Tehdäänkö yhteinen päätös, että lopetetaan täällä käyminen?
Hei rakas
38
367
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sopiihan tuo.
- Anonyymi00002UUSI
Vasta sitten, kun olet hyppysissäni tai vähintäänkin saanut sinut kiedottua pikkusormeni ympärille.
- Anonyymi00004UUSI
Nämä eivät vaikuta minuun enää samalla tavalla. On joku korkeampi tietouden taso.
- Anonyymi00003UUSI
En saa täällä käymisestä enää mitään.
- Anonyymi00005UUSI
Käy, mutta oikeassa elämässä voitaisiin olla yhteydessä
- Anonyymi00009UUSI
Minua kiinnostaa se.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minua kiinnostaa se.
Nämä eivät vaikuta minuun enää samalla tavalla. On joku korkeampi tietouden taso.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletko sinä tuo aloittaja?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on tietoisuuden.
- Anonyymi00006UUSI
Miksi teistä molemmat käyvät täällä, eikö olisi parempiakin tapoja vaihtaa viestejä? Mä olen siksi täällä koska ei ole mitään yhteyttä.
- Anonyymi00007UUSI
Lopetan tämän tavan.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lopetan tämän tavan.
Ymmärrettävää, tämä on tällaista pöytälaatikkokirjoittelua, sitähän voi tehdä muuallakin.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ymmärrettävää, tämä on tällaista pöytälaatikkokirjoittelua, sitähän voi tehdä muuallakin.
En halua kirjoittaa yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa koskaan palstan ulkopuolella! Enkä tehdä mitään yhteistä tekemistä koskaan palstan ulkopuolella!
- Anonyymi00034UUSI
Tuskin se toinen täällä käy. Vaikka toinen muuta luuleekin.
- Anonyymi00008UUSI
Jos kirjaimet täsmää?
- Anonyymi00030UUSI
Nonnii sitte ollaan pitkällä,siinä ei paljon epävarmuustekijöitä ole ennää.
- Anonyymi00011UUSI
Kyllä se sopii heti kun osaat kertoa sellaisen tunnisteen jonka vain minä tiedän
- Anonyymi00015UUSI
Kannattaa ehkä vähän rajata aluetta.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
No kerro yksityiskohtia viimetapaamisesta
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No kerro yksityiskohtia viimetapaamisesta
Tuo on aika hyvä, rajaa pois ainakin ne joilla ei ole tapaamisia oikeassa elämässä.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Auto.
- Anonyymi00012UUSI
Ideasi on hyvä, mutta haluan tietää mikä on saanut sinut pohtimaan asiaa. Eli mistä ajatuksesi lopettaa palsta on tullut?
- Anonyymi00028UUSI
Ei ehkä ole kauhean tervettä haikailla täällä, eikä yhtä onneton vertaistukiryhmä auta asiaa, vaikka onkin kiva, ettei tarvitse olla yksin.
(sivusta)
- Anonyymi00014UUSI
Keitä me ollaan? Ja voidaan jos vain nähdään ja jatketaan IRL. ❤️😘 naiselta
- Anonyymi00018UUSI
Taidat olla haaremimiehii? Kenet haluat pois palstalta?
- Anonyymi00023UUSI
k❤️t öitä 😘
- Anonyymi00024UUSI
Juuri tuonko takia?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juuri tuonko takia?
Mitä ? Se oli vain toivotus Ap lle. 😅
- Anonyymi00025UUSI
Minulla ei ole täällä rakasta ihmistä. Ainoastaan palstan ulkopuolelta haluan löytää ikäiseni miehen ystäväksi loppuelämäni ajaksi!
- Anonyymi00031UUSI
Nehän alkaa olla mullissa,taivu nyt sovinnolla niihin nuorempiin.
- Anonyymi00029UUSI
Olen Kulta Rakkaani tätä palsta aikaa jo rajoittanut jo ajat sitten. En enää ole täällä aikoihin ollut aamulla/päivällä lukenut enkä kirjoitellut. Illasta 9 jälkeen jotain kommentoinut mutten enää täällä viihdy Rakkaani. Uskon, että meillä on parempaakin tekemistä toistemme/perheemme kanssa kuin tänne kirjoitella. Paikka johon Sinut haluan on täällä kotonani ja haluan nukahtaa iltaisin aikaisiin vierellesi ja tuntea lämpösi ja rakkautesi... Rakastan Sinua kaunotar vaimoni... Muuta en elämältäni kaipaa
- Anonyymi00032UUSI
Sun päätös on sun, ei yhteinen.
- Anonyymi00033UUSI
Olen aika varma, että sitä oikeaa yhteyttä ei tule, niin kauan kuin täällä käydään. Tämä on paha koukku, joka sotii luonnon lakeja vastaan. Täällä on sellaista pimeää energiaa.
- Anonyymi00035UUSI
Aina voit lopettaa jos siltä tuntuu.
- Anonyymi00036UUSI
Haluaisitko sinä oikean yhteyden kaivattusi kanssa? Ei se täällä tule.
- Anonyymi00037UUSI
Joo, mutta kun en käy täällä.
- Anonyymi00038UUSI
ei pysty kelasin käydä täällä koko loppuelämäni ajan ja sille sä et voi mitään mä kun en täällä ihmistä kaipaa
- Anonyymi00039UUSI
Hei ihana (m)
Jos tietäisin varmasti sun tätä ehdottavan, niin suostuisin heti.
🤍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens843235Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1412838- 1902800
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2142415Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1271837Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul1901669Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta411484Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581229- 881065
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll1951044