Montako kerrostaloa tai korkeaa kiinteistöä Keuruulla on? Ei ehkä kovin montaa, mutta jos tulipalon sattuessa ihmisiä ei kyetä pelastamaan tikasauton puuttumisen vuoksi, niin onhan se aika edesvastuuton tilanne. Huonojalkainen tai muuten muuten heikosti liikkuva ei selviä savuisessa käytävässä edes yhtä kerroksen väliä. Ja eikö se ohje ole, että asunnosta ei saa poistua, vaan avustetaan ulos ikkunasta tai parvekkeen kautta. Droonillako ne ihmiset haetaan, jos ei ole tikasauto?
Joku kartoittamaan Keuruulla kaikki sellaiset kiinteistöt, jotka tulevat kärsimään tilanteesta, Ja sitten kerätään nimilistaa. Ei kai tällaista huononnusta voi purematta niellä.
Tikasauto poistuu Keuruulta kuulemma
6
332
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ambulansseista toinen poistui 2024, nostolava-auto nyt. Kysymys on riskiarviosta. Väki kun vähenee, voidaan yhä suurempia riskejä hyväksyä, koska toteutumisen ainakin pitäisi olla harvinaisempaa. Nyt sitten asentamaan tervejalkaisia varten kiinteitä pelastautumistikkaita tai parvekeluukkuja jokaiseen kerrostaloon.
- Anonyymi00002
Mitäs jos nostolava-auto lahjoitettaisiin Keuruun vapaa-palokunnalle? Ei kai sillä olisi väliä kuka pelastaa, kunhan vain olisi kalustoa jolla toimia.
- Anonyymi00003
Riittääkö VPK:n rahat tekemään jokavuotiset pakolliset huollot nostotekniikalle ja autolle? Tämä on syy, miksi hyvinvointialeen päättäjät ovat halunneet luopua vanhasta sisusta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Riittääkö VPK:n rahat tekemään jokavuotiset pakolliset huollot nostotekniikalle ja autolle? Tämä on syy, miksi hyvinvointialeen päättäjät ovat halunneet luopua vanhasta sisusta.
No eipä auto joka on lämpöisessä tallissa noin pienellä käytöllä juurikaan kulu. Perusteellinen tarkistus kerran vuodessa ei ole suuren suuri kustannus.
- Anonyymi00006
Ihan hyvin ois auto voitu pitää paloasemalla työssä.
- Anonyymi00005
No mutta. ko. asian päätöksen teosta on annettava tulos palkkio. vähintää se 10.000. sillä päätksen tehneet on varmaankin niitä Tosi mukavia henkilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496