Kyselee miksei kukaan kirjoita Pattayasta ja sitten alkaa kertoa Otaniemen tekoälykurssista kun piti ohjelmoijaksi mennä vanhalle tutulle pomolle.
Osaatko sanoa miksi Senssu on täällä palstalla kun ei ole Pattayalla käynyt eikä aio mennä? Vieläkö ajattelet että hän on Chiang Maissa vaimoineen ihan oikeasti? Missä kuvat?
Posso Pasanen...
22
145
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jos Senssu ei olisi Posson mielikuvitusystävä, niin mitähän hänelle on tapahtunut, että toimii kuten toimii?
- Anonyymi00002UUSI
Kuules nyt reppana, kävin viimeviikolla haastattelussa, asian takia, yksi haastatelija oli psykologi, minua on kiinnostanut tämä sinun ja 2010 harrastama idea että Senssu on aivojeni tuote, käytiin syömässä tuo harrastamanne väittäminen että senssu asuu kattilassani, on jopa psykologin tunnistettu ilmiö, Out-group homogeneity bias
- Anonyymi00003UUSI
Out-group homogeneity bias, "Meillä jokainen on oma yksilönsä, mutta he ovat kaikki samanlaisia." asian ydin, tässä tapauksessa kyseessä on kattila... joka on vakava harhaisuuden merkki.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Out-group homogeneity bias, "Meillä jokainen on oma yksilönsä, mutta he ovat kaikki samanlaisia." asian ydin, tässä tapauksessa kyseessä on kattila... joka on vakava harhaisuuden merkki.
Tuosta lisätietoja asiasta... https://en.wikipedia.org/wiki/Out-group_homogeneity
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuosta lisätietoja asiasta... https://en.wikipedia.org/wiki/Out-group_homogeneity
Et vastannut kysymykseen. Mistä sen voi päätellä että Senssu on Chiang Maissa kun siitä ei ole mitään merkkejä vaan ainoastaan yhtä älyttömiä tarinoita kuin sinullakin silloin kun olit vielä evp koelentäjå.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen. Mistä sen voi päätellä että Senssu on Chiang Maissa kun siitä ei ole mitään merkkejä vaan ainoastaan yhtä älyttömiä tarinoita kuin sinullakin silloin kun olit vielä evp koelentäjå.
Et siis ymmärtänyt mitä kirjoitin, minä en voi tietää mitään Senssusta koska en tunne häntä, osakaslainat, betoni menut tai liemi, yrittäjä joka ei osaa laskea alv: ei ole yrittäjä, sitä saa mitä tilaan, äläkä irroita evp koelentöjää asia yhteydestä...
Miksi kysyt minulta Senssusta miksi et kysy häneltä, miten ne sinun "älylliset" jutut ja kuva manipulaatiot...
By NumBall..
Luo ja ymmärrä tuo wikin linkki, minä en ole kovinkaan isosta osasta herjoja vastuussa, ne tulee jostain muualta, eli koko pattaya rakas on hieman sairas ne muutama mitä palstalla on. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et siis ymmärtänyt mitä kirjoitin, minä en voi tietää mitään Senssusta koska en tunne häntä, osakaslainat, betoni menut tai liemi, yrittäjä joka ei osaa laskea alv: ei ole yrittäjä, sitä saa mitä tilaan, äläkä irroita evp koelentöjää asia yhteydestä...
Miksi kysyt minulta Senssusta miksi et kysy häneltä, miten ne sinun "älylliset" jutut ja kuva manipulaatiot...
By NumBall..
Luo ja ymmärrä tuo wikin linkki, minä en ole kovinkaan isosta osasta herjoja vastuussa, ne tulee jostain muualta, eli koko pattaya rakas on hieman sairas ne muutama mitä palstalla on.Sitten nämä herjat onko joku ruoka thaikku ja intialainen, onko sillä sinulle mitään merkitystä edes, sinulla joka ei ole koskaan edes maistanut, ei muutakuin paisutellaan mitättömiä asioita, minä sanoin että kävin ex-vaimon veljen kanssa intiassa, ja tilasimme massaman kanaa, myyjä sanoi että intialainen perusruoka tosin se tuotiin leivänpäälle laitettuna kastikkeena, kun thaimassa pohjalla on riisiä... mitä väliä tällä tarkalleen ottaen edes on, paitsi jos on kova halu tapella, täysin mitätön asia.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
By NumBall..
Luo ja ymmärrä tuo wikin linkki, minä en ole kovinkaan isosta osasta herjoja vastuussa, ne tulee jostain muualta, eli koko pattaya rakas on hieman sairas ne muutama mitä palstalla on.Ja itse possoko on päästänsä terve??
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sitten nämä herjat onko joku ruoka thaikku ja intialainen, onko sillä sinulle mitään merkitystä edes, sinulla joka ei ole koskaan edes maistanut, ei muutakuin paisutellaan mitättömiä asioita, minä sanoin että kävin ex-vaimon veljen kanssa intiassa, ja tilasimme massaman kanaa, myyjä sanoi että intialainen perusruoka tosin se tuotiin leivänpäälle laitettuna kastikkeena, kun thaimassa pohjalla on riisiä... mitä väliä tällä tarkalleen ottaen edes on, paitsi jos on kova halu tapella, täysin mitätön asia.
Ei se mikään herja ole ketään kohtaan että Massaman Curry on thaimaalainen ruokalaji.
Myyjä ei ole sanonut sinulle mitään. Massaaman Curry ei ole leivän päälle laitettava kastike vaan se on thaimaalainen kurrisoppa. Pohjalla riisiä? Täh? - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sitten nämä herjat onko joku ruoka thaikku ja intialainen, onko sillä sinulle mitään merkitystä edes, sinulla joka ei ole koskaan edes maistanut, ei muutakuin paisutellaan mitättömiä asioita, minä sanoin että kävin ex-vaimon veljen kanssa intiassa, ja tilasimme massaman kanaa, myyjä sanoi että intialainen perusruoka tosin se tuotiin leivänpäälle laitettuna kastikkeena, kun thaimassa pohjalla on riisiä... mitä väliä tällä tarkalleen ottaen edes on, paitsi jos on kova halu tapella, täysin mitätön asia.
Oletko varma, ettet ollu ex-veljen kanssa Turkissa ja syönyt kanakebabia leivällä? Turkkilaista perusruokaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei se mikään herja ole ketään kohtaan että Massaman Curry on thaimaalainen ruokalaji.
Myyjä ei ole sanonut sinulle mitään. Massaaman Curry ei ole leivän päälle laitettava kastike vaan se on thaimaalainen kurrisoppa. Pohjalla riisiä? Täh?Massaman kana tehdään kahdella eri tavalla 1. ruukku jossa on riisiä pohjalla, ja päälle laitetaan kaksi kanankopiea, curry kastiketta, 2.erillinen tarjoiluastia johon kastike laitetaan sekä riisi omaansa, voi olla tahmariisiä mutta harvemmin, 3. on kummatkin omassa muovipussissa, olen syönyt noita eri versioita sadoittain...
Massaman kana on kastike jossa on kanankoipia, kaiketi niitä on muullakin lihalla, mutta nuo kanankoivet on yleisin... kyllä siellä on perunaa, mutta tosiasiassa se ei ole soppa vaan kastike. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Massaman kana tehdään kahdella eri tavalla 1. ruukku jossa on riisiä pohjalla, ja päälle laitetaan kaksi kanankopiea, curry kastiketta, 2.erillinen tarjoiluastia johon kastike laitetaan sekä riisi omaansa, voi olla tahmariisiä mutta harvemmin, 3. on kummatkin omassa muovipussissa, olen syönyt noita eri versioita sadoittain...
Massaman kana on kastike jossa on kanankoipia, kaiketi niitä on muullakin lihalla, mutta nuo kanankoivet on yleisin... kyllä siellä on perunaa, mutta tosiasiassa se ei ole soppa vaan kastike.Google antaa nolla tulosta Massaman kanalle. Sen sijaa Massaman Curru kanalla on yleinen thaimaalainen ruoka, jota saa Suomessakin thairavintoloita.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja itse possoko on päästänsä terve??
55555
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Massaman kana tehdään kahdella eri tavalla 1. ruukku jossa on riisiä pohjalla, ja päälle laitetaan kaksi kanankopiea, curry kastiketta, 2.erillinen tarjoiluastia johon kastike laitetaan sekä riisi omaansa, voi olla tahmariisiä mutta harvemmin, 3. on kummatkin omassa muovipussissa, olen syönyt noita eri versioita sadoittain...
Massaman kana on kastike jossa on kanankoipia, kaiketi niitä on muullakin lihalla, mutta nuo kanankoivet on yleisin... kyllä siellä on perunaa, mutta tosiasiassa se ei ole soppa vaan kastike.Aivan varmasti thaimaasta löytyy myös versiota joka nautitaan leivän kanssa, kuten intiassa,
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
55555
Kävi vain peruskoulun jossa pidettiin tyhmänä, armeijaa ei käynyt ollenkaan vaan sai vapautuksen, pullakuskina oli pullapalkalla, lusi vaimon taposta vuosia ja palasi vasta ysärillä siviiliin mielisairaalan jälkeen ja joku reppana panetti itsensä tuolla paksuksi, mutta ymmärsi katua nopeasti. Työkokeiluita ja sitten sairaseläke ja työharjoittelupaikat ei ikipäivänä halua kuulla tuosta ylikokoisesta hattutelineestä.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Herjat???
Posso, Posso, oletko muistanut ottaa lääkkeesi?
Etkö muista että kerroit käyneesi Intiassa vuosia ennen ensimmäistä Thaimaan matkaasi. Miten olet osannut tilata Intiassa thaimaalaista massam currya?
Kuviteltu myyjäsi ei - aivan varmasti - ole sanonut sinulle, että massaman on intialainen perusruoka. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Herjat???
Posso, Posso, oletko muistanut ottaa lääkkeesi?
Etkö muista että kerroit käyneesi Intiassa vuosia ennen ensimmäistä Thaimaan matkaasi. Miten olet osannut tilata Intiassa thaimaalaista massam currya?
Kuviteltu myyjäsi ei - aivan varmasti - ole sanonut sinulle, että massaman on intialainen perusruoka.Jos Massaman kana leivällä, olisi ravintola-annos, siitä olisi tietoa netissä. Ei ole.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja itse possoko on päästänsä terve??
Senssu, mitä mieltä sinä olet tästä?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Massaman kana on kastike jossa on kanankoipia, kaiketi niitä on muullakin lihalla, mutta nuo kanankoivet on yleisin... kyllä siellä on perunaa, mutta tosiasiassa se ei ole soppa vaan kastike.Senssu, mitä mieltä sinä olet tästä Posson ripuloinnista... aika sekopäistä tekstiä, eikö?
Anonyymi00019 kirjoitti:
Senssu, mitä mieltä sinä olet tästä Posson ripuloinnista... aika sekopäistä tekstiä, eikö?
Eikös tuo nyt ole enemmän ripulointia väittää että minua ei ole olemassa ja seuraavaan hengenvetoon tiedustella mun mielipiteitä.
Massamanjuttu on mulle vieras asia, eikä se liity mun mielenkiintoihin.
Sekopäistä tekstiä tältä palstalta kyllä saa lukea joka päivä, se on mun mielipide.- Anonyymi00020UUSI
SENSSU kirjoitti:
Eikös tuo nyt ole enemmän ripulointia väittää että minua ei ole olemassa ja seuraavaan hengenvetoon tiedustella mun mielipiteitä.
Massamanjuttu on mulle vieras asia, eikä se liity mun mielenkiintoihin.
Sekopäistä tekstiä tältä palstalta kyllä saa lukea joka päivä, se on mun mielipide.Miten ihmeessä massamanjuttu on sinulle nyt vieras asia, aiemminhan ei todellakaan ole ollut näin.
Annat ymmärtää asuneesi Chiang Maissa vuosia etkä tiedä onko massaman curry thaimaalainen vai intialainen ruoka.
Kannattaisikohan sinun tutustua asiaan vaikka wikipediassa tai kysy tekoälyltä onko intialaista massaman currya olemassa. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miten ihmeessä massamanjuttu on sinulle nyt vieras asia, aiemminhan ei todellakaan ole ollut näin.
Annat ymmärtää asuneesi Chiang Maissa vuosia etkä tiedä onko massaman curry thaimaalainen vai intialainen ruoka.
Kannattaisikohan sinun tutustua asiaan vaikka wikipediassa tai kysy tekoälyltä onko intialaista massaman currya olemassa.Tekoäly antaa väärän vastauksen joka ei ole Senssu Pasasen mieleinen.
Onko intialaista massaman kanaa leivällä olemassa?
AI: Massaman-curry on perinteisesti
thaimaalainen, ei intialainen ruokalaji, vaikka se sisältääkin intialaisesta keittiöstä peräisin olevia kuivamausteita (kuten kardemumma, kaneli ja neilikka).
Pasanen voi siellä kurssilla kysyä myös että onko pankkikortteja olemassa?
AI: Kyllä, pankkikortteja on olemassa ja ne ovat erittäin yleisiä.
Pankkikortti (debit-kortti) on maksukortti, jolla tehdyt ostokset ja käteisnostot veloitetaan suoraan käyttäjän pankkitililtä reaaliaikaisesti.
Samalla voi kysyä että onko kommunistisia valtioita olemassa?
AI: Kyllä, maailmassa on yhä viisi kommunistipuolueen johtamaa valtiota, joissa on yksipuoluejärjestelmä: Kiina, Vietnam, Laos, Pohjois-Korea ja Kuuba.
Onko autot kehittyneet 50 vuoden aikana?
AI: Kyllä, autot ovat kehittyneet valtavasti viimeisen 50 vuoden (n. 1976–2026) aikana. Kehitys näkyy erityisesti turvallisuudessa, polttoainetaloudessa ja teknologiassa.
Mikä on Songkran?
AI: Songkran on Thaimaan perinteinen uusi vuosi, jota vietetään 13.–15. huhtikuuta. Se on maan suurin kansanjuhla, joka tunnetaan erityisesti jättimäisestä, riehakkaasta vesisodasta. Vedellä peseminen symboloi vanhan vuoden epäonnen ja syntien poishuuhtomista sekä uuden vuoden onnen toivottamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112784Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782472
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1662136Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241674Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581129- 84888
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15742Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll152740