koit ahdistusta.
m-n
Pidin sitä hauskana kun
53
592
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaa ja milloin näin oli?
- Anonyymi00003
No kiva, että onnistuin ilahduttamaan sua. :D
- Anonyymi00004
Sairasta
- Anonyymi00005
Ai kun kuvittelin sen naisen ja vauvan olevan sun perhe?
- Anonyymi00006
Jotkut kokevat tyydytystä toisten ihmisten kiusaamisesta.
- Anonyymi00007
On se ikävää kun ei ole kokenut koskaan hyväksyntää.
- Anonyymi00028
Anonyymi00007 kirjoitti:
On se ikävää kun ei ole kokenut koskaan hyväksyntää.
Onneksi on kokenut. Ja aloittaja tulee hukkumaan korvausvaateisiin.
- Anonyymi00008
Et sä mua ahdistanut. Olit kuvottava. Ei tommosen lähellä halua kukaan olla. 🤮
- Anonyymi00033
You too😜
- Anonyymi00009
🧌.
- Anonyymi00010
Miltä nyt tuntuu? Onko tyhjä olo?
- Anonyymi00011
Pidin sitä hauskana, miten ryppyinen ja pieni lötkö se oli
- Anonyymi00024
Joillakin on todella pieni muna. hihii!
- Anonyymi00012
Tähän tyyliin pidit putkihommina
https://youtu.be/vSsrPIBT8UA?si=fGDTmEgJ4MBIS4LH - Anonyymi00013
Sinun hauskuus perustuu sinun omaan mielikuvitukseen. Kuvittelet tekemiesi asioiden vaikuttavan häneen paljon enemmän. Sitten kun vaikutus ei ole ollutkaan niin suurta kuin olisit halunnut, sitten pitää suoltaa tänne pashaa ja jotain toista alistavaa. Sinänsä tuo on inhimillistä, vaikkakin heikkoutta; kun resurssit loppuu sitten hieman oijotaan reilusta käytöksestä, kertoo myös mielen henkisestä laiskuudesta.
- Anonyymi00047
Joo jäi kiinni isostakin asiasta ja nyt hädissään yrittää palstalle suoltaa randomi juttuja. 🤪 Totuus paljastuu aina lopulta.
- Anonyymi00014
Täällä sitä vastaillaan tuntemattomille. Väärinkäsitysten paratiisissa.
- Anonyymi00016
Täällä ei vastata ihmisille vaan asioille, jos halutaan.
- Anonyymi00015
Sittehän sulla on riemukasta mun kanssa kun silloin kun mulla on pms päällä. Maailma katuu päälle, ahdistaa ja itkettää asiat vaikka ei ois syytä.
- Anonyymi00017
Tuollaisesta kommentista tietää, että aloittaja ei koskaan elämässään vielä ole rakastanut. Liekö edes kykyä sellaiseen?
- Anonyymi00025
Ihan samaa olen minäkin ajatellut..
- Anonyymi00038
Sivusta: taitaa olla L/over tyyppi.
- Anonyymi00054
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sivusta: taitaa olla L/over tyyppi.
En tiedä mitä tuo tarkoittaa. En katso televisiota.
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
En tiedä mitä tuo tarkoittaa. En katso televisiota.
L/over sarja kuvaa, miten salakavalaa henkinen väkivalta on parisuhteessa. Siinä mies on pahimman luokan narsisti.
- Anonyymi00058
Eikä tule koskaan rakastumaan! Tuo kuulostas sen verran psyykkisesti sairaalta touhulta että oikee paikka tollaselle on joku laitos
- Anonyymi00018
Ja trollailu jatkuu....
- Anonyymi00019
Uskon sen. Ei mene mikään perille.
- Anonyymi00049
Kaikkea hyvää ja lepää rauhassa
- Anonyymi00020
Kertoo aika pahimman luokan persoonallisuushäiriöstä! Psykopaatit sanovat noin.
- Anonyymi00021
Samalla tavalla kuin lähipiirisi pitää sinun ahdistusta hauskana. Erona on vain se että he paranevat sinun ahdistuksesta ja toimivat koko ajan paremmin kun muistutat omalla ilkeilylläsi siitä mitä ei kannata tehdä. Sinua taas ei mikään muistuta siitä mitä ei kannata tehdä, ei edes hänen ahdistuksensa kenelle viestisi osoitit koska hän ei koskaan alkanut toimimaan ilkeästi.
- Anonyymi00022
Voisi sanoa aloittajan vain alentaneen itseään entisestään :D
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Voisi sanoa aloittajan vain alentaneen itseään entisestään :D
Niinpä, mutta ei taida itse ymmärtää sitä!!
- Anonyymi00029
Kyllä alkoi. Hakkeri kun on.
- Anonyymi00023
Noin se narsisti ajattelee!
- Anonyymi00032
Jep. Ja oikeesti kun se totuus tuli ilmi niin se on helvetin ruma omissa silmissä. Usein peittelee todellisen luonteensa, osaa puhua naisille ja viettelee tahallaan kaikkia mahdollisia saaden ihastumaan itseensä.
Nyt oksettaa vaan koko kusipää. Toivottavasti möhlii elämänsä totaalisesti.
Tosin oikeuden vasara heiluu kohta muutenkin. Hävisi kiinnostus kerrasta. - Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jep. Ja oikeesti kun se totuus tuli ilmi niin se on helvetin ruma omissa silmissä. Usein peittelee todellisen luonteensa, osaa puhua naisille ja viettelee tahallaan kaikkia mahdollisia saaden ihastumaan itseensä.
Nyt oksettaa vaan koko kusipää. Toivottavasti möhlii elämänsä totaalisesti.
Tosin oikeuden vasara heiluu kohta muutenkin. Hävisi kiinnostus kerrasta.Tietääköhän vaimo
- Anonyymi00051
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tietääköhän vaimo
Tottakai ku se onkin se joka on kaiken takana.
- Anonyymi00027
Kohta ahdistusta koet sinä. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00042
Taskut tyhjenee korvausta maksaessaan. Menee elämä kyrvälleen kun toisen elämää yritti tuhota.
- Anonyymi00030
Se sun takia mitään ahdistusta kokenut. Sääli, loppuiko mahdollisuus aiheuttaa ahdistusta ja jäit kiinni? Vedä käteen jollekin muulle ajatukselle jatkossa
- Anonyymi00035
Hauska olet. Mä koen tällä hetkellä vain suurta helpotusta. 🤪
- Anonyymi00039
Harmi ettet ikinä tajunnut ettei mun ahdistus johtunut syystä mistä kuvittelet johtuneen.
Ainut miten liityit asiaan oli sun vointi ja tuleva.
Muutoin mun ahdistus johtui ihan muista syistä.- Anonyymi00041
Älä viitsi oikeasti. Se ei oikeuta sua ja muita rikokseen. Tuo on säälittävän narsistin peruste ja sinä tulet häviämään tämän oikeustaistelun.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Älä viitsi oikeasti. Se ei oikeuta sua ja muita rikokseen. Tuo on säälittävän narsistin peruste ja sinä tulet häviämään tämän oikeustaistelun.
Tää oli muuten miehelle. Meni vähän ristiin.
- Anonyymi00040
Mäki pidin sitä hauskana ku sulle naurettiin naisten toimesta ku luulit olevas vetovoimainen Casanova. XD vähä sellane lipevä.
- Anonyymi00046
Noi on pahoi
- Anonyymi00044
Mä olin huolissani sun hyvinvoinnista. Vaikutti siltä et sun pitäs mies hankkiutua avun piiriin. Harmi että se joku ei sun lähellä näe vaikka olisi työkalut siihen. En voi enempää auttaa. Nyt vielä joudut oikeuteenkim.
- Anonyymi00045
Rupesit ryttyilee väärälle naiselle. 😝
- Anonyymi00048
Kaikki sinusta tulee ilmi. Nauti vielä kun voit. Ja jumalauta lopeta se hakkerointi.
- Anonyymi00050
Mut mul on hauskaa. Ei ahdista enää yhtää.. Nautin ku se mulkku joutuu maksamaan.
- Anonyymi00052
Ihan kuin olisit kirjoittanut mun puolesta. Kiitos, nyt mun ei tartte. 😁
- Anonyymi00055
oletko nukkunut joskus niin että: aamulla huomaat että peitto on myllerretty vähän, nähnyt unta jotain.. taisteluija hirviöitä vastaan, silloin herää kun lyö unissaan taistelussa nyrkillä seinään tai jalalla potkaisee AIH...
- Anonyymi00057
Nyt kun löysit tännekin niin pitänee muuttaa suunnitelmaa :) En pidä itsestäni ahdistuneena.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten611972Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211910HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241454Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53957- 73885
- 27869