olitpas vanhentunut 😬🤷♂️
Kyl tuli huono olo
50
518
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vuosi vuodelta enemmän. Et sinäkään paljoa nuorene..kyllä ne vaan rypyt syvenee sinullakin.
- Anonyymi00002UUSI
Stalkkaatko jotain?
- Anonyymi00003UUSI
Yrjöttää nii pahasti, että on ihan pakko nähä mitä toisten kännyt tekee. Kuulemma.
- Anonyymi00004UUSI
Niin käy kaikille.
- Anonyymi00005UUSI
Ei kyl mulle. Naiset luulee paljon nuoremmaksi ja saan pildeä. 🤷♂️
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ne antaa sulle pilleriä vaan sen takia, että pääsevät susta eroon. Kuulemma.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tekosellaista pimeässä tarjoavat etkä sinä ressukka huomaa mitään eroa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
karvoi
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vanhus
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No itseäs vaan huijaat. Se et haukut naisia täällä kertoo jo ett oot katkera niille. Et saa muita ku maksullisia ja tottahan toki ne kehuu kun saa extraa kun oot niin onnessas ku ees joku nainen kehuu.
Ja jo se että trollaat täällä kaiket päivät ja vissiin yötkin kertoo sen ett oot sinkku jota kukaan nainen ei oo huolinu. Hmmm….oot kyl niin säälittävä vanha ukko. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sivusta: Tai on paksu lompakko. Se nuorentaa kummasti.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Murkku poju haaveilee ,😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi sä sinkkuosion ikävä palstalla luuraat?? Jos kerran naisia riittää. Eiks sulla oo naista ees vaikka kehut olevas hyvännäköinenkin?
Joku tossa haisee nyt pahasti. Jos olisit oikeesti hyvännäköinen ett olis missään sinkkupalstan ikävä osiossa kirjoittelemassa. Tää ny aivan selvää eli valehtelet.
Ett oo hyvännäköinen vaan ihan päinvastoin ruma ku mikä ja naiset juoksee sua karkuun siinä se totuus kaikessa karmeudessaan.
- Anonyymi00006UUSI
Mitä se kuuluu ikäväpalstalle. Epäilen, että sun mahdollisessa parisuhteessa, et osaa sanoa mitään hyvää toiselle.
- Anonyymi00017UUSI
Vittuilukin on välittämistä.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vittuilukin on välittämistä.
Jatkuvalla vttuilulla menettää toisen. Rakkaus muuttuu ja sanat alkaa syödä toista, kunnes huomaa, että jossain muualla on paljon kunnioittavampi suhde.
Toinen alkaa tuntua vastenmieliseltä.
- Anonyymi00009UUSI
Mul on joku kuolemantauti. Ja toivon et kuolen siihen true käteenvetäjä naisena viimeistään 30 v.
- Anonyymi00013UUSI
Vetäsitkö kovat jo piippuun? Äänestäpäätellen vaa kyselen.
-sivusta
- Anonyymi00010UUSI
Sinä ootkin vtun stalkkeri naapuri.
- Anonyymi00023UUSI
Mistä tiesit?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mistä tiesit?
Mulla näkijän kykyjä.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mulla näkijän kykyjä.
Tai sanotaanko että osaan päätellä asioita. Oot haukkunut tuolla samalla emojilla läskiksi, siaksi ja ties miksi. Tiedän kyllä että se olet sinä.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tai sanotaanko että osaan päätellä asioita. Oot haukkunut tuolla samalla emojilla läskiksi, siaksi ja ties miksi. Tiedän kyllä että se olet sinä.
Ap:llä taitaa olla naisvihaa. Miksiköhän? Onko niin että naiset karttaa häntä. No eipä oo ihme kun noita viestejään naisille lukee. Sinkkuelämä oottaa häntä hamasn loppuun asti näyttää siltä.
- Anonyymi00011UUSI
Onneksi se oli vain sun märkä päiväuni
- Anonyymi00012UUSI
Lits läts lapset kurahousut jalas
- Anonyymi00014UUSI
"On pakko mennä navettaan, jos haluu saada...". -sivu
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Huh huh mitkä jutut.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sä kuuluisit navetan taakse
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sä kuuluisit navetan taakse
Ja minä luulin,että sinä kasvat jo horsmaa.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Huh huh mitkä jutut.
Tää on perussettiä suomi24 ikävä? palstalla.😅😅
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja minä luulin,että sinä kasvat jo horsmaa.
ala kaivaan hautaa niin kuin olis jo
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
ala kaivaan hautaa niin kuin olis jo
😂
- Anonyymi00024UUSI
Äijä reilusti ohi keski-iän ja jutut edelleen hiekkalaatikkotasoa.
- Anonyymi00031UUSI
Juuri tämä! On lapsellinen äijä.
- Anonyymi00028UUSI
Etkö keksi mitään omaa papukaija! Itse en sanoisi kenelläkään muulle noin ku sun kaltaiselle kiusaajalle! Tais tulla paha mieli kumminkin! 😁
- Anonyymi00033UUSI
Ja sulle nimenomaan tuon ennenaikaisen vanhenemisen on aiheuttanut muiden ihmisten kiusa ja vaino!!
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ja sulle nimenomaan tuon ennenaikaisen vanhenemisen on aiheuttanut muiden ihmisten kiusa ja vaino!!
No minkäs ikänen hän sitten on jos niin ennen aikaisesti vanhentunu onko ihan 35 v. ja näyttää 60 v.?
Enpä usko vaan saattaa olla jopa ikäisekseen nuoremman näköinen ja kateus taitaa siellä taustalla kirvoittaa näihin trolliviesteihin. Tää on niin perisuomalaista!!
Kaikki vanhenee se nyt fakta eikä oo ihmistä joka ei vanhenis mut toiset vähän hitaammin kuin toiset.
Onko hän nyt sitten vanhentunu vähemmän kuin sinä ja se ottaa nyt niin päähän? Olispa kiva nähdä sinusta ja hänestä reaaliaikaiset kuvat ja molempien ikä siihen vielä mukaan. Sitten vois keskustella ”vanhenemisesta”. Mitenköhän se sun vanhentuminen olis näkyvissä.
- Anonyymi00029UUSI
elämä näkyy. enkä m elä vanhaksi.
- Anonyymi00030UUSI
traumat ja suru tappaa vaikka tanssisin ulos sitä
- Anonyymi00032UUSI
Sepä se , ajan hammas nakertaa meitä kaikkia . Silti olen tyytyväinen tähän aikaan
- Anonyymi00034UUSI
Voi että!
- Anonyymi00039UUSI
Ilkeä oot
- Anonyymi00041UUSI
Tämä oli varmaan sitä käänteispsykologiaa.
- Anonyymi00046UUSI
No saattaapi ollakin just näin 😅 kun haukkuu muita vanhan näköseks niin voi kuvitella itsensä vähän nuoremman näköiseksi.
Eikös se kaikki ulkonäköön liittyvä juoruilu lähde just tuosta kun joku on paremman näköinen kuin itse niin sen ulkonäköä pitää ruveta haukkumaan niin alkaa oma naama näyttää ainakin mielikuvissa paremmalta.
Eli niin suomalaista meininkiä että ja samalla jotenkin niin säälittävää touhua. Ei se oma naama sen paremmaksi muutu vaikka miten muita haukkuis.
- Anonyymi00042UUSI
Lemottiko sillille?
- Anonyymi00043UUSI
No onko sillä hampaat tallella vielä ja mitä muuta?
- Anonyymi00048UUSI
Viikonloppu meni hyvin👍
- Anonyymi00050UUSI
Yleensä aina, jos on ihastunut tai rakastunut, ei toisen ikääntyminen asiaa kuitenkaan muuta miksikään, koska itsekin ikääntyy. Rakastunut pitää toista aina ainutlaatuisen kauniina. Toisaalta sitähän jokainen ihminen onkin. Vain sisäinen kauneus, kuten hyväntahtoisuus ja hyvyys ylipäätään ratkaisee. Voimia!
- Anonyymi00051UUSI
Mua käy sääliksi ihmiset a) joita muiden ulkonäkö kiinnostaa niin paljon että pitää joka päivä aukoa päätä siitä
B) joille ulkonäkö on kaikista tärkein ominaisuus naisessa / miehessä
Onneks mulla on muuta sisältöä elämässä, esim lapset, jotka ovat mulle rakkaimpia. Ulkonäkö on tärkeyslistalla aika häntäpäässä.
Mutta jotkut ihmiset vaan ovat niin ulkonäköjeskeisiä. He eivät muusta haaveile kuin saada kauniin äkäinen/komea mies. Elämä olis tosi onttoa noin elävillä.. - Anonyymi00052UUSI
En koskaan olekaan ollut kummoisen näköinen, kiitoksia vain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030