Mistä olet niin katkeroitunut minua kohtaan, mitä pahaa olen sinulle oikeasti tehnyt? Tietääkseni en yhtään mitään.
Mies hei!
37
609
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ehkä se on jo ymmärtäny mitä oot tehny niille toisille.
- Anonyymi00002UUSI
Se ei ole hänen asiansa jos olen jotakin muuta kohtaan toiminut väärin, tuskin liittyy mitenkään asiaan.
- Anonyymi00022UUSI
Onko kaikki johonkin sotasairaalaan joutuneet, gubbegalluppiin into piukassa vastaava soopan jauhaja? Draamapoju- on ol
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se ei ole hänen asiansa jos olen jotakin muuta kohtaan toiminut väärin, tuskin liittyy mitenkään asiaan.
No niinpä niin apäijä lässyn lässyn- voihan kaikki puolensa valita ja toivottavasti huolella namaste
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voi liittyä, jos käytös on osa sinun luonnetta? Kuka halua olla huonoluonteisen kanssa tekemisissä? Sivusta.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sinäkö sen päätät kenen asia se on?
Naiset tekevät paskaa ja sen jälkeen odottavat että kukaan ei heitä tuomitse eikä mitään seurauksia ole.
totta vitussa se on hänenkin asiansa.
- Anonyymi00003UUSI
kaikki hyvi toivottavasti i on samaa mielt xD ei muistella pahalla jooko
- Anonyymi00007UUSI
Vaikutat aika sairaalta ihmiseltä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
olen todella sitä
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siis tämä ketjuunsa itse vastaava apäijä vai kuka WT populisti? T naiselta
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Siis tämä ketjuunsa itse vastaava apäijä vai kuka WT populisti? T naiselta
Tuo joka ilkikurisesti kirjoittaa tuohon sävyyn, pitää asiaa ikään kuin vitsinä. Et hei joo oltiin k*sipäitä, mut älä hei muistele pahalla hehhehheee. Ei ilmeisesti kykyä reflektoida omaa käytöstä?
- Anonyymi00037UUSI
Kukahan i kerrotko?
- Anonyymi00004UUSI
En ole katkeroitunut ollenkaan ja et ole mitään pahaa tehnyt kaikki on ihan hyvin. ❤️
- Anonyymi00005UUSI
minä en ole katkeroitunut mitenkään mistään, tarkoitit kai jotain toista ihmisolentoa... itse olen miettinyt että jos asetan itse asetan itseni... parempaan asemaan .. kuin toisen .. vaikka älykkyyteni takiakin.. niin ei ehkä oikein..
- Anonyymi00006UUSI
Joo joo mä rakastan sua
- Anonyymi00010UUSI
jos on joku niin Ultimate-itsetunto jota jakaa toisille, joo en käytä mitään pillereitä, ei lääkitystä...hammaslääkärissä kun olin, purkka pois suusta, kun lopettelemassa tupakkaa niin lakritsa-nikotiinipurkka suussa oli..
- Anonyymi00013UUSI
En ymmärrä tätä maailmaa ja ihmisiä jotka puhuu toisista ilkeästi, pahaa tai muuta ikävää selän takana ilman mitään kunnollista syytä.
- Anonyymi00014UUSI
en pelailijoiden kanssa ystävysty. hoitele niitä varattuja.
- Anonyymi00015UUSI
Mielestäni välillämme ei ole mitään negatiivista.
- Anonyymi00016UUSI
Olet pettänyt luottamukseni. Et tiedä sitä, että tiedän.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei kiinosta sun luottamuksesi tai sinä ylipäätänsä.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
En ole pettänyt luottamusta. Pahantahtoisuus ja juoniminen eivät ole osa minua.
- Anonyymi00017UUSI
Hei jos olet eräs nuorempi niin hän oli tosi kiva ja ihana söötti, koska vastasi puheluun ja muutenkin puhelussa, vaikka oli laittanut jo aiemmin estoon. m-n
- Anonyymi00019UUSI
Synkkaa - ei synkkaa - epävakaasti synkkaa.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Synkkaa - ei synkkaa - epävakaasti synkkaa.
Vanha perinteinen lankapuhelinaika tuli siitä mieleen silloin, kun ei nähnyt kuka soittaa.
- Anonyymi00020UUSI
En minäkään ole sinulle mitään tietääkseni tehnyt, joten voisitko lopettaa jos ei kiinnosta.
- Anonyymi00026UUSI
Entä jos kiinnostaa?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Entä jos kiinnostaa?
Kannattaa ehdottomasti kertoa tuo hänelle.
- Anonyymi00028UUSI
Palstalla sitä kannattaakin kysellä. Ottakaa hieman happea tai viivaa nartut.
- Anonyymi00030UUSI
En ole pahemmin katkera enemmänkin kiitollinen esimerkiksi siitä että sain lapsia vaikka asiat meni miten meni ja tiesin niiden niin menevän. En koskaan ajattelut että oltaisiin oltu yhdessä pidempään kun siihen että lapset menee kouluun noh ero tulikin odotettua nopeammin ja hyvä niin
- Anonyymi00033UUSI
aloittajasta en tiedä, mutta Hän nainen ei ole vastannut yhteydenottoyritykseeni, en ole katkera vaan pettynyt hiljaisuuteen Hänen puoleltaan, toki en tiedä Hänen nykyisestä elämäntilanteestaan mitään...
- Anonyymi00038UUSI
Ehkä ei ole saanut mitään mitä olet laittanut.
- Anonyymi00041UUSI
Menikö varmasti oikeaan osoitteeseen?
- Anonyymi00035UUSI
No hei hei!
- Anonyymi00039UUSI
Hei KALJu🌝
- Anonyymi00040UUSI
En ole kalju. Partaakin on.
- Anonyymi00042UUSI
Kuka ketä kohtaan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens2304114Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o1613611EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt3122905Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2702406Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812026Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin451825Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva431769Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.571749Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b561498Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu721420