ettei ole yhteys kunnossa. Onko niin, että kaikki päättyy tänne palstalle? Tai ainakin päättyy tällä palstalla. Jonkinlaista jäähyyväispuhetta jäin kaipaamaan
On varmaan kova ikävä, kun tällaista kirjoitan. Hyvää yötä, sitten kun sen aika on.
Nyt näyttää siltä ja tuntuu,
20
473
Vastaukset
- Anonyymi00001
Katse käy vääjäämättä kohti todellista elämää, usvaisesta mielikuvituslaaksosta oikean elämän polulle. Hyvää yötä.
- Anonyymi00003
Se on hyvä juttu, se. Hyvää yötä.
- Anonyymi00002
Mitään yhteyttä ollut, mutta silti vähän sama fiilis.
- Anonyymi00004
Samoissa tunnelmissa
- Anonyymi00005
Asiat ei tapahdu itsekseen... Ei hyvät, eikä pahat
- Anonyymi00006
Näin on. Kaikki ei ole anonyymip*nojen perään. Sinulta eikai ollut muuta tarjolla.
- Anonyymi00008
Baarista voi löytää anonyymipanon, mutta ei kai täältä?
- Anonyymi00011
Tiedätkö kuinka syvältä viiltää se sun salailu siitä selkäänpuukottajasta? Sitten kun kaiken lisäksi petät lupauksiasi niin mikä velvollisuus minulla on sinua kohtaan?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tiedätkö kuinka syvältä viiltää se sun salailu siitä selkäänpuukottajasta? Sitten kun kaiken lisäksi petät lupauksiasi niin mikä velvollisuus minulla on sinua kohtaan?
Ja tää oli sivusta
- Anonyymi00007
Nytkö sinä vasta huomasit?
- Anonyymi00009
No mikset itse kirjoita jäähyväispuhetta?
- Anonyymi00010
En voi luvata, etten täällä käy kirjoittelemassa. Siksi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
En voi luvata, etten täällä käy kirjoittelemassa. Siksi.
Sama juttu.
(sivusta)
- Anonyymi00014
Sinähän tämän valinnan teit. Sinun olisi niin helppo vain vastata minulle henkilökohtaisesti. Ei kukaan halua täällä kommunikoida.
- Anonyymi00015
Olin matkalla, eikä yhteydet toimineet. Oli kova ikävä!
- Anonyymi00016
Silloin kun tänne kirjoittaa niin yhteyttä toiseen ei enää ole. Ei ainakaan henkilökohtaista kunnon yhteyttä. Palsta on illuusio ja mielikuvitus siitä, että löytäisi toisen täältä ja jopa tunnistaisi.
Kirjoitin tänne aikoinaan tosi paljon. Koko palstan löysin sattumalta vaikeiden vaiheiden jälkeen. Kirjoitin kuin sydämeni kyllyydestä häntä kohtaan. Olin vilpitön ja tunsin oikeita tunteita. Kiintymystä, välittämistä ja lämpöä.
Jossain vaiheessa kirjoittelin yhden nimimerkin kanssa täältä. Hänellä nimimerkki ja luultavasti feikki s-posti ja minulla oikealla nimellä s-posti. Sekin yhteys kosahti kuten aikoinaan oikeaan ihmiseen.
Elämässäni on ollut vaikeita vuosia ja vaiheita. En enää juurikaan käy ja kirjoita tänne. Ehkä kerran pari kuukaudessa jos sitäkään. Lukemassa saatan käydä.
Feikki maailmalle jätän jäähyväiset.- Anonyymi00017
Noin se on, mutta minä olen enimmäkseen kertonut sellaisista asioista ja tilanteista, jotka olen kokenut vaikeiksi. Olen purkanut omaa sydäntäni tänne, koska en ole voinut jakaa ajatuksiani läheisteni kanssa, vaíkka hekin tietävät tilanteesta enemmän ja vähemmän!
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Noin se on, mutta minä olen enimmäkseen kertonut sellaisista asioista ja tilanteista, jotka olen kokenut vaikeiksi. Olen purkanut omaa sydäntäni tänne, koska en ole voinut jakaa ajatuksiani läheisteni kanssa, vaíkka hekin tietävät tilanteesta enemmän ja vähemmän!
Kirjoitin oman kokemukseni elämästä ja täältä.
En tiedä liitytkö siihen mitenkään.
Omassa kokemuksessani kaikkein surullisinta on kusetus ja feikkaaminen suhteessa toiseen. Jos voisin niin ulkoistaisin sen, mutta en voi silloin kun se on kohdistunut minuun.
Se, että käyttää palstaa ns."terapia-alustana" omiin haastaviin elämän ongelmiin on kyseenalaista. Ihan siitä syystä, että täällä moni voi omia sinun ongelmasi ja luulla olevansa kaivattusi tai että kuvittelet ns.kaivattusi vastaavan sinulle. Tämä ei ole terapia istunnon paikka.
Silloin kun tarvitsee oikeasti kunnon terapeuttista apua itselleen, sitä kannattaa hakea muualta kuin suomi 24 palstalta. Uskon, että toipuminen tapahtuu ihan muualla kuin täällä.
- Anonyymi00018
Homo hiljaa onko kysytty?
- Anonyymi00021
Ok . Vähän ollut poissa kuvioista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787