Ihan pieni gallup

Mirkku

Ihan vaan kyselisin, että moniko
teistä käy tuolla chatin puolella
vain ja ainoastaan sen vuoksi, että
josko sieltä löytyisi kivaa juttuseuraa?
Vai ainoastaanko haette seuraa
seksin merkeissä?

13

2025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä ainakin

      käyn siellä vain ja ainoastaan kuluttamassa aikaani,
      en etsimässä yhtään mitään.

      • mä kans

        Mulla sama juttu, kuluttamassa aikaa ja vain ja ainoastaan juttelemassa.


    • female_gintonic

      itse käyn chatissa lähinnä kuluttamassa aikaani ja katselemassa josko olisi tuttuja chat-persoonia liikenteessä.. en koskaan etsi seuraa tms.. huonoja kokemuksia seuran etsimisen tuloksista.

    • loponen

      Sehän riippuu siittä, mitä sätistä haet, ajankulua, ystäväpiirin hakemista, juttelua, sitte on aika moni joilla on kotona vaikeuksia, ukko ryyppää, akka pettää, ukko pettää, akka ryyppää tyyppejä, eli haetaan joko olkapäätä tai haetaan uutta uhria entisen tilalle tai muuten vaan halutaan purkaa pahaa oloaan tuntemattomalle.
      Jotkut on sätissä vaan huvinvuoksi provoomassa, kun kotona tai töissä ei ole sellaseen mahdollisuutta, sitte on nämä keppikamera(lue weppi) hemmot, jotka nuohoovat punasilla jaellen ehdotuksia, pahimpina pidän niitä jotka hakee uutta "uhria" jättäen jälkeensä katkerat muistot..

    • hardluck.maybe

      Niin no... itselläni ainakin on ollut elämässä hankalia aikoja, ja monta kertaa chattiin istuminen on ollut aika hyvä henkireikä. Joten kyllä sitä ihan sen juttuseuran vuoksi tänne tullaan, tai sitten monissa tapauksissa ihan ajanvietteen vuoksi. Siksi toisekseen chatti on siitä hyvä paikka, että täällä saa aikaa vapaasti heittä zoukkia ilman että sitä kukaan ottaa tosissaan tai katsoo kieroon, toisin kuin taas oikeassa elämässä jos uusille tuttavuuksille lähtee ihan mitä tahansa heittelemään ( ei tietenkään asiattomuuksia) niin kyllä siellä monesti toisilla pyörii jos jonkinnäköisiä ajatuksia. Toisin sanoen chatissa voi 2 min tuttavuuden jälkeen keskustella samoin kuin chatin ulkopuolella 10 vuoden tuttavuuden jälkeen. Toisaalta ikävä kyllä niitäkin sitten taas riittää jotka myös chatissa ottavat kaiken liian vakavasti, mutta sillähän ei oikein mitään voi, se on heidän oma tappionsa sitten. Mutta kaikkien näiden lukuisten tuntien perusteella joita täällä olen viettänyt niin uskallampa väittää että varmasti puhumme hyvin lähelle sataa prosenttia yltävästä osuudesta niitten ihmisten suhteen jotka vain tosiaankin hakevat ajanvietettä ja juttuseuraa. Tietysti sekaan mahtuu niitä jotka hakevat joko seksi- tai vakavamielempää seuraa, sekä sitten vain niitä joiden mielestä on hauskaa tulla häiriköimään toisten viihtyvyyttä.

    • EII.en

      EDelleen olen ehdottomasti sitä mieltä, että mukavat, fiksut ajattelevat ihmiset ovat sätin suola; tilannekomiikka on sätin sokeri/honey.

      Siellä on upeita tilanteita; ihania nauruja, sydämellisiä muistoja, kevyitä ajatuksia täysin vieraiden ihmisten kanssa. UPEETA :-)

      kuten sanottu,
      Auringossa aina varjo seuraa kulkijaa....
      Olen pahoillani,
      Toistaiseksi en puutu chatin varjopuoliin laisinkaan :-) keskustelupalstalla.

      Ehkä sen aika tulee vielä, Ken tietää :-)
      Nyt yritän tietoisesti löytää "jotain" positiivista Chat-käyttäjistä :-)

      cuccuu™
      (*.*)
      okeiiiii ;-)

    • Anssi

      Nyt on juuri selainen "sininen hetki" ettei seksi ole ihan päällimmäisenä mielessä.

      • Lena

        Perustele vähän tarkemmin!!?


    • BeatGoesOnAndOn-M

      Enköhän meikäläinen mahda kanssa etsiä seksi yms seurani jostain muualta...kunha katselen ympärilleni ketä kaikkia ja minkälaista porukkaa on venuelle kokoontunut.....

    • tyttönen

      ainoastaan jutustelun vuoksi.

    • sokrates01

      Chattaan ihan vaan vasiten ja kattelen josko joku halukas narttu löytyisi toteuttamaan minun seksifantasiani.
      Voihan sitä muodon vuoksi ennen varsinaista aktia keskustella kuppikoosta ja muista ihmisläheisistä aiheista.

      • elikkäs käyn vaan jutustelun vuoksi tuttujen ja vähemmän tuttujen kanssa on mukava höpistä kaikkea


    • Pitkän aikaa olen/olin ihan vain aikaa tappamassa, ja pulisemassa chat-ystävien (terminä hassu, mutta pidempään keskustellessa jonkun kanssa, sitä oppii tuntemaan kissat ja koirat ja lapset ja miehet/vaimot jne. jne..)

      Chatissa, kuten elämässäkin sattuu kaikkea odottamatonta, ja täysin etsimättä törmäsin tulevaan avio- nykyiseen avomieheeni...

      -Cleo-

      P.S. Ja tuskin monikaan vastaavaan galluppiin suoraan vastaa hakevansa seksiseuraa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe