Ainakin minä olen kertonut Pattayan juoksutapahtumista, thainyrkkeilytapahtumista, ravintoloista, historiasta, kuvia ruoista ja muualtakin.
Pattayan saarista, kylmäketjusta, veneretkistä ja turistien kansalaisuuksista ja tavoista olen kertonut kuten moni muukin.
Baaritytöistä on ollut paljonkin juttua, varsinkin 28x on niistä kertonut minun ohella. Majoitusten hinnoista ja sijainneista on paljon ollut juttua.
Hintatasoista ennen ja nyt on juteltu myös ja valuuttakursseista.
Monenlaista juttua ollut paitsi "Senssulla" ei sanaakaan Pattayasta ja Känkkäränkkä haastaa riitaa ja puhuu paskaa asiallisiinkin ketjuihin.
Lennoista myös ollut paljon juttua ja siitä mitä kaikkea voi tehdä Pattayalla, paitsi Yksikkökaksikko ei ole tehnyt koskaan mitään Pattayalla.
Näkyjä on kyllä alkanut näkemään.
2010
Ainakin minä, minÄ, siis MINÄ.
10
150
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten on, kyrvånsyylån matkailuasiat thaimaasta. Onko tullut koskaan kirjoitettua vaikka elämäsi täällä vietät.
- Anonyymi00002
Osamaksumies taas palsta vaikuttaa ensimmäinen työpäivä takana, tekoalykurssi neljä tuntia, on muitakin ikäisiäni, koodaaminen on helpottunut huomattavasti ilmaiset tunnukset claudeen, aika kallis ilman opiston sopimuksia, mitä osamaksu miljonäärin eliitti elämään tänään kuluu, oletko velkaantunut lisää.
- Anonyymi00003
Kuudelta aloitettu kurssi. Joopa joo!
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuudelta aloitettu kurssi. Joopa joo!
Oletko velkaantunut lisää osamaksu, eikö Thaimaassa ole polttoaineet kortilla... Kilometrien jonot.
Eihän nyt ekana päivänä koko päivää, vain 4 tuntia, 4*45 min.
- Anonyymi00004
Kuten huomaatte rakkaat, minulla, minullA, siis MINULLA on vahva puollustus ja fanitus tällä minun, minuN, siis MINUN palstallani.
2010- Anonyymi00006
Jaha numballin per***seen lipittäjä syöksyi kattilasta isäntänsä avuksi
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jaha numballin per***seen lipittäjä syöksyi kattilasta isäntänsä avuksi
Toisilla näitä lipittäjiä riittää. https://ibb.co/1f4VBt3v
- Anonyymi00009
Kyselee miksei kukaan kirjoita Pattayasta ja sitten alkaa kertoa Otaniemen tekoälykurssista kun piti ohjelmoijaksi mennä vanhalle tutulle pomolle.
Osaatko sanoa miksi Senssu on täällä palstalla kun ei ole Pattayalla käynyt eikä aio mennä? Vieläkö ajattelet että hän on Chiang Maissa vaimoineen ihan oikeasti? Missä kuvat?- Anonyymi00011
Teki sotten uuden aloituksen tämä uimahyppääjän aviomies. Omaperäistä.
- Anonyymi00010
Sinusta tulisi hyvä nyrkkeilysäkki Pattayalle. Nyrkkeilijät kyllä hakkaavat sinun päähäsi järkeä tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869