Ainakin minä olen kertonut Pattayan juoksutapahtumista, thainyrkkeilytapahtumista, ravintoloista, historiasta, kuvia ruoista ja muualtakin.
Pattayan saarista, kylmäketjusta, veneretkistä ja turistien kansalaisuuksista ja tavoista olen kertonut kuten moni muukin.
Baaritytöistä on ollut paljonkin juttua, varsinkin 28x on niistä kertonut minun ohella. Majoitusten hinnoista ja sijainneista on paljon ollut juttua.
Hintatasoista ennen ja nyt on juteltu myös ja valuuttakursseista.
Monenlaista juttua ollut paitsi "Senssulla" ei sanaakaan Pattayasta ja Känkkäränkkä haastaa riitaa ja puhuu paskaa asiallisiinkin ketjuihin.
Lennoista myös ollut paljon juttua ja siitä mitä kaikkea voi tehdä Pattayalla, paitsi Yksikkökaksikko ei ole tehnyt koskaan mitään Pattayalla.
Näkyjä on kyllä alkanut näkemään.
2010
Ainakin minä, minÄ, siis MINÄ.
10
179
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten on, kyrvånsyylån matkailuasiat thaimaasta. Onko tullut koskaan kirjoitettua vaikka elämäsi täällä vietät.
- Anonyymi00002
Osamaksumies taas palsta vaikuttaa ensimmäinen työpäivä takana, tekoalykurssi neljä tuntia, on muitakin ikäisiäni, koodaaminen on helpottunut huomattavasti ilmaiset tunnukset claudeen, aika kallis ilman opiston sopimuksia, mitä osamaksu miljonäärin eliitti elämään tänään kuluu, oletko velkaantunut lisää.
- Anonyymi00003
Kuudelta aloitettu kurssi. Joopa joo!
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuudelta aloitettu kurssi. Joopa joo!
Oletko velkaantunut lisää osamaksu, eikö Thaimaassa ole polttoaineet kortilla... Kilometrien jonot.
Eihän nyt ekana päivänä koko päivää, vain 4 tuntia, 4*45 min.
- Anonyymi00004
Kuten huomaatte rakkaat, minulla, minullA, siis MINULLA on vahva puollustus ja fanitus tällä minun, minuN, siis MINUN palstallani.
2010- Anonyymi00006
Jaha numballin per***seen lipittäjä syöksyi kattilasta isäntänsä avuksi
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jaha numballin per***seen lipittäjä syöksyi kattilasta isäntänsä avuksi
Toisilla näitä lipittäjiä riittää. https://ibb.co/1f4VBt3v
- Anonyymi00009
Kyselee miksei kukaan kirjoita Pattayasta ja sitten alkaa kertoa Otaniemen tekoälykurssista kun piti ohjelmoijaksi mennä vanhalle tutulle pomolle.
Osaatko sanoa miksi Senssu on täällä palstalla kun ei ole Pattayalla käynyt eikä aio mennä? Vieläkö ajattelet että hän on Chiang Maissa vaimoineen ihan oikeasti? Missä kuvat?- Anonyymi00011
Teki sotten uuden aloituksen tämä uimahyppääjän aviomies. Omaperäistä.
- Anonyymi00010
Sinusta tulisi hyvä nyrkkeilysäkki Pattayalle. Nyrkkeilijät kyllä hakkaavat sinun päähäsi järkeä tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637