Ainakin minä, minÄ, siis MINÄ.

Anonyymi-ap

Ainakin minä olen kertonut Pattayan juoksutapahtumista, thainyrkkeilytapahtumista, ravintoloista, historiasta, kuvia ruoista ja muualtakin.

Pattayan saarista, kylmäketjusta, veneretkistä ja turistien kansalaisuuksista ja tavoista olen kertonut kuten moni muukin.

Baaritytöistä on ollut paljonkin juttua, varsinkin 28x on niistä kertonut minun ohella. Majoitusten hinnoista ja sijainneista on paljon ollut juttua.

Hintatasoista ennen ja nyt on juteltu myös ja valuuttakursseista.

Monenlaista juttua ollut paitsi "Senssulla" ei sanaakaan Pattayasta ja Känkkäränkkä haastaa riitaa ja puhuu paskaa asiallisiinkin ketjuihin.

Lennoista myös ollut paljon juttua ja siitä mitä kaikkea voi tehdä Pattayalla, paitsi Yksikkökaksikko ei ole tehnyt koskaan mitään Pattayalla.

Näkyjä on kyllä alkanut näkemään.

2010

10

203

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miten on, kyrvånsyylån matkailuasiat thaimaasta. Onko tullut koskaan kirjoitettua vaikka elämäsi täällä vietät.

• Anonyymi00002

Osamaksumies taas palsta vaikuttaa ensimmäinen työpäivä takana, tekoalykurssi neljä tuntia, on muitakin ikäisiäni, koodaaminen on helpottunut huomattavasti ilmaiset tunnukset claudeen, aika kallis ilman opiston sopimuksia, mitä osamaksu miljonäärin eliitti elämään tänään kuluu, oletko velkaantunut lisää.

• Anonyymi00003

Kuudelta aloitettu kurssi. Joopa joo!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kuudelta aloitettu kurssi. Joopa joo!

Oletko velkaantunut lisää osamaksu, eikö Thaimaassa ole polttoaineet kortilla... Kilometrien jonot.

Eihän nyt ekana päivänä koko päivää, vain 4 tuntia, 4*45 min.

• Anonyymi00004

Kuten huomaatte rakkaat, minulla, minullA, siis MINULLA on vahva puollustus ja fanitus tällä minun, minuN, siis MINUN palstallani.

2010

• Anonyymi00006

Jaha numballin per***seen lipittäjä syöksyi kattilasta isäntänsä avuksi

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jaha numballin per***seen lipittäjä syöksyi kattilasta isäntänsä avuksi

Toisilla näitä lipittäjiä riittää. https://ibb.co/1f4VBt3v

• Anonyymi00009

Kyselee miksei kukaan kirjoita Pattayasta ja sitten alkaa kertoa Otaniemen tekoälykurssista kun piti ohjelmoijaksi mennä vanhalle tutulle pomolle.
      Osaatko sanoa miksi Senssu on täällä palstalla kun ei ole Pattayalla käynyt eikä aio mennä? Vieläkö ajattelet että hän on Chiang Maissa vaimoineen ihan oikeasti? Missä kuvat?

• Anonyymi00011

Teki sotten uuden aloituksen tämä uimahyppääjän aviomies. Omaperäistä.

• Anonyymi00010

Sinusta tulisi hyvä nyrkkeilysäkki Pattayalle. Nyrkkeilijät kyllä hakkaavat sinun päähäsi järkeä tai sitten ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      288
      853
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      738
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      691
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      617
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe