämä kolkka on nähnyt. Sanoin tästä jo vuosia sitten vaan ette uskonut, nyt kaikki lävähtää pitkin eetteriä sillä rytinällä että heikompia hirvittää. En ole pahoillani siitäkään.

• Anonyymi00021
        UUSI

No syytä on tullakin esiin ja valehtelijat ja syyttömien syyttäjät myös. Sivusta

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No syytä on tullakin esiin ja valehtelijat ja syyttömien syyttäjät myös. Sivusta

Jöö. I'm here to f things up jos ei ole tullut vielä selväksi..

Mitä tulee teihin kirjoituksiani ym. seuraaviin pölpöttäjiin niin varmaan on aika tsekata sinne peiliin ihan itsekin. Toistaiseksi en lähde nimiä mainitsemaan mutta etteköhän te tiedä..

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kerro mistä näitä mainitsemiasi syyttömiä syytetään ja itse syyttäjäkö sinulle ”vinettää” ?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jöö. I'm here to f things up jos ei ole tullut vielä selväksi..

Mitä tulee teihin kirjoituksiani ym. seuraaviin pölpöttäjiin niin varmaan on aika tsekata sinne peiliin ihan itsekin. Toistaiseksi en lähde nimiä mainitsemaan mutta etteköhän te tiedä..

Joo en tiä, täällä näitä jonnin joutavien joikaajia piisaa never mind näistä eikö

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Joo en tiä, täällä näitä jonnin joutavien joikaajia piisaa never mind näistä eikö

Nevermind? Juu ei vaikuta varsinaisesti mielentilaani, se varmaan joitain vähän vtuttaakin..

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kerro mistä näitä mainitsemiasi syyttömiä syytetään ja itse syyttäjäkö sinulle ”vinettää” ?

Eiköhän se selviä.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei se nyt ihan niikä oo. Vaikka jos on ollu Suomessa, vaikka ei muka oo. Tai jos muka kirjottaa tähän laatikkoon, ja onki oikeesti ruokajonossa. Wink wink. -sivu

• Anonyymi00019
      UUSI

Olen huomannut, että kirjoitusten taso on laskenut ja tulee paljon enemmän törkypostia. Jotkut ovat kertoneet uhkauksista, mitkä liittyvät henkeen ja terveyteen ja kuinka viestejä poisteta. Voisin kuvitella, että yksi syy voi olla, että moderaattorilla ei ole aikaa tai halutaan, että viestit jäävät, jos tulee mahdollinen rikostutkinta.

• Anonyymi00036
        UUSI

Olikohan jossain uutista ett suomi24:lla otettu tekoäly käyttöön tekstien tarkistukseen. No pakko sanoa ett eipä osaa tekoäly hoitaa hommaansa kun menny koko palsta pelkäksi trollauspaikaksi.

Täällä ei enää oikeestaan viitsi ees käydä ja kun/jos tänne jää vaan hullut sun muut mielenterveydeltään ongelmaiset niin voi vaan kuvitella miten vastenmielinen paikka tästä tulee.

Olis aika perustaa uus keskustelupalsta missä mietittäis huolella etukäteen miten moderointi hoidetaan tehokkaasti niin että sivusto pysyis hyvänä keskustelupaikkana.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Olikohan jossain uutista ett suomi24:lla otettu tekoäly käyttöön tekstien tarkistukseen. No pakko sanoa ett eipä osaa tekoäly hoitaa hommaansa kun menny koko palsta pelkäksi trollauspaikaksi.

Täällä ei enää oikeestaan viitsi ees käydä ja kun/jos tänne jää vaan hullut sun muut mielenterveydeltään ongelmaiset niin voi vaan kuvitella miten vastenmielinen paikka tästä tulee.

Olis aika perustaa uus keskustelupalsta missä mietittäis huolella etukäteen miten moderointi hoidetaan tehokkaasti niin että sivusto pysyis hyvänä keskustelupaikkana.

Se on totta. En halua leimata erilaisia ongelmaisia, mutta hyvät käytöstavat tulisi olla ihmisillä. Tällaisia palstoja tarvitaan, missä ihmiset voivat purkaa omia ajatuksiaan. Ilkeily ja kiusaaminen on vastenmielistä.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kyllä täällä on modet paikalla.

• Anonyymi00035
      UUSI

Ei ylläpitoa kiinnosta keskustelun taso. Vain se, että palstalla on mahdollisimman paljon trafiikkia ja mainostuloja tulee. Trafiikkia nostavat nimenomaan nuo trollit ja pskan puhujat.

• Anonyymi00040
      UUSI

Nimenomaan. Tämä sunkin läjäys on asiaankuulumaton turhake!

• Anonyymi00041
      UUSI

Ja yksi psykoosipotilas tekee ne kaikki.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      166
      3024
    2. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      113
      2286
    3. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      77
      1970
    4. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      49
      1738
    5. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      62
      1617
    6. Kuka on Farmi Suomi Riiko?

Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe
      Tv-sarjat
      16
      1456
    7. Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä

Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään
      Kankaanpää
      32
      1430
    8. Vastuuhenkilöt

Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.
      Lapua
      73
      1261
    9. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      67
      1251
    10. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      21
      1024
    Aihe