Kiitos isännöitsijät

Anonyymi-ap

Kiitos kaikille isännöitsijöille. Teitä arvostelevat eivät pystyisi edes yhtä kevättä vetämään.

5

411

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sori, mutta pystyisin. Ja pystyisin vielä useimmassa tapauksessa tehostamaan ja järkeistämään toimintaa. Harmillisesti aika moni isännöitsijä on jääräpäinen toimintatavoissaan. Mutta tätä ei saa yleistää kaikkiin ja fiksun sekä osaavan isännöitsijän kanssa on mukava toimia yhteistyössä.

• Anonyymi00004

Tuo joutava selittely osoittaa, ettet pystyisi

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tuo joutava selittely osoittaa, ettet pystyisi

Joutava selittely? Vastaus on 4 riviä "pitkä" :D

• Anonyymi00002

Itse olen kolmessa taloyhtiössä osakkaana ja kaikkien hallituksessa jäsen tai vara eli usein myös hallituksen kokouksissa. 2 eri paikkakunnalla.
      Yksi isännöitsijä on loistava, toimii kuin asuisi itse yhtiössä. Ajattelee kaikki osakkaiden kannalta. Hankesuunnitelmat on selkeät, esitetään vaihtoehtoja, budjetit on hyvin laadittu ja pitää. Tämä on vielä jostain syystä halvin.
      Sitten on asiat hyvin ja asiallisesti hoitava. Kaikki sujuu, tietoa saa ja jaetaan kaikille osakkaille. Tämä pitäisi olla se normi eli ei valittamista muttei extraakaan. Voi luottaa, että kaikki tehdään kuten pitää. Pidetään ylim yhtiökokouksia kun on tiedotettavaa.
      Kolmas ja kallein (3x halvinta kalliimpi, samankokoiset yhtiöt) pyörittää taloyhtiön iältään vanhaa hallitusta kuus-nolla. Liioittelee ja jopa valehtelee saadakseen tahtonsa läpi. Hallituksella ei mitään osaamista, luottavat. Tekis mieli nauhoittaa yksi kokous, on se niin omituinen asetelma.

• Anonyymi00003

Yhtiökokouksen voi nauhoittaa, sitä ei mikään laki kiellä. Sen jakaminen on sitten eri asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      74
      1234
    2. 72
      1149
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      999
    4. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      796
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      757
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      27
      695
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      666
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      659
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      600
    Aihe