Ihan vaan kyselisin, että moniko
teistä käy tuolla chatin puolella
vain ja ainoastaan sen vuoksi, että
josko sieltä löytyisi kivaa juttuseuraa?
Vai ainoastaanko haette seuraa
seksin merkeissä?
Ihan pieni gallup
13
2025
Vastaukset
- minä ainakin
käyn siellä vain ja ainoastaan kuluttamassa aikaani,
en etsimässä yhtään mitään.- mä kans
Mulla sama juttu, kuluttamassa aikaa ja vain ja ainoastaan juttelemassa.
- female_gintonic
itse käyn chatissa lähinnä kuluttamassa aikaani ja katselemassa josko olisi tuttuja chat-persoonia liikenteessä.. en koskaan etsi seuraa tms.. huonoja kokemuksia seuran etsimisen tuloksista.
- loponen
Sehän riippuu siittä, mitä sätistä haet, ajankulua, ystäväpiirin hakemista, juttelua, sitte on aika moni joilla on kotona vaikeuksia, ukko ryyppää, akka pettää, ukko pettää, akka ryyppää tyyppejä, eli haetaan joko olkapäätä tai haetaan uutta uhria entisen tilalle tai muuten vaan halutaan purkaa pahaa oloaan tuntemattomalle.
Jotkut on sätissä vaan huvinvuoksi provoomassa, kun kotona tai töissä ei ole sellaseen mahdollisuutta, sitte on nämä keppikamera(lue weppi) hemmot, jotka nuohoovat punasilla jaellen ehdotuksia, pahimpina pidän niitä jotka hakee uutta "uhria" jättäen jälkeensä katkerat muistot.. - hardluck.maybe
Niin no... itselläni ainakin on ollut elämässä hankalia aikoja, ja monta kertaa chattiin istuminen on ollut aika hyvä henkireikä. Joten kyllä sitä ihan sen juttuseuran vuoksi tänne tullaan, tai sitten monissa tapauksissa ihan ajanvietteen vuoksi. Siksi toisekseen chatti on siitä hyvä paikka, että täällä saa aikaa vapaasti heittä zoukkia ilman että sitä kukaan ottaa tosissaan tai katsoo kieroon, toisin kuin taas oikeassa elämässä jos uusille tuttavuuksille lähtee ihan mitä tahansa heittelemään ( ei tietenkään asiattomuuksia) niin kyllä siellä monesti toisilla pyörii jos jonkinnäköisiä ajatuksia. Toisin sanoen chatissa voi 2 min tuttavuuden jälkeen keskustella samoin kuin chatin ulkopuolella 10 vuoden tuttavuuden jälkeen. Toisaalta ikävä kyllä niitäkin sitten taas riittää jotka myös chatissa ottavat kaiken liian vakavasti, mutta sillähän ei oikein mitään voi, se on heidän oma tappionsa sitten. Mutta kaikkien näiden lukuisten tuntien perusteella joita täällä olen viettänyt niin uskallampa väittää että varmasti puhumme hyvin lähelle sataa prosenttia yltävästä osuudesta niitten ihmisten suhteen jotka vain tosiaankin hakevat ajanvietettä ja juttuseuraa. Tietysti sekaan mahtuu niitä jotka hakevat joko seksi- tai vakavamielempää seuraa, sekä sitten vain niitä joiden mielestä on hauskaa tulla häiriköimään toisten viihtyvyyttä.
- EII.en
EDelleen olen ehdottomasti sitä mieltä, että mukavat, fiksut ajattelevat ihmiset ovat sätin suola; tilannekomiikka on sätin sokeri/honey.
Siellä on upeita tilanteita; ihania nauruja, sydämellisiä muistoja, kevyitä ajatuksia täysin vieraiden ihmisten kanssa. UPEETA :-)
kuten sanottu,
Auringossa aina varjo seuraa kulkijaa....
Olen pahoillani,
Toistaiseksi en puutu chatin varjopuoliin laisinkaan :-) keskustelupalstalla.
Ehkä sen aika tulee vielä, Ken tietää :-)
Nyt yritän tietoisesti löytää "jotain" positiivista Chat-käyttäjistä :-)
cuccuu™
(*.*)
okeiiiii ;-) - Anssi
Nyt on juuri selainen "sininen hetki" ettei seksi ole ihan päällimmäisenä mielessä.
- Lena
Perustele vähän tarkemmin!!?
- BeatGoesOnAndOn-M
Enköhän meikäläinen mahda kanssa etsiä seksi yms seurani jostain muualta...kunha katselen ympärilleni ketä kaikkia ja minkälaista porukkaa on venuelle kokoontunut.....
- tyttönen
ainoastaan jutustelun vuoksi.
- sokrates01
Chattaan ihan vaan vasiten ja kattelen josko joku halukas narttu löytyisi toteuttamaan minun seksifantasiani.
Voihan sitä muodon vuoksi ennen varsinaista aktia keskustella kuppikoosta ja muista ihmisläheisistä aiheista.elikkäs käyn vaan jutustelun vuoksi tuttujen ja vähemmän tuttujen kanssa on mukava höpistä kaikkea
Pitkän aikaa olen/olin ihan vain aikaa tappamassa, ja pulisemassa chat-ystävien (terminä hassu, mutta pidempään keskustellessa jonkun kanssa, sitä oppii tuntemaan kissat ja koirat ja lapset ja miehet/vaimot jne. jne..)
Chatissa, kuten elämässäkin sattuu kaikkea odottamatonta, ja täysin etsimättä törmäsin tulevaan avio- nykyiseen avomieheeni...
-Cleo-
P.S. Ja tuskin monikaan vastaavaan galluppiin suoraan vastaa hakevansa seksiseuraa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501