Ihan pieni gallup

Mirkku

Ihan vaan kyselisin, että moniko
teistä käy tuolla chatin puolella
vain ja ainoastaan sen vuoksi, että
josko sieltä löytyisi kivaa juttuseuraa?
Vai ainoastaanko haette seuraa
seksin merkeissä?

13

1981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä ainakin

käyn siellä vain ja ainoastaan kuluttamassa aikaani,
      en etsimässä yhtään mitään.

• mä kans

Mulla sama juttu, kuluttamassa aikaa ja vain ja ainoastaan juttelemassa.

• female_gintonic

itse käyn chatissa lähinnä kuluttamassa aikaani ja katselemassa josko olisi tuttuja chat-persoonia liikenteessä.. en koskaan etsi seuraa tms.. huonoja kokemuksia seuran etsimisen tuloksista.

• loponen

Sehän riippuu siittä, mitä sätistä haet, ajankulua, ystäväpiirin hakemista, juttelua, sitte on aika moni joilla on kotona vaikeuksia, ukko ryyppää, akka pettää, ukko pettää, akka ryyppää tyyppejä, eli haetaan joko olkapäätä tai haetaan uutta uhria entisen tilalle tai muuten vaan halutaan purkaa pahaa oloaan tuntemattomalle.
      Jotkut on sätissä vaan huvinvuoksi provoomassa, kun kotona tai töissä ei ole sellaseen mahdollisuutta, sitte on nämä keppikamera(lue weppi) hemmot, jotka nuohoovat punasilla jaellen ehdotuksia, pahimpina pidän niitä jotka hakee uutta "uhria" jättäen jälkeensä katkerat muistot..

• hardluck.maybe

Niin no... itselläni ainakin on ollut elämässä hankalia aikoja, ja monta kertaa chattiin istuminen on ollut aika hyvä henkireikä. Joten kyllä sitä ihan sen juttuseuran vuoksi tänne tullaan, tai sitten monissa tapauksissa ihan ajanvietteen vuoksi. Siksi toisekseen chatti on siitä hyvä paikka, että täällä saa aikaa vapaasti heittä zoukkia ilman että sitä kukaan ottaa tosissaan tai katsoo kieroon, toisin kuin taas oikeassa elämässä jos uusille tuttavuuksille lähtee ihan mitä tahansa heittelemään ( ei tietenkään asiattomuuksia) niin kyllä siellä monesti toisilla pyörii jos jonkinnäköisiä ajatuksia. Toisin sanoen chatissa voi 2 min tuttavuuden jälkeen keskustella samoin kuin chatin ulkopuolella 10 vuoden tuttavuuden jälkeen. Toisaalta ikävä kyllä niitäkin sitten taas riittää jotka myös chatissa ottavat kaiken liian vakavasti, mutta sillähän ei oikein mitään voi, se on heidän oma tappionsa sitten. Mutta kaikkien näiden lukuisten tuntien perusteella joita täällä olen viettänyt niin uskallampa väittää että varmasti puhumme hyvin lähelle sataa prosenttia yltävästä osuudesta niitten ihmisten suhteen jotka vain tosiaankin hakevat ajanvietettä ja juttuseuraa. Tietysti sekaan mahtuu niitä jotka hakevat joko seksi- tai vakavamielempää seuraa, sekä sitten vain niitä joiden mielestä on hauskaa tulla häiriköimään toisten viihtyvyyttä.

• EII.en

EDelleen olen ehdottomasti sitä mieltä, että mukavat, fiksut ajattelevat ihmiset ovat sätin suola; tilannekomiikka on sätin sokeri/honey.

Siellä on upeita tilanteita; ihania nauruja, sydämellisiä muistoja, kevyitä ajatuksia täysin vieraiden ihmisten kanssa. UPEETA :-)

kuten sanottu,
      Auringossa aina varjo seuraa kulkijaa....
      Olen pahoillani,
      Toistaiseksi en puutu chatin varjopuoliin laisinkaan :-) keskustelupalstalla.

Ehkä sen aika tulee vielä, Ken tietää :-)
      Nyt yritän tietoisesti löytää "jotain" positiivista Chat-käyttäjistä :-)

cuccuu™
      (*.*)
      okeiiiii ;-)

• Anssi

Nyt on juuri selainen "sininen hetki" ettei seksi ole ihan päällimmäisenä mielessä.

• Lena

Perustele vähän tarkemmin!!?

• BeatGoesOnAndOn-M

Enköhän meikäläinen mahda kanssa etsiä seksi yms seurani jostain muualta...kunha katselen ympärilleni ketä kaikkia ja minkälaista porukkaa on venuelle kokoontunut.....

• tyttönen

ainoastaan jutustelun vuoksi.

• sokrates01

Chattaan ihan vaan vasiten ja kattelen josko joku halukas narttu löytyisi toteuttamaan minun seksifantasiani.
      Voihan sitä muodon vuoksi ennen varsinaista aktia keskustella kuppikoosta ja muista ihmisläheisistä aiheista.

• elikkäs käyn vaan jutustelun vuoksi tuttujen ja vähemmän tuttujen kanssa on mukava höpistä kaikkea

• Pitkän aikaa olen/olin ihan vain aikaa tappamassa, ja pulisemassa chat-ystävien (terminä hassu, mutta pidempään keskustellessa jonkun kanssa, sitä oppii tuntemaan kissat ja koirat ja lapset ja miehet/vaimot jne. jne..)

Chatissa, kuten elämässäkin sattuu kaikkea odottamatonta, ja täysin etsimättä törmäsin tulevaan avio- nykyiseen avomieheeni...

-Cleo-

P.S. Ja tuskin monikaan vastaavaan galluppiin suoraan vastaa hakevansa seksiseuraa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8510
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2399
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1872
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1727
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1272
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe