Minun on tarkoitus muutama pääsiäiskortti lähettää. Pitääkin alkaa niitä kirjoittamaan kun vielä ehtii. Laitan sellaisia kortteja joissa on mukana pääsiäisen perimmäinen sanoma. "Kristus nousi kuolleista,
kuolemallaan kuoleman voitti
ja haudoissa oleville elämän antoi."
Aikuisille näitä kortteja laitan, kun kummilapsetkin ovat jo lapsuusiän ohittaneet. Millaisia pääsiäiskortteja itse lähetät vai lähetätkö? 🌷🎈🎉
Lähetätkö pääsiäiskortteja?
32
337
Vastaukset
- Anonyymi00001
en ole koskaan lähettänyt muita kun synttärionnittelu- ja joulukortteja.
- Anonyymi00002
En, koskaan en ole lähettänyt. Maksaa liikaa, enkä edes tiedä ihmisten osoitteita.
- Anonyymi00003
Not.
=DW= - Anonyymi00004
Ketään ei ohjaile kutaan Suomessa sinne pääsiäiskorttihyllyjen luo ihan sattumalta.
Joo - hyvä ihana ja ajankohtainen asia, minä aion laittaa lapsenlapsilleni pääsiäiskortit. =) Tuskin kenellekään aikuiselle laittelen, ei ne tunnu enää silleesti oikealle, kaikki laittelee tervehdyksensä kuva viestinä, suoraan kännyyn tai sähköpostiin.
Mutt lapsenlapset on onnellisia postia saadessaan =)- Anonyymi00005
Lähetän jonkun pääsiäiskortin, en niin monta kuin jouluna.
- Anonyymi00006
Ehtii vielä lähettää.
Nettikortit ohittaneet pahviset.
- Anonyymi00015
Pasianssit joo?
- Anonyymi00007
Laitoin muutaman menemään. Löysin kirjakaupasta nättejä. Toivon ja uskon myös itse saavani muutaman kortin, on aina kiva kun postiluukusta kolahtaa ja tietää jonkun muistaneen.
- Anonyymi00017
Kortin saajat tuntevat rinnassaan lämmön.
- Anonyymi00008
Pääsiäiskortteja en ole koskaan lähettänyt.
Lähetän juhannuskortin muutamalle läheiselle. Minä taidan olla ainoa laatuaan tässä, mutta jotenkin kaunis, kesäinen kortti on ihana lähettää. N.- Anonyymi00011
No, tapansa kullakin. Empä ole juhannuskortista koskaan kuullutkaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
No, tapansa kullakin. Empä ole juhannuskortista koskaan kuullutkaan.
Ennen vanhaan on ollut käytössä Juhannuskortitkin, siis kauan sitten. Olen nähnyt niistä kuvia korttien keräilijöillä.
- Anonyymi00009
En ole koskaan lähetellyt mitään kortteja! Kenelläkään ei ole mitään omaa ansiota mihinkään kalenterin juhlapäivään.
Ei myöskään omaan syntymäänsä ja nimi on vain yksi tapa yksilöidä ihminen. Kaikilla on yksilöllinen sotu joka on nimeä hankalampi käyttää mutta nimen helppouskaan ei tee siitä onnittelemisen, saati juhlimisen aihetta.
Tietenkin sama ajattelutapani koskee kaikkia kalenteriin sidottuja lahjuspäiviä kuten esimerkiksi hääpäivää.- Anonyymi00012
Synttärikortin voin lähettää, jos joku ystävä tai läheinen täyttää "pyöreitä", en muulloin.
Nimipäivä kortin olen viimeksi lähettänyt 1990-luvulla.
- Anonyymi00010
En lähetä mitään kortteja enää, on mennyt viimeisestä varmaan 10v. Kiitos postin hinnoittelun. En käytä muutenkaan postin palveluita, siihen ei voi luottaa missään asiassa.
- Anonyymi00014
Onhan se vastaanottajalle tosi mukavaa, kun saa kortin. Mietipä jos saisit...
- Anonyymi00018
Lähetin kaksi paperi korttia. Itse en saanut yhtään
- Anonyymi00019
Lähetin 2 pääsiäiskorttia. Yhden sukulaiselle, toisen ystävälle.
- Anonyymi00020
Neljä lähetin, kolme tuli. Niin ihanaa kun vanha entinen työkaverikin kaukaa jaksoi vielä lähettää kortin! Lähetän hänelle aina Joulu-, ystävänpäivä-, Pääsiäis-, ja nimipäiväkortit.
- Anonyymi00021
Ei, muutama on saatu.
- Anonyymi00022
Ystävänpäiväkortit kulki postissa miten sattui, vaikka ajoissa laittoi.
Toki joka päivä voi olla ystävänpäivä, vaikka sitte viiikon pari myöhässä.
Pääsiäistoivotukset menee viesteillä.
Jonkin keväisen tervehdyksen voisi liittää tähän aikaan, tai olisi voinut.- Anonyymi00023
Ystävä laittoi osin väärällä osoitteella, mut postissa oli korjattu, siitä oli asiasta tiedote kuoren päällä, ja perille tuli. Oivaa työtä postilta.
- Anonyymi00024
Väliin biisejä https://youtu.be/U67chOUZJTs?si=3mxysQ2t9ml9GWod
- Anonyymi00025
Onko trullilaulukin? Se Hectorin? Sopis pääsiäiseen.
- Anonyymi00026
Kyllä lähettelin tänään. WA:ssa. Omatekemiä.
- Anonyymi00027
Hienoa, minä en saanut aikaiseksi.
- Anonyymi00028
virpoi varpoi tuoreeks terveeks....!
- Anonyymi00029
Vielä ehtii, kun lähettää "myöhäiset" terveiset.
- Anonyymi00030
Jos ei pääsiäiskorttia lähettänyt, voi lähettää Wappukortin. 🎈
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774