Ihan pieni gallup

Mirkku

Ihan vaan kyselisin, että moniko
teistä käy tuolla chatin puolella
vain ja ainoastaan sen vuoksi, että
josko sieltä löytyisi kivaa juttuseuraa?
Vai ainoastaanko haette seuraa
seksin merkeissä?

13

2000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä ainakin

käyn siellä vain ja ainoastaan kuluttamassa aikaani,
      en etsimässä yhtään mitään.

• mä kans

Mulla sama juttu, kuluttamassa aikaa ja vain ja ainoastaan juttelemassa.

• female_gintonic

itse käyn chatissa lähinnä kuluttamassa aikaani ja katselemassa josko olisi tuttuja chat-persoonia liikenteessä.. en koskaan etsi seuraa tms.. huonoja kokemuksia seuran etsimisen tuloksista.

• loponen

Sehän riippuu siittä, mitä sätistä haet, ajankulua, ystäväpiirin hakemista, juttelua, sitte on aika moni joilla on kotona vaikeuksia, ukko ryyppää, akka pettää, ukko pettää, akka ryyppää tyyppejä, eli haetaan joko olkapäätä tai haetaan uutta uhria entisen tilalle tai muuten vaan halutaan purkaa pahaa oloaan tuntemattomalle.
      Jotkut on sätissä vaan huvinvuoksi provoomassa, kun kotona tai töissä ei ole sellaseen mahdollisuutta, sitte on nämä keppikamera(lue weppi) hemmot, jotka nuohoovat punasilla jaellen ehdotuksia, pahimpina pidän niitä jotka hakee uutta "uhria" jättäen jälkeensä katkerat muistot..

• hardluck.maybe

Niin no... itselläni ainakin on ollut elämässä hankalia aikoja, ja monta kertaa chattiin istuminen on ollut aika hyvä henkireikä. Joten kyllä sitä ihan sen juttuseuran vuoksi tänne tullaan, tai sitten monissa tapauksissa ihan ajanvietteen vuoksi. Siksi toisekseen chatti on siitä hyvä paikka, että täällä saa aikaa vapaasti heittä zoukkia ilman että sitä kukaan ottaa tosissaan tai katsoo kieroon, toisin kuin taas oikeassa elämässä jos uusille tuttavuuksille lähtee ihan mitä tahansa heittelemään ( ei tietenkään asiattomuuksia) niin kyllä siellä monesti toisilla pyörii jos jonkinnäköisiä ajatuksia. Toisin sanoen chatissa voi 2 min tuttavuuden jälkeen keskustella samoin kuin chatin ulkopuolella 10 vuoden tuttavuuden jälkeen. Toisaalta ikävä kyllä niitäkin sitten taas riittää jotka myös chatissa ottavat kaiken liian vakavasti, mutta sillähän ei oikein mitään voi, se on heidän oma tappionsa sitten. Mutta kaikkien näiden lukuisten tuntien perusteella joita täällä olen viettänyt niin uskallampa väittää että varmasti puhumme hyvin lähelle sataa prosenttia yltävästä osuudesta niitten ihmisten suhteen jotka vain tosiaankin hakevat ajanvietettä ja juttuseuraa. Tietysti sekaan mahtuu niitä jotka hakevat joko seksi- tai vakavamielempää seuraa, sekä sitten vain niitä joiden mielestä on hauskaa tulla häiriköimään toisten viihtyvyyttä.

• EII.en

EDelleen olen ehdottomasti sitä mieltä, että mukavat, fiksut ajattelevat ihmiset ovat sätin suola; tilannekomiikka on sätin sokeri/honey.

Siellä on upeita tilanteita; ihania nauruja, sydämellisiä muistoja, kevyitä ajatuksia täysin vieraiden ihmisten kanssa. UPEETA :-)

kuten sanottu,
      Auringossa aina varjo seuraa kulkijaa....
      Olen pahoillani,
      Toistaiseksi en puutu chatin varjopuoliin laisinkaan :-) keskustelupalstalla.

Ehkä sen aika tulee vielä, Ken tietää :-)
      Nyt yritän tietoisesti löytää "jotain" positiivista Chat-käyttäjistä :-)

cuccuu™
      (*.*)
      okeiiiii ;-)

• Anssi

Nyt on juuri selainen "sininen hetki" ettei seksi ole ihan päällimmäisenä mielessä.

• Lena

Perustele vähän tarkemmin!!?

• BeatGoesOnAndOn-M

Enköhän meikäläinen mahda kanssa etsiä seksi yms seurani jostain muualta...kunha katselen ympärilleni ketä kaikkia ja minkälaista porukkaa on venuelle kokoontunut.....

• tyttönen

ainoastaan jutustelun vuoksi.

• sokrates01

Chattaan ihan vaan vasiten ja kattelen josko joku halukas narttu löytyisi toteuttamaan minun seksifantasiani.
      Voihan sitä muodon vuoksi ennen varsinaista aktia keskustella kuppikoosta ja muista ihmisläheisistä aiheista.

• elikkäs käyn vaan jutustelun vuoksi tuttujen ja vähemmän tuttujen kanssa on mukava höpistä kaikkea

• Pitkän aikaa olen/olin ihan vain aikaa tappamassa, ja pulisemassa chat-ystävien (terminä hassu, mutta pidempään keskustellessa jonkun kanssa, sitä oppii tuntemaan kissat ja koirat ja lapset ja miehet/vaimot jne. jne..)

Chatissa, kuten elämässäkin sattuu kaikkea odottamatonta, ja täysin etsimättä törmäsin tulevaan avio- nykyiseen avomieheeni...

-Cleo-

P.S. Ja tuskin monikaan vastaavaan galluppiin suoraan vastaa hakevansa seksiseuraa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe