missä ihmiset vain vetävät itseään ja lähipiiriään pöntöstä alas.
Ihan vain siksi koska keskittyvät joltakin viemiseen tai tuhoamiseen ihan vain kateuden takia.
Rakkaus kehittää maailmaa. Viha ja katkeruus ei.
Toisin kuin viha ja katkeruus
9
208
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siinä heitetään oma onni pöntöstä alas kun ajatellaan katkeralla tavalla.
- Anonyymi00002
Ihan varmasti se on juuri noin! Minulla on vuosikymmeniä kestänyt suhde takana ja uutta suhdetta en enää koskaan halua kenenkään kanssa! Jos suuri unelmani olisi toteutunut työhön liittyen, olisin nyt hyvin onnellinen!
- Anonyymi00003
Pettymykset opettaa
- Anonyymi00004
Toivottavasti. Minulle pettymykset parisuhteessani opetti sen, etten halua uutta suhdetta enää koskaan kenenkään kanssa ja näin päätin jo sillloin, kun laitoin eropaperit menemään! Enkä ole koskaan katunut tuota päätöstä! Kunpa minulta olisi kysytty edes se kysymys haluanko enää tutustua keneenkään ennen kuin projekti aloitettiin, niin olisitte kaikki ymmärtäneet sen, ettei projektia olisi koskaan kannattanut edea aloittaa! Todella ahdistaavaa, kun naiset eri työpaikoilla mainostivat miehiä ja minä olin siksi todella ahdistunut ollessani töissä kaikissa niissä vieraissa työpaikoissa! Minä olisin vain halunnut tehdä töitä, enkä kuulla mitään yhdestäkään miehestä!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toivottavasti. Minulle pettymykset parisuhteessani opetti sen, etten halua uutta suhdetta enää koskaan kenenkään kanssa ja näin päätin jo sillloin, kun laitoin eropaperit menemään! Enkä ole koskaan katunut tuota päätöstä! Kunpa minulta olisi kysytty edes se kysymys haluanko enää tutustua keneenkään ennen kuin projekti aloitettiin, niin olisitte kaikki ymmärtäneet sen, ettei projektia olisi koskaan kannattanut edea aloittaa! Todella ahdistaavaa, kun naiset eri työpaikoilla mainostivat miehiä ja minä olin siksi todella ahdistunut ollessani töissä kaikissa niissä vieraissa työpaikoissa! Minä olisin vain halunnut tehdä töitä, enkä kuulla mitään yhdestäkään miehestä!
Se kaikki oli sellaista pakkotuputtamista!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se kaikki oli sellaista pakkotuputtamista!
Mikään ei saanut heitä hiljenemään, vaikka moni näki sen etten voinut hyvin, koska olin ahdistunut ja siksi kiukkuinen. Minun mielipiteistä ei välitetty ollenkaan, koska muut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse minkälaista elämää halusin elää!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikään ei saanut heitä hiljenemään, vaikka moni näki sen etten voinut hyvin, koska olin ahdistunut ja siksi kiukkuinen. Minun mielipiteistä ei välitetty ollenkaan, koska muut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse minkälaista elämää halusin elää!
Se kaikki oli ns. pelkkää pakkopullaa, jos niin voisi sanoa!
- Anonyymi00009
Minä en vihaa ketään, mutt olisiko jo aika lopettaa tämä tänne kirjoittelu.
Päästään sairaita ei voi parantaa, niiden pitää haluta sitä itse. Mutt ne eivät näe itse sitä, ajattelevat tekevänsä oikein, kun täällä kirjoittelevat muka "totuutta".
Katkeruus ja viha kuuluvat myös tuohon kategoriaan, ja kun se kestää vuosia, niin silloin asialle pitäisi jotain tehdä, kyllä se mielestäni menee sairauden puolelle.- Anonyymi00010
Tekeminen muuttuu koko ajan vaikeammaksi kun koko lähipiiri työntää enemmän ja enemmän katkeruuden puolelle.
Kohta ei ole enää mitään tehtävissä jos on edes pitkään aikaan ollut mitään tehtävissä.
Surullinen ihmiskohtalo, säälimättömien keskellä, ja luulee vielä heitä hyviksi vaikka koko menneisyys on täynnä pilkkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899