Kun on nuita hännystelijöitä niin maan prkeleesti. 🤣
Nousee vielä pissi päähän
20
324
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Oo varovainen tiäks paljon sul on vihamiehiä?
- Anonyymi00003UUSI
Uhkailet? -sivusta
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Uhkailet? -sivusta
Tuo tuli minullekin mieleen!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuo tuli minullekin mieleen!
Senmossii ne läheisetkin voi olla
- Anonyymi00005UUSI
Kaikki haluaa olla kaverisi?
- Anonyymi00007UUSI
Minulla ei ole kavereita lainkaan olen täysin tasapuolinen teloittaja oli kysymyksessä oma veli... kuka tahansa, olen demokraatti.
- Anonyymi00008UUSI
Ota sä k ä p p ä n ä se raamattu käteen ja rukoile.
- Anonyymi00016UUSI
Kumma juttu ettei ole kavereita kun vihaat muita ihmisiä ja uhkailet kuin pikkukakara. Kannattaisko lähestyä ihmisiä silleen positiivisesti, niin joku voisi jopa viihtyä seurassasi?
- Anonyymi00009UUSI
Ainakin nostivat nextille levelille ja seuraa piisaa niin ettei kaikkia ehdi edes tapaamaan.
- Anonyymi00010UUSI
Niihän siin voi joillekin tapahtua. ;)
- Anonyymi00014UUSI
Ei ainakaan minulle tapahdu mitään paljon nuoremman henkilön kanssa koskaan!
- Anonyymi00011UUSI
Itsehän sä itseäs jaat kaikille omilla jaloillaan kulkeville..
- Anonyymi00022UUSI
Ja minä itseäsi pidät? Hyvänä ihmisenä? Minkälainen omatunto kun tuollaisia kommentoit jlk täällä ja millä tiedolla?
- sivusta
- Anonyymi00013UUSI
Voi kuule niitä on enemmän kuin luulet. Joudun juoksemaan heitä karkuun. 😂
- Anonyymi00015UUSI
run forest run
- Anonyymi00017UUSI
No ei sentään. Ahdistaa vaan kun tuntuu että joutuu olemaan ilkeä eikä haluaisi pahasti sanoa
- Anonyymi00018UUSI
Avoimuus ja rehellisyys ei ole ilkeyttä jos ystävällisesti ja kunnioittavasti kertoo totuuden. Se on helpotus.
- Anonyymi00019UUSI
No sittenhän se koira oppi itse..
- Anonyymi00021UUSI
Itse päärakki pääsi ääneen..? Voi hellanlettas
- Anonyymi00020UUSI
kurvit kunnossa vai miten
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920