Joka päivä rakastun suhun hieman enemmän

Anonyymi-ap

Sun herkkyyteen, kiltteyteen, ainutlaatuisuuteen, eläinrakkauteen, elämän kunnioittamiseen, älyyn ja miten kaunis olet sisältä. Vaikka oletkin unelma myös ulkonäöltäsi. Ajattelit varmaan, että niin ei voisi olla, mutta niin se on, kaikki ei osaa arvostaa erilaisia, mut mä osaan.

Oon erikoinen, herkkä ja omanlainen mies. Moni haluaa mut, ulkonäön ja (persoonan) takia ,mutta jos ne on vaa tyhjiä kuoria, en oo kiinnostunut sellaisista. En muutenkaa fiilaa ketään, harvoja fiilaan. Näen heti onko hän paha, aito ja julma, jo pelkästään kolmesta lauseesta, ja silmistä.

Sinut minä haluan. Uskon, että sinä olet ainutlaatuinen, ihana, rakastettava.

13

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näet jonkun todella kauniisti.

• Anonyymi00002

Onnellinen olkoon hän kelle kirjotat.

• Anonyymi00003

Osuu. Kunpa tietäisin tämän niin kaikki olisi paremmin. Epävarmuus ja ahdistus katoaisi. Jaksaisin uskoa ja odottaa.

• Anonyymi00004

Menikö pikkuisen pullealle kialle?

• Anonyymi00006

Tiedän miten ihmiset suhtautuvat niin pinnallisesti ulkonäön kautta ja siksi minusta yksi elämäntaito on oppia ilmaisemaan itseään persoonana ja antaa säteillä vaan kaikki ulos sydämestään ja sielustaan, se on rehellistä ja aitoa itsensä esittelyä muille ilman sanoja ja suurin hyöty sellaisesta ilmaisusta on nimenomaan jos nainen huomaa jotain samaa energiaa, vetovoimaa, henkistä ja fyysistä yhteyttä, yhteistä sydämmien paloa, sielun tunteikkuutta, intensiivisyyttä, lämpöä, rakkautta ja halua päästää meidät toisiimme kiinni. Siinä voi yhteys toiseen syntyä niin monella tasolla et varmasti kiinni pysyvät toisissaan vähemmästäkin.

• Anonyymi00010

Se hehku, iloisuus ja elämänpalo mikä huokuu ihmisen sisältä, tekee ihmisestä kauniin. En minä mieti, hänen ulkoista olemustaan tms, vaan näen kauniina kun on hyväntahtoinen ihminen.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Se hehku, iloisuus ja elämänpalo mikä huokuu ihmisen sisältä, tekee ihmisestä kauniin. En minä mieti, hänen ulkoista olemustaan tms, vaan näen kauniina kun on hyväntahtoinen ihminen.

Nimenomaan hyväntahtoisuus ja vilpittömyys, kuin kevään lämmin tuulahdus, mustarastaan laulu, antaa itsestään raikkaan tuulahduksen ilman mitään vastapalveluksia. Se on luksusta ja harvinaista nykyään.

• Anonyymi00007

En voi sanoin kuvailla miten lumoava ja ihana hän on, en voi uskoa että hän on todellinen.

sivusta

• Anonyymi00008

Mäkin haluan vaan sut❤️

• Anonyymi00009

Kauniita sanoja ja ajatuksia, vielä kun rohkaistut kertomaan sen hänelle suoraan🙏

• Anonyymi00012

En näe häntä joka päivä.

• Anonyymi00013

Luulen että olet erityinen mies, kaikella hyvällä. Hän varmaan arvostaisi ajatuksiasi.
      -sivusta

• Anonyymi00014

Fantasiaa ei kannata rakentaa liian pitkälle, ennen tutustumista sillä Pilvilinnassa ei voi loputtomiin hengata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe