tuntua siltä, että yksin oleminen koko loppuelämän ajan on paras vaihtoehto minulle! Ei edes ystävää saman ikäisestä kuin itse olen! Miehille ei riitä pelkkä ystävyys, vaikka muna ei edes seiso! En koe mitään tarvetta läheisyydelle kenenkään kanssa! Ja halata voin vain suunnilleen ikäiseni miehen kanssa vaatteet päällä ollessa! Oli väärin aloittaa projekti kysymättä tiettyjä kysymyksiä ja toinen virhe oli se, että projektille olisi pitänyt laittaa aikaraja sen loppumiselle! Yksi ihminen on saanut tehdä mitä haluaa häiritäkseen vanhemman ihmisen elämää, jos aikaraja olisi päätetty vanhempi ihminen olisi saanut elää jo monta vuotta rauhassa!
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Elämän ehdottomasti ahdistavimmat vuodet takana! Aiheutettiin pahaa oloa monellat tapaa ja kun alussa ei kerrottu mikä projektin tarkoitus oli, ei ollut pitkään aikaan minkäänlaista ymmärrystä mistään! Ja sitten kun ymmärsin kaiken, sitä samaa asiaa jankutettiin joka ikinen päivä! Ainoa ihminen, joka olisi voinut muuttaa tilanteen sanomalla jotain, vaikeni kuin muuri! Ei ole mitään hyvää sanottavaa koko projektista!
- Anonyymi00002
Eläköön kukin miten haluaa ja pysyköön minusta kaukana. Ei kiitos enää yhtään uutta ystävää minulle koskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni40631Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417