Minulle ei tarvitse opettaa lapsiperhe-elämää, sillä olen elänyt sellaista noin 25 vuotta kahdella lähdöllä.
Lähdöt sen johdosta että perhe-elämääni kuului alkoholi ja vieraat piparit, siis ns. golfmatkat Pattayalle ja liikematkailut Hampuriin ym. ja jne.
Minulta jää enemmän aikaa lapsille ja vaimolle kuin mitä he tarvitsevat.
Omaa aikaa on minulle uutisten lukeminen, leffojen ja sarjojen seuraaminen, saunominen yms.
Vaimo katselee thaihömppää.
Lapset lkatselee lastenohjelmia.
Meillä kaikilla on mobiiliwifit.
2010
Lähtölaskentaa kolmannen kerran.
6
118
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pasasen eka teki itsarin. Pasanen traumatisoitui ja loi Senssun päässään. Toinen uskoi pari vuotta valheisiin ja dumppasi vasta sitten. Kolmas tuli pulla uuniissa Pasasen pöytään ja karkasi nyt viimeisen kerran Thaimaahan. Sinne jäi Pähkinärinteen ajattelija yksiöönsä miettimään mistä saisi rahaa.
- Anonyymi00002
Olet näköjään joutunut kaksi kertaa ulkoruokintaan. Yritä kolmannen kerran pitää kielesi kurissa ja nyrkit taskussa niin ehkä vielä onnistut.
- Anonyymi00003
Täyskahjo on tuo thaihömppää telkusta katseleva jos ei ole vielä vahingossa hoksannut minkä ihmishirviön kanssa bunkkaa ja ole ryhtynyt sukunsa kanssa valmistelemaan ehdotusta liito-orava tai vex vex vaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Täyskahjo on tuo thaihömppää telkusta katseleva jos ei ole vielä vahingossa hoksannut minkä ihmishirviön kanssa bunkkaa ja ole ryhtynyt sukunsa kanssa valmistelemaan ehdotusta liito-orava tai vex vex vaan.
Tuskimpa itsaria tekee kuitenkaan
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi pankkineiti lähti Thaimaahan lman armastaan? Minulla kaksi eroa. Ensimmäisestä lähdin itse, toisesta lähti nuori vaimo. Kumpikaan ero ei jäänyt kaivertamaan. Sinkkuna isoisänä on hyvä olla, puolet vuodesta Thaimaassa.
GolfAri - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi pankkineiti lähti Thaimaahan lman armastaan? Minulla kaksi eroa. Ensimmäisestä lähdin itse, toisesta lähti nuori vaimo. Kumpikaan ero ei jäänyt kaivertamaan. Sinkkuna isoisänä on hyvä olla, puolet vuodesta Thaimaassa.
GolfAriArmaksella ei ollut rahaa ja näin ehkä yksi vuosituhantemme kiihkeimmistä rakkaustarinoista oli taputelti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699