Nimittäin mustasukkaisuudesta...
Taas mietin vaan sitä, että kenen kanssa sinä olet viikonloppusi viettänyt ja mitä tehnyt...
Onko sinulla edelleen useita naisia, vai joko sieltä on valikoitunut joku tietty...
En pääse yli sinusta. Vaikka en saa sinua itselleni.
En pääse yli tästä
34
712
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saisit milloin vaan miten päin tahansa, mutta et halua. Yhden yhtä kertaa et ole ilmaissut haluasi.
- Anonyymi00002
Miten niin hän ei halua??
- Anonyymi00003
Ei osu. Koska minä olen...
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei osu. Koska minä olen...
Epämääräisiä vihjailuita ei lasketa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten niin hän ei halua??
Ei ole koskaan suoraan ilmaissut mitä hän haluaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Epämääräisiä vihjailuita ei lasketa.
No mies ei ole antanut edes niitä epämääräisiä vihjailuja. Hänestä ei saa mitään irti.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
No mies ei ole antanut edes niitä epämääräisiä vihjailuja. Hänestä ei saa mitään irti.
Ohi sitten. Minä olen sydänverellä suoraan kertonut mitä haluan ja tarvitsen, sekä osoittanut kiinostuksen, mutta nainen ei ole muuta kuin epämääräisesti osoittanut kiinostustaan ja tapaillut mielummin muita.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ohi sitten. Minä olen sydänverellä suoraan kertonut mitä haluan ja tarvitsen, sekä osoittanut kiinostuksen, mutta nainen ei ole muuta kuin epämääräisesti osoittanut kiinostustaan ja tapaillut mielummin muita.
Voisitko kertoa kirjaimen?
- Anonyymi00005
Mitä väliä kuinka monta? Olisit joka tapauksessa mustis yhdestäkin.
- Anonyymi00007
No tämä on kyllä totta.
Mutta ehkä siinä määrässä on se ero, että useiden kanssa se ehkä ei ole vakavaa... Mutta sitten, jos niitä on vain yksi, niin ehkä se on...
- Anonyymi00009
Ei ole ketään naista. Ollut muuton jälkeen.
- Anonyymi00010
Sitä ennenkö oli?
Sivusta huutelen. - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sitä ennenkö oli?
Sivusta huutelen.Naisen kanssa asuin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Naisen kanssa asuin.
Ei osu sitten.
- Anonyymi00011
En huoli ketään naista ristikseni.
🚬😮💨- Anonyymi00029
Eikä monikaan sinua, koska tupakka.
- Anonyymi00013
Ketään ei voi omistaa 🤣
- Anonyymi00016
Kun minä rakastun mieheen hänen pitää omistaa minut.
- Anonyymi00015
Eikö mustasukkaisuus tällöin ole turhaa kun tiedät ettet toista itsellesi saa toki tiedän niitäkin jotka ovat kaverilleen jopa mustasukkaisia tämän tyttöystävästä tai poikaystävästä
- Anonyymi00018
Niin tiedän sen. Olen tyhmä. En pääse yli siitä miehestä.
- Anonyymi00019
Sunnuntain työt on ohi. Mitä muuta kuuluu sinnepäin?
- Anonyymi00021
Kevät ajelulle. Missä tykkäät käydä?
- Anonyymi00022
se sen asian poistaa mistä tullutkin eli uusi rakkaus.. ainoa hoitokeino..
mutta niin no voin teillekin sanoa että: olen iloinen että jotenkin pystyin avaamaan keskusteluja, jotta voisitte puhua vapaammin, jotta ei jää patoutumiamieleen.
nooh olenkin professional, en mikään idiootti kuin joku yliopiston sosiologian professori, pelle-hermanni hweheh - Anonyymi00023
Lopetin kauan sitten tuollaisen miettimisen. Hulluksihan siinä tulisi. Hän on vapaa ihminen, tekee mitä lystää. Ei kuulu ollenkaan minulle. Mutta täytyy tunnustaa, että kyllä kirpaisi, kun näin hänet ensimmäisen kerran toisen naisen kanssa. Sitten toisen, kolmannen,neljännen, viidennen.. Niin sen sitten piti mennä.
- Anonyymi00024
Tarpeeton mustasukkaisuus vain varmistaa tunteiden kuolemisen sinua kohtaan.
- Anonyymi00026
Minä en ole kokenut mustasukkaisuutta kenestäkään. Se ei ole minun tapa kokea elämää!
- Anonyymi00025
Saattaa olla niin että ei se mieskään ole päässyt irti sinusta. Näin saattaa tosiaan olla.
- Anonyymi00027
Toivottavasti paljon nuorempi henkilö ei enää ajattele, että voisin olla hänen ystävänsä, koska minulle se ei ole mahdollista koskaan!
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Toivottavasti paljon nuorempi henkilö ei enää ajattele, että voisin olla hänen ystävänsä, koska minulle se ei ole mahdollista koskaan!
Niin toivottavasti
- Anonyymi00028
kannattaisiko vaihtaa sukkien väri mustista, vaikka pinkeiksi, keväänkin kunniaaksi.
- Anonyymi00030
Kaiken saa jos haluu
- Anonyymi00032
Jos haluu saada, on pakko antaa.
- Anonyymi00033
Noita hattu päähän helistimet kainaloon harjoit telee Sakari pääsiäistä,🧙🏻♀️🧹🪄
- Anonyymi00034
No hyvä kun et osaa muuta kuin pelleillä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707