Olisi varmaan aika laittaa kunto kondikseen.
Näyttää monella maha rellottavan kuin viimeisillöön odottavalla naisella.
Kesä tulossa, ja teepaitakelit .
Sieltä maha tursuaa housunkauluksen yläpuolella roikkuen.
Ei auta isot puheet, tarvitaan tekoja ja tahdonvoimaa.
Sitä ei tämän palstan isänniltä löytyä, ainakaan palstan alaikäisiltä.
Miten se on poijjaat
12
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taitaa aloittaja käänteiseksi vääntää ketä oikeasti tarkoittaa sukupuolella.
- Anonyymi00005
Kyllä se on niin, että mitä isompi maha, sen suuremmat puheet,. Teot on sitten pienempiä.
- Anonyymi00002
En ole aktiivityöaikana ollut niin terve kuin nykyisin kun olen keskittyneesti tehnyt
terveysohjelman jonka olen systematisoinut mekaanisesti seurattavaksi. Pelkkä liikunta ei riitä
Arto Tiainen kuoli 68 vuotiaana vaikka oli poliisi - Anonyymi00003
Lopeta keskarin kittaaminen.
Siirry konuun, tai viskiin. Toisekseen, lopeta lenkkimakksan syöminen, siirry kokolihaan.
Jos noit ei auta, hanki jokin syöpä..
=DW= - Anonyymi00004
Hyvä idea, juuri tulin lenkiltä.
Hyvin keskivartalo kulkee mukana, nuorempana kun pystyin kunnolla liikkumaan sain keskivartalon normaaliksi kesäaikaan. Monisairaana ei jaksa liikkua eli keskivartalo on asettunut päärynän muotoiseksi pysyvästi, en murehdi sitä.
Silti pyrin joka päivä harrastaa sisäliikuntaa kuntolaitteilla, on kuntopyörä, ostin ennen joulua uuden soutulaitteen johon mieltynyt, noin 20 minuuttia soutua omaan tahtiin riittää päivässä, pääasia ettei jämähdä paikalleen.
Kesemmällä sitten pyöräilyä, mieluisinta olisi hyötyliikunta mut ei ennee onnistu.- Anonyymi00006
Kyl se vaan on niin, että se on kauheen näköistä, kun miehellä maha pömpöttää kun viimeisillään odottavalla äidillä.
Kyl olis hyvä katsoa syömisensä perään, ja kuntoilla ihan kunnon hikikuntoilua..
Suihku sattuisi paremmin vessanpönttöön, niin olisi muidenkin viihtyisempää asioida vessassa.
Nyt siellä ruikitaan vähän sinnepäin, kun ei pystytä näkemään suuren mahan takaa.- Anonyymi00007
Kyllä ja sitten näissä ukoissa vielä niitä jotka kehtaa arvostella naisten ulkonäköä ja painoa vaikka ei ole omakaan kuosissa. Mullekin yks kehtas sanoo että oon liian lihava vaikka mulla vain 7 kiloo ylipainoo ja sillä sanojalla varmaan 40 kiloo.. Veti viel herneen nokkaansa kun sanoin et kato peiliin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä ja sitten näissä ukoissa vielä niitä jotka kehtaa arvostella naisten ulkonäköä ja painoa vaikka ei ole omakaan kuosissa. Mullekin yks kehtas sanoo että oon liian lihava vaikka mulla vain 7 kiloo ylipainoo ja sillä sanojalla varmaan 40 kiloo.. Veti viel herneen nokkaansa kun sanoin et kato peiliin.
Seitsemän kiloon ylipainoa on tänikäiselle naiselle sopiva ylipaino.
Ihannepainot on vedetty liian alas.
Mutta, jos kymmeniä kiloja ylipainoa on nuoremmilla miehillä , se on jo laiskuutta.
Vanhemmilla miehillä liian rasvaisia ruokia ja liikunnanpuutetta..
Tällä palstalla voisi nämä isomahaiset jättää politikoinnin vähemmälle. Ja keskittyä enemmän painonhallintaan.
- Anonyymi00008
Joka neljännellä suomalaisella on rasvoittunut maksa, joka näkyy vyötärölihavuutena,
- Anonyymi00010
Rasvis voi tulla vaikka nälkäkurjelle.
- Anonyymi00011
Se on vaan niin, että mitä saamattomampi mies ja mitä isompi maha, sen suuremmalla äänellä se mölyää ajatuksiaann.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362171Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642012Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73905
- 27889