kaahaava koulubussi lammimäen koulubussi ajoi 60km jämintietä keskustan suuntaan on niillä kiire,
koulubussi
18
307
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kurussa vai Kiikassa
- Anonyymi00003
Ei Jämintie kyllä ole lähellekään 60 kilometriä pitkä.
- Anonyymi00016UUSI
Ei oo
- Anonyymi00004
Ja mitä sitte, ei vaikuta sinun elämääsi joten mene töihi.
- Anonyymi00005
eikä sinunkaan eämääs jos sulla edes on
- Anonyymi00006
On mulla mutta sinä saat mennä töihi ja lopettaa kyttäämisen muitten nopeuksista
- Anonyymi00007
täytyy noudattaa liikennesääntöjä olen tiissinaama töissä,
- Anonyymi00008UUSI
Juu nii varmaa
- Anonyymi00009UUSI
sä et varmaan ole etkä käynyt autokoulua ,koska et tiedä liikennesäännöistä
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä auto löytyy
- Anonyymi00013UUSI
Kankaanpäässä ajetaan kuin pellossa. Kaksi partiota ajaa pienen lenkin silloin tällöin puuttumatta mihinkään. Tilastosta näkyy, että kaksi partiota kahden työvuoron aikana vuonna 2025 on havainnut keskimäärin 0,2 liikennevirhemaksun arvoista rikettä/päivä partiota kohti.
- Anonyymi00011UUSI
ajelet varmaankin ilman korttia kun et tiedä liikennesäännöistä.
- Anonyymi00012UUSI
Et taida itse osata sääntöjä
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Et taida itse osata sääntöjä
osaan kyllä säännöt sä et näköjään kun vänkäät selvää asiaa saa siis ajaa ylinoputta
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
osaan kyllä säännöt sä et näköjään kun vänkäät selvää asiaa saa siis ajaa ylinoputta
Ootkos kuullu että jos on kauhee kiire nii sitte täytyy mennä yli rajotusten.
- Anonyymi00017UUSI
Samanlaista kyttäämistä kuin KANKAISTONKAdulla
- Anonyymi00018UUSI
koulubussilla lapsia kyytis täytyy noudattaa lakia tai vaihtaa ammattia,
- Anonyymi00019UUSI
Ei pidä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844472Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1252461Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3202431Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1502333Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1912183Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4771193Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3841118Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki111020Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38923- 92888