Pidin sitä hauskana kun

Anonyymi-ap

koit ahdistusta.
m-n

53

592

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jaa ja milloin näin oli?

• Anonyymi00003

No kiva, että onnistuin ilahduttamaan sua. :D

• Anonyymi00004

Sairasta

• Anonyymi00005

Ai kun kuvittelin sen naisen ja vauvan olevan sun perhe?

• Anonyymi00006

Jotkut kokevat tyydytystä toisten ihmisten kiusaamisesta.

• Anonyymi00007

On se ikävää kun ei ole kokenut koskaan hyväksyntää.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On se ikävää kun ei ole kokenut koskaan hyväksyntää.

Onneksi on kokenut. Ja aloittaja tulee hukkumaan korvausvaateisiin.

• Anonyymi00008

Et sä mua ahdistanut. Olit kuvottava. Ei tommosen lähellä halua kukaan olla. 🤮

• Anonyymi00033

You too😜

• Anonyymi00009

🧌.

• Anonyymi00010

Miltä nyt tuntuu? Onko tyhjä olo?

• Anonyymi00011

Pidin sitä hauskana, miten ryppyinen ja pieni lötkö se oli

• Anonyymi00024

Joillakin on todella pieni muna. hihii!

• Anonyymi00012
    • Anonyymi00013

Sinun hauskuus perustuu sinun omaan mielikuvitukseen. Kuvittelet tekemiesi asioiden vaikuttavan häneen paljon enemmän. Sitten kun vaikutus ei ole ollutkaan niin suurta kuin olisit halunnut, sitten pitää suoltaa tänne pashaa ja jotain toista alistavaa. Sinänsä tuo on inhimillistä, vaikkakin heikkoutta; kun resurssit loppuu sitten hieman oijotaan reilusta käytöksestä, kertoo myös mielen henkisestä laiskuudesta.

• Anonyymi00047

Joo jäi kiinni isostakin asiasta ja nyt hädissään yrittää palstalle suoltaa randomi juttuja. 🤪 Totuus paljastuu aina lopulta.

• Anonyymi00014

Täällä sitä vastaillaan tuntemattomille. Väärinkäsitysten paratiisissa.

• Anonyymi00016

Täällä ei vastata ihmisille vaan asioille, jos halutaan.

• Anonyymi00015

Sittehän sulla on riemukasta mun kanssa kun silloin kun mulla on pms päällä. Maailma katuu päälle, ahdistaa ja itkettää asiat vaikka ei ois syytä.

• Anonyymi00017

Tuollaisesta kommentista tietää, että aloittaja ei koskaan elämässään vielä ole rakastanut. Liekö edes kykyä sellaiseen?

• Anonyymi00025

Ihan samaa olen minäkin ajatellut..

• Anonyymi00038

Sivusta: taitaa olla L/over tyyppi.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Sivusta: taitaa olla L/over tyyppi.

En tiedä mitä tuo tarkoittaa. En katso televisiota.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

En tiedä mitä tuo tarkoittaa. En katso televisiota.

L/over sarja kuvaa, miten salakavalaa henkinen väkivalta on parisuhteessa. Siinä mies on pahimman luokan narsisti.

• Anonyymi00058

Eikä tule koskaan rakastumaan! Tuo kuulostas sen verran psyykkisesti sairaalta touhulta että oikee paikka tollaselle on joku laitos

• Anonyymi00018

Ja trollailu jatkuu....

• Anonyymi00019

Uskon sen. Ei mene mikään perille.

• Anonyymi00049

Kaikkea hyvää ja lepää rauhassa

• Anonyymi00020

Kertoo aika pahimman luokan persoonallisuushäiriöstä! Psykopaatit sanovat noin.

• Anonyymi00021

Samalla tavalla kuin lähipiirisi pitää sinun ahdistusta hauskana. Erona on vain se että he paranevat sinun ahdistuksesta ja toimivat koko ajan paremmin kun muistutat omalla ilkeilylläsi siitä mitä ei kannata tehdä. Sinua taas ei mikään muistuta siitä mitä ei kannata tehdä, ei edes hänen ahdistuksensa kenelle viestisi osoitit koska hän ei koskaan alkanut toimimaan ilkeästi.

• Anonyymi00022

Voisi sanoa aloittajan vain alentaneen itseään entisestään :D

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Voisi sanoa aloittajan vain alentaneen itseään entisestään :D

Niinpä, mutta ei taida itse ymmärtää sitä!!

• Anonyymi00029

Kyllä alkoi. Hakkeri kun on.

• Anonyymi00023

Noin se narsisti ajattelee!

• Anonyymi00032

Jep. Ja oikeesti kun se totuus tuli ilmi niin se on helvetin ruma omissa silmissä. Usein peittelee todellisen luonteensa, osaa puhua naisille ja viettelee tahallaan kaikkia mahdollisia saaden ihastumaan itseensä.
        Nyt oksettaa vaan koko kusipää. Toivottavasti möhlii elämänsä totaalisesti.
        Tosin oikeuden vasara heiluu kohta muutenkin. Hävisi kiinnostus kerrasta.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Jep. Ja oikeesti kun se totuus tuli ilmi niin se on helvetin ruma omissa silmissä. Usein peittelee todellisen luonteensa, osaa puhua naisille ja viettelee tahallaan kaikkia mahdollisia saaden ihastumaan itseensä.
        Nyt oksettaa vaan koko kusipää. Toivottavasti möhlii elämänsä totaalisesti.
        Tosin oikeuden vasara heiluu kohta muutenkin. Hävisi kiinnostus kerrasta.

Tietääköhän vaimo

• Anonyymi00051
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tietääköhän vaimo

Tottakai ku se onkin se joka on kaiken takana.

• Anonyymi00027

Kohta ahdistusta koet sinä. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00042

Taskut tyhjenee korvausta maksaessaan. Menee elämä kyrvälleen kun toisen elämää yritti tuhota.

• Anonyymi00030

Se sun takia mitään ahdistusta kokenut. Sääli, loppuiko mahdollisuus aiheuttaa ahdistusta ja jäit kiinni? Vedä käteen jollekin muulle ajatukselle jatkossa

• Anonyymi00035

Hauska olet. Mä koen tällä hetkellä vain suurta helpotusta. 🤪

• Anonyymi00039

Harmi ettet ikinä tajunnut ettei mun ahdistus johtunut syystä mistä kuvittelet johtuneen.
      Ainut miten liityit asiaan oli sun vointi ja tuleva.
      Muutoin mun ahdistus johtui ihan muista syistä.

• Anonyymi00041

Älä viitsi oikeasti. Se ei oikeuta sua ja muita rikokseen. Tuo on säälittävän narsistin peruste ja sinä tulet häviämään tämän oikeustaistelun.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Älä viitsi oikeasti. Se ei oikeuta sua ja muita rikokseen. Tuo on säälittävän narsistin peruste ja sinä tulet häviämään tämän oikeustaistelun.

Tää oli muuten miehelle. Meni vähän ristiin.

• Anonyymi00040

Mäki pidin sitä hauskana ku sulle naurettiin naisten toimesta ku luulit olevas vetovoimainen Casanova. XD vähä sellane lipevä.

• Anonyymi00046

Noi on pahoi

• Anonyymi00044

Mä olin huolissani sun hyvinvoinnista. Vaikutti siltä et sun pitäs mies hankkiutua avun piiriin. Harmi että se joku ei sun lähellä näe vaikka olisi työkalut siihen. En voi enempää auttaa. Nyt vielä joudut oikeuteenkim.

• Anonyymi00045

Rupesit ryttyilee väärälle naiselle. 😝

• Anonyymi00048

Kaikki sinusta tulee ilmi. Nauti vielä kun voit. Ja jumalauta lopeta se hakkerointi.

• Anonyymi00050

Mut mul on hauskaa. Ei ahdista enää yhtää.. Nautin ku se mulkku joutuu maksamaan.

• Anonyymi00052

Ihan kuin olisit kirjoittanut mun puolesta. Kiitos, nyt mun ei tartte. 😁

• Anonyymi00055

oletko nukkunut joskus niin että: aamulla huomaat että peitto on myllerretty vähän, nähnyt unta jotain.. taisteluija hirviöitä vastaan, silloin herää kun lyö unissaan taistelussa nyrkillä seinään tai jalalla potkaisee AIH...

• Anonyymi00057

Nyt kun löysit tännekin niin pitänee muuttaa suunnitelmaa :) En pidä itsestäni ahdistuneena.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2141
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      61
      1972
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1910
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      377
      1622
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1621
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1454
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1072
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      957
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      885
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      869
    Aihe