noin ruma?
Miten sinusta tulikin
22
449
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinun sisin on ruma.
- Anonyymi00015
On se naamastakin ruma. Ilkeille ihmisille tyypillistä! Hehe…
- Anonyymi00002
Mielestäsi hän ei ilmeisesti ole ruma, koska jaksat täällä isästä toiseen häntä haukkua. Jos hän olisi sinulle yhdentekevä niin tuskin käyttäisit aikaasi palstalla pettymyksesi purkamiseen.
- Anonyymi00016
Niin se totuushan on se, ett ne rumat (oikeesti rumat) haukkuu niitä joille ovat kateellisia eli niitä oikeesti kauniita. 😏
- Anonyymi00003
Ainahan mä oon ollut ruma.
- Anonyymi00009
Kaikki muut on paitsi tää ap🤣.
- Anonyymi00004
Sille en mitään voi.
- Anonyymi00005
Koita jo päästä yli torjunnasta.
- Anonyymi00018
Niinpä näähän on näitä kun nainen muuttuu kerralla rumaksi ja sykoksi ja mitä vielä, eikö niin sielun sisar naisten asialla
- Anonyymi00006
Hashimoton tauti. 👍 Keksippä parannus siihen.
- Anonyymi00007
pese percees
- Anonyymi00008
Olen aika kaunis. Pidän itsestäni. 🥰
- Anonyymi00010
Näin juuri. Vit tuu ko se kuuluu kellee.
- Anonyymi00011
Minäkin olen itseeni enemmän kuin tyytyväinen :))
Eräs hlö yritti painaa mieleensä nimeäni nimeni, sitten totesi itse että tästä (eräs missi) hän muistaa kun minäkin olen kaunis :D - Anonyymi00012
Tärkein asia on muistaa pitää itsestään juuri sen näköisenä kuin on! Sellaisena kuin synnyimme!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tärkein asia on muistaa pitää itsestään juuri sen näköisenä kuin on! Sellaisena kuin synnyimme!
Aivan oikein!
- Anonyymi00014
Aina olen ollut. E
- Anonyymi00019
Kasvoni kirveestä veistettiin ja sanottiin pärjäile tällä, yhhyy julma temppu oli
- Anonyymi00020
Sitä itsekin olen ihmetellyt. Mutta ei voi mitään. Tällä mennään.
- Anonyymi00021
Jokainen on omalla ainutlaatuisella tavalla kaunis. Sisäinen kauneus ratkaisee.
- Anonyymi00022
Niinpä. En ole nähnyt itseäni aikoihin kun peilitkään ei kestä.
- Anonyymi00023
Lähtökohtaisesti nainen on aina kaunis. Mies komea. Valituille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html404231Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2424032Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353148Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat163061Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis653014Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos732736Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien982473Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1202105- 452025
- 241780