Sun herkkyyteen, kiltteyteen, ainutlaatuisuuteen, eläinrakkauteen, elämän kunnioittamiseen, älyyn ja miten kaunis olet sisältä. Vaikka oletkin unelma myös ulkonäöltäsi. Ajattelit varmaan, että niin ei voisi olla, mutta niin se on, kaikki ei osaa arvostaa erilaisia, mut mä osaan.
Oon erikoinen, herkkä ja omanlainen mies. Moni haluaa mut, ulkonäön ja (persoonan) takia ,mutta jos ne on vaa tyhjiä kuoria, en oo kiinnostunut sellaisista. En muutenkaa fiilaa ketään, harvoja fiilaan. Näen heti onko hän paha, aito ja julma, jo pelkästään kolmesta lauseesta, ja silmistä.
Sinut minä haluan. Uskon, että sinä olet ainutlaatuinen, ihana, rakastettava.
Joka päivä rakastun suhun hieman enemmän
13
649
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näet jonkun todella kauniisti.
- Anonyymi00002
Onnellinen olkoon hän kelle kirjotat.
- Anonyymi00003
Osuu. Kunpa tietäisin tämän niin kaikki olisi paremmin. Epävarmuus ja ahdistus katoaisi. Jaksaisin uskoa ja odottaa.
- Anonyymi00004
Menikö pikkuisen pullealle kialle?
- Anonyymi00006
Tiedän miten ihmiset suhtautuvat niin pinnallisesti ulkonäön kautta ja siksi minusta yksi elämäntaito on oppia ilmaisemaan itseään persoonana ja antaa säteillä vaan kaikki ulos sydämestään ja sielustaan, se on rehellistä ja aitoa itsensä esittelyä muille ilman sanoja ja suurin hyöty sellaisesta ilmaisusta on nimenomaan jos nainen huomaa jotain samaa energiaa, vetovoimaa, henkistä ja fyysistä yhteyttä, yhteistä sydämmien paloa, sielun tunteikkuutta, intensiivisyyttä, lämpöä, rakkautta ja halua päästää meidät toisiimme kiinni. Siinä voi yhteys toiseen syntyä niin monella tasolla et varmasti kiinni pysyvät toisissaan vähemmästäkin.
- Anonyymi00010
Se hehku, iloisuus ja elämänpalo mikä huokuu ihmisen sisältä, tekee ihmisestä kauniin. En minä mieti, hänen ulkoista olemustaan tms, vaan näen kauniina kun on hyväntahtoinen ihminen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se hehku, iloisuus ja elämänpalo mikä huokuu ihmisen sisältä, tekee ihmisestä kauniin. En minä mieti, hänen ulkoista olemustaan tms, vaan näen kauniina kun on hyväntahtoinen ihminen.
Nimenomaan hyväntahtoisuus ja vilpittömyys, kuin kevään lämmin tuulahdus, mustarastaan laulu, antaa itsestään raikkaan tuulahduksen ilman mitään vastapalveluksia. Se on luksusta ja harvinaista nykyään.
- Anonyymi00007
En voi sanoin kuvailla miten lumoava ja ihana hän on, en voi uskoa että hän on todellinen.
sivusta - Anonyymi00008
Mäkin haluan vaan sut❤️
- Anonyymi00009
Kauniita sanoja ja ajatuksia, vielä kun rohkaistut kertomaan sen hänelle suoraan🙏
- Anonyymi00012
En näe häntä joka päivä.
- Anonyymi00013
Luulen että olet erityinen mies, kaikella hyvällä. Hän varmaan arvostaisi ajatuksiasi.
-sivusta - Anonyymi00014
Fantasiaa ei kannata rakentaa liian pitkälle, ennen tutustumista sillä Pilvilinnassa ei voi loputtomiin hengata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807