Samalla kun olen iloinen kerhon rynnistyksestä, olen vähän huolissani länsirannikon tilanteesta. Turku, Pori, Rauma, Vaasa ja Oulu!! Kaikki ulkona. Onko kauden aikana keskitytty epäoleelliseen vai mistä on kysymys. Kaudella merikin jäätyi. En heti muista vastaavaa sarjan tässä vaiheessa.
Jos Ässätkin putoaa
5
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikkea turhaa säkin ihmettelet. Mitään merkitystä asiaan ei tolla länsirannikolla ole. No ehkä siellä ostopelaajat luovuttaa että pääsevät nopeammin pois kuuntelemasta sitä murretta.
- Anonyymi00002
Taidat olla oikeilla jäljillä murteiden suhteen…hifk:n kopissa joku itäisestä Suomesta tullut peluri oli valitellut, että ”käet on kipiänä”. Seuraavana päivänä helsinkiläinen peluri oli rasvannut polveaan ja kertonut, että ”pöllö on kipeänä”.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Taidat olla oikeilla jäljillä murteiden suhteen…hifk:n kopissa joku itäisestä Suomesta tullut peluri oli valitellut, että ”käet on kipiänä”. Seuraavana päivänä helsinkiläinen peluri oli rasvannut polveaan ja kertonut, että ”pöllö on kipeänä”.
Taisi olla pöllön silmä kuitenkin.
- Anonyymi00004
Ei pudonnut kun Pk-seutu!
- Anonyymi00005
Ikävä systeemi tosiaan kun koko ajan joku jostain päin putoaa. Mistähän se johtuu. Kohta taas tippuu lisää joukkueita. Aika kummallinen ilmiö. Ihmetellä täytyy tämmöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911477- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632