En pääse yli tästä

Anonyymi-ap

Nimittäin mustasukkaisuudesta...
Taas mietin vaan sitä, että kenen kanssa sinä olet viikonloppusi viettänyt ja mitä tehnyt...
Onko sinulla edelleen useita naisia, vai joko sieltä on valikoitunut joku tietty...
En pääse yli sinusta. Vaikka en saa sinua itselleni.

34

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Saisit milloin vaan miten päin tahansa, mutta et halua. Yhden yhtä kertaa et ole ilmaissut haluasi.

• Anonyymi00002

Miten niin hän ei halua??

• Anonyymi00003

Ei osu. Koska minä olen...

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei osu. Koska minä olen...

Epämääräisiä vihjailuita ei lasketa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Miten niin hän ei halua??

Ei ole koskaan suoraan ilmaissut mitä hän haluaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Epämääräisiä vihjailuita ei lasketa.

No mies ei ole antanut edes niitä epämääräisiä vihjailuja. Hänestä ei saa mitään irti.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No mies ei ole antanut edes niitä epämääräisiä vihjailuja. Hänestä ei saa mitään irti.

Ohi sitten. Minä olen sydänverellä suoraan kertonut mitä haluan ja tarvitsen, sekä osoittanut kiinostuksen, mutta nainen ei ole muuta kuin epämääräisesti osoittanut kiinostustaan ja tapaillut mielummin muita.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ohi sitten. Minä olen sydänverellä suoraan kertonut mitä haluan ja tarvitsen, sekä osoittanut kiinostuksen, mutta nainen ei ole muuta kuin epämääräisesti osoittanut kiinostustaan ja tapaillut mielummin muita.

Voisitko kertoa kirjaimen?

• Anonyymi00005

Mitä väliä kuinka monta? Olisit joka tapauksessa mustis yhdestäkin.

• Anonyymi00007

No tämä on kyllä totta.
        Mutta ehkä siinä määrässä on se ero, että useiden kanssa se ehkä ei ole vakavaa... Mutta sitten, jos niitä on vain yksi, niin ehkä se on...

• Anonyymi00009

Ei ole ketään naista. Ollut muuton jälkeen.

• Anonyymi00010

Sitä ennenkö oli?
        Sivusta huutelen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sitä ennenkö oli?
        Sivusta huutelen.

Naisen kanssa asuin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Naisen kanssa asuin.

Ei osu sitten.

• Anonyymi00011

En huoli ketään naista ristikseni.

🚬😮‍💨

• Anonyymi00029

Eikä monikaan sinua, koska tupakka.

• Anonyymi00013

Ketään ei voi omistaa 🤣

• Anonyymi00016

Kun minä rakastun mieheen hänen pitää omistaa minut.

• Anonyymi00015

Eikö mustasukkaisuus tällöin ole turhaa kun tiedät ettet toista itsellesi saa toki tiedän niitäkin jotka ovat kaverilleen jopa mustasukkaisia tämän tyttöystävästä tai poikaystävästä

• Anonyymi00018

Niin tiedän sen. Olen tyhmä. En pääse yli siitä miehestä.

• Anonyymi00019

Sunnuntain työt on ohi. Mitä muuta kuuluu sinnepäin?

• Anonyymi00021

Kevät ajelulle. Missä tykkäät käydä?

• Anonyymi00022

se sen asian poistaa mistä tullutkin eli uusi rakkaus.. ainoa hoitokeino..

mutta niin no voin teillekin sanoa että: olen iloinen että jotenkin pystyin avaamaan keskusteluja, jotta voisitte puhua vapaammin, jotta ei jää patoutumiamieleen.

nooh olenkin professional, en mikään idiootti kuin joku yliopiston sosiologian professori, pelle-hermanni hweheh

• Anonyymi00023

Lopetin kauan sitten tuollaisen miettimisen. Hulluksihan siinä tulisi. Hän on vapaa ihminen, tekee mitä lystää. Ei kuulu ollenkaan minulle. Mutta täytyy tunnustaa, että kyllä kirpaisi, kun näin hänet ensimmäisen kerran toisen naisen kanssa. Sitten toisen, kolmannen,neljännen, viidennen.. Niin sen sitten piti mennä.

• Anonyymi00024

Tarpeeton mustasukkaisuus vain varmistaa tunteiden kuolemisen sinua kohtaan.

• Anonyymi00026

Minä en ole kokenut mustasukkaisuutta kenestäkään. Se ei ole minun tapa kokea elämää!

• Anonyymi00025

Saattaa olla niin että ei se mieskään ole päässyt irti sinusta. Näin saattaa tosiaan olla.

• Anonyymi00027

Toivottavasti paljon nuorempi henkilö ei enää ajattele, että voisin olla hänen ystävänsä, koska minulle se ei ole mahdollista koskaan!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Toivottavasti paljon nuorempi henkilö ei enää ajattele, että voisin olla hänen ystävänsä, koska minulle se ei ole mahdollista koskaan!

Niin toivottavasti

• Anonyymi00028

kannattaisiko vaihtaa sukkien väri mustista, vaikka pinkeiksi, keväänkin kunniaaksi.

• Anonyymi00030

Kaiken saa jos haluu

• Anonyymi00032

Jos haluu saada, on pakko antaa.

• Anonyymi00033

Noita hattu päähän helistimet kainaloon harjoit telee Sakari pääsiäistä,🧙🏻‍♀️🧹🪄

• Anonyymi00034

No hyvä kun et osaa muuta kuin pelleillä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe