Mitä olet syönyt tänään?
Haluaisin tietää
42
444
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi haluat tietää?
- Anonyymi00008
Minusta oli mukava, kun joku luetteli joskus täällä aamupalojaan jne.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minusta oli mukava, kun joku luetteli joskus täällä aamupalojaan jne.
Olen syönyt tänään sitä sun tätä ja vähän päällekin ja nyt on kylläinen olo.
- Anonyymi00002
Ruis leipää, voita, kinkku. Ja mehua.
En mitään muuta- Anonyymi00003
Kokonaisen kinkun söit?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kokonaisen kinkun söit?
Ei vaan kinkkua .. muutaman siivun leivällä!
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei vaan kinkkua .. muutaman siivun leivällä!
Ei ole taaskaan rahaa ruokaan... Pitää säästellä näitäkin että kestään 9 päivää...
- Anonyymi00005
Mitä itse ap? Mikä on painoindeksisi?
- Anonyymi00007
Oon juonut vain suolavettä ja muutama juustosiivu meni.
- Anonyymi00009
Cajun-kana pastaa.
- Anonyymi00010
Vähän paikat kipeenä ja vasta söin puolikkaan pizzan tuhdilla täytteellä, tonnikalaa ja kebablihaa.
- Anonyymi00011
Ruokaa.
- Anonyymi00013
Lasagnea tein ja söin.
- Anonyymi00014
Tarjosikko muillekin sitä pskaa?
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tarjosikko muillekin sitä pskaa?
Tarjosin. Hyvällä halulla söivät, loppui vähän kesken.
- Anonyymi00015
Aamupala:
Tummaleipä päällä, kanamuna, kalkkunaa, raejuusto, tomaattia ja sokeritonta maustekurkkua. Kiwi hedelmä , Kreikkalaista jugurttia päällä kanelia, vähän sokeritonta vadelmakeittoa ja 1 Kiwihedelmä.
Lounas: Paistettua kanaa, sipulia vihreä paprika, salaattia ja avocado. Kastije oliiviöljyä ja sitruunaa . Kävelylenkki lenkki 8 km
Välipala:tumma leipä päällä, kanamuna, suolaa, kalkkunaa, raejuustoa, tomaatti ja maustekurkku, kreikkalaista jugurtti päällä kanelia ja pähkinöitä.
Iltapala: Näkkileipä, kalkkuna, runsaasti raejuustoa, maustekurkkua ja teetä.
Tälläisellä ruokavaliolla ja päivittäisellä kävelyllä laihtuu nopeasti ja varmasti. Minulla ei ole tarkoitus laihtua, joten proteiinin määrä on runsas saatan juoda illalla vielä heraproteiinia. Vettä muiden nesteiden lisäksi vähintään 2,5 litraa.- Anonyymi00025
Eli et syö mitään.;
Sitte kun syöt puoli kiloa kasviksia lisää vielä joka
Päivä ja vähintään puoli kiloa kanaa,kalaa tai lihaa lisää .Voidaan yrittää puhua muussakin kun syömishäiriöstä! - Anonyymi00028
Miksi noin paljon kanelia?
- Anonyymi00037
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jos on Ceylon-kanelia, niin saa käyttää reippaasti. Siihen ei ole lisätty myrkkyä. - tietäjä sivusta takaa
- Anonyymi00040
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kaneli on yllttävän kyvä jugurtin päällä, siihen tulee makua ilman sokeria. Jogurtti ja kaneli oli minulle uusi kokemus, mutta toimii ja sen sanotaan laskevan verensokeria. Kanelin pitää olla nimen omaan Ceylon-kanelia, kuten täällä oli jo mainittu.
- Anonyymi00016
Kaurapuuroa ja kahvia
- Anonyymi00017
Tälläkin laihtuu kummasti eikä tarvitse kokonaista kalkkunaa syödä iltapalaksi. Ihme hörhöjä täällä..
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tälläkin laihtuu kummasti eikä tarvitse kokonaista kalkkunaa syödä iltapalaksi. Ihme hörhöjä täällä..
Älä kerro anoreksia ruokavaliosta lisää kiitos!
Kai sä syöt edes vitamiineja tohon lisänä? - Anonyymi00041
Anonyymi00017 kirjoitti:
Anteeksi kirjoitus virhe, tarkoitus oli kirjoittaa kalkkunaa 😊 Tuo oli vaan minun koko päivän ateria.
- Anonyymi00042
Anonyymi00026 kirjoitti:
Älä kerro anoreksia ruokavaliosta lisää kiitos!
Kai sä syöt edes vitamiineja tohon lisänä?Syön vitamiineja ja kyllä pärjää hyvin tuolla ruoka määrällä. On totta, että tuolla laihtuu, mutta kun syö paljon proteiinia, niin ihan ok olo. Minulla on muu motiivi, kun laihtuminen, ennemmin yritän pitää tämän ruokavalion ja olla erityisemmin laihtumatta 😊
- Anonyymi00018
Saahan sitä haluta.
- Anonyymi00020
Lohta oli pöydässä.
- Anonyymi00021
Vaahtokarkkeja ja suklaata.
- Anonyymi00024
Paljonko painat?
- Anonyymi00043
Anonyymi00024 kirjoitti:
Paljonko painat?
170 cm / 63-64 kg. Pyrin lisäämään lihasta. En ole kuitenkaan mikään laiha, vaan indeksin mukaan normaali.
- Anonyymi00027
2 hampurilaista, meetvurstia 100g,pakastepizza,jauhelihaa 400g ja cokista 4dl sekä kermakahvi 2,5dl.Vettä noin 1,5l.
💪🤠- Anonyymi00038
Lihoin tuon lukemisesta jo 5 kg.
Kiiitoooos. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Lihoin tuon lukemisesta jo 5 kg.
Kiiitoooos.🤠
🫴ole hyvä.
- Anonyymi00029
Puolikas subi aamupäivällä ja lounaaksi salaattia. Leipää juustolla. Vettä, 1 kahvi ja hieman kirsikka kokista.
- Anonyymi00030
Tosi tosi toooosi paljon kaikkea. Myös kakkua.
- Anonyymi00031
Aamulla isoista hiutaleista kaurapuuroa, johon valmiiseen puuroannokseen päälle oliivi- ja kalanmaksaöljyä. sekoitin siihen vähän vegeproteiinijauhetta, sitten pakkasesta mustikoita, pilkoin banaanin ja avokaadon sekä tummia viinirypäleitä, juomana kaksi mukillista vihreää teetä. Tällä aamiaisella pärjäsin pitkälle päivään. välipalaksi söin ruisleipäparin, välissä brie-juustoa ja join vettä ;)
Kotiin tultuani söin kaura-ohra sekoitusta (riisin asemasta) ja kanapaloja, kesäkurpitsaa, kuullotettuja tomaatteja sekä thaivihanneksia.
Muuta en ole ehtinyt vielä syömään, mutta syön ennen nukkumaan menoa vielä palan kasvispizzaa. Tyydyttikö tämä uteliasta? - Anonyymi00032
9 olutta riittää näin paastoaikana vai mikä se on.
- Anonyymi00033
Et halua tietää, enkä minä halua muistella. Mun maha kyllä muistaa🤢
- Anonyymi00034
ei kannata syödä kovin lihottavia ruokia jotta ei tule ylipainosakko, joka noin 100eur jokaisesta ylipainokilosta, viikottain aina lääkäkärille punnitsemaan itsensä paljonko tulee sakkoa tällä viikolla kiloista.
Ymmärrän että joillain on geeneissä lihominen, tätä en ymmärrä jos ei syö mitään silti voisi lihoa?- Anonyymi00035
Voihan jollain olla esim kasvaimia jotka samalla keräävät nestettä kehoon. En ymmärrä miksi toisten painot kiinnostavat niin paljon.
Lopultahan se on sitten sama, mullan alla maatuu tai uunissa käryää. Ei haitanne sitten enää ketään? - Anonyymi00036
Tule hakemaan satasesi!🤨
- Anonyymi00044
Se on varmasti se syy, että lihot. Elimistösi on säästöliekillä. Ala syömään terveellisesti ja pieniä annoksia, juo vähintään 2,5 litraa vettä ja mikäli terveys kestää käy kävelylenkeillä. Kirjoita kaikki ylös mitä syöt, auttaa karsimaan huonot valinnat pois ruokavaliostasi. Tuo on muuten haastava tilanne. Minulla on ystävä, joka syö terveellisesti, mutta paino ei tipu. Nyt hänen muutos on juoda vettä, koska hän ei juo kun ehkä litran päivässä, ja,se saattaa olla syy siihen ettei paino laske. Veden juominen on todellä tärkeää koko elimistön kannalta. Tsemppiä 🤗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens823211Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1372815- 1902750
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2122391Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1271807Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul1871561Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta401468Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581219- 881045
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll188987