Ja tunnet siihen fyysistä vetoa niin mene sen kanssa. Meidän välinen juttu on ihan liian kaunis siihen että kärsisin siitä
Meillä pitäisi olla sellainen yhteys että siinä on hyvä olla.
Tiedät kyllä mitä on se että on hyvä olla yhdessä tai että haluaa toiselle hyvää kun olen kaiken kokenut
Huomasin sen yhden viestin ja en huomannut
Siinä oli samaa ihmettä kuin sinussa ja minussa niin en ole varma oliko näky.
Jos sä haluat jonkun toisen
28
346
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä on sitten, minä menen.
- Anonyymi00002
"506 Kalkkunaa...". -sivu
- Anonyymi00003
Nyt puhut asiaa pus
- Anonyymi00017
pus pus!
- Anonyymi00004
Hej...
- Anonyymi00005
Hyvästi rakkaani! Heilutellaan tuulessa!
Sori, ei tätä paskaa voi ottaa enää kuin huumorilla 😅- Anonyymi00006
Ei voi ei
- Anonyymi00008
Mul on säkkikaupalla ja valmiiks nimikoituna. Pitäisköhän vielä sinetöidä. ;)
-JokaiselleJoTakin - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei voi ei
Jessus...
- Anonyymi00013
Tuulipskapussi on heilunu kokoajan Utinsuoralla.
- Anonyymi00018
Ja sitte sä lähit banaanilaatikolla takas Puolaan?
-sivusta - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja sitte sä lähit banaanilaatikolla takas Puolaan?
-sivustaTynnyrillä siperiaan
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tynnyrillä siperiaan
Ja neitsytöljylamppu valaisi matkas, kuten pellejengillä normisti kuuluuki?
-sivusta
- Anonyymi00007
Odotukset ja omat teot pitäisi olla synkassa
ap- Anonyymi00016
Siltä mieheltä odotan että uskaltais kohdata pelkonsa ja rakastaa mua niin kuin mies naista voi rakastaa. Minä palvon tätä miestä niin paljon ja rakasta, että tekisin kaikkeni, että hän uskaltaisi tehdä sen mikä on oikein, eli tunnustaa minulle rakkautensa ja että haluaa olla usein kanssani kun ei voida olla koko ajan hänen lastensa takia ja hän on heille hyvä isä. Olisipa itsellänikin ollut yhtä välittävä, mutta ei ollut kuin yh-äiti. Mutta mä tekisin ihan kaikkeni miehelle, ihan kaiken. Mä en tiedä miten voin auttaa häntä siinä pelossa ja nyt on ehkä huono hetki kysyä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Siltä mieheltä odotan että uskaltais kohdata pelkonsa ja rakastaa mua niin kuin mies naista voi rakastaa. Minä palvon tätä miestä niin paljon ja rakasta, että tekisin kaikkeni, että hän uskaltaisi tehdä sen mikä on oikein, eli tunnustaa minulle rakkautensa ja että haluaa olla usein kanssani kun ei voida olla koko ajan hänen lastensa takia ja hän on heille hyvä isä. Olisipa itsellänikin ollut yhtä välittävä, mutta ei ollut kuin yh-äiti. Mutta mä tekisin ihan kaikkeni miehelle, ihan kaiken. Mä en tiedä miten voin auttaa häntä siinä pelossa ja nyt on ehkä huono hetki kysyä.
lähesty sinä… oikeesti… luulen että kaipaa rakkautta <3
sivusta joku;)
- Anonyymi00009
Ei mulla ole ketään. Yksi ihastus oli, mutta en halua hänen kanssaan yhtään mitään. Olen nyt vähän surullinen, kun pelkään etten tule kohtamaan sitä suurta rakkautta tässä elämässä.
- Anonyymi00011
mulla sama, ei ne kenestä itte kiinnostuu tykkää koskaan musta. sivu
- Anonyymi00012
Tää oli hyvä teksti. Olis voinut olla mun kirjoittama!
- Anonyymi00014
Ei mulla ole, meniköhän perille!
- Anonyymi00015
Aha ja pitäs kenen ymmärtää ja miten
- Anonyymi00021
Etänä, netissä, kaikki fyysisyys, läheisyys, vetovoima, haalistuu. Voimakkaiden tunteiden ilmaisujen käyttö esim. täällä on turmiollista, koska hyvää rakkaudellista energiaa menee aivan hukkaan ja tavallaan ruokkii vaan mielikuvitusta ja jää ehkä vielä enemmän odottomaan sitä ihanaa aikaa kun oltaisiin oikeasti yhdessä. Paremminkin sanoista pitäisi välittyä sähköiskuja, joka saisi meidät toimimaan aktiivisemmin livessä ja kohtaamaan toisemme.
- Anonyymi00022
VMP :-D
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
VMP :-D
Kaikki eivät syö pashaa.
- Anonyymi00026
Niin tosiaan, olette paljon velkaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kaikki eivät syö pashaa.
Mut suurin osa näyttää rusinoilta. -sivu
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mut suurin osa näyttää rusinoilta. -sivu
Tärkeintä on pääsiäisen ilosanoma.
- Anonyymi00028
Voisin kirjoittaa, että jos haluat jonkun muun, niin toivottavasti saat k*pan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707