siltä, että koska ihmiset eivät tunteneet minua hyvin he eivät ymmärtäneet sitä, että olen introvertti ja erityispiirteinen ja kun he eivät tätä ymmärtäneet he luulivat, etten osaa etsiä uutta ystävää elämääni. Mutta sellaiseen minulla ei ole koskaan tarvetta. Olen aika paljon samanlainen kuin vanhin siskoni, koska hän tykkää liikkua yksin ja asua yksin, mutta minä tykkään asua lapseni kanssa. Yksin liikkuminen musiikkia kuunnellen on sellainen tapa josta pidän. Oikeastaan olen koko projektin ajan ollut ahdistunut siitä, että minun pitäisi olla sosiaalisempi ja minun pitäisi jakaa ajatuksiani uusien ihmisten kanssa! Molemmat minulle rakkaat työkaverit olivat hyvin sosiaalisia ja ehkä he luulivat etten minä osaa etsiä uusia ystäviä, mutta siitä ei koskaan ollut kyse. Ehkä on niin että sosiaalisemmat ihmiset eivät pysty ymmärtämään sellaista ihmistä joka viihtyy hyvin yksin ja jolla ei ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiaan kenenkään muiden kuin omien lasten kanssa. Menin todella rikki projektin takia ja kestää varmaan vuosia selvitä kaikesta kokemastani, koska koin että minua yritettiin muuttaa toisenlaiseksi kuin olen tyrkyttämällä minulle uutta ihmistä elämääni! On tuntunut pahalta, kun minun ei ole hyväksytty annettavan liikkkua yksin ja nauttia siitä ettei kukaan sano minulle sanaakaan! Joka ikinen päivä joku tunki lähelle ns. kertomaan jostain henkilöstä, johon minun olisi pitänyt haluta tutustua! Miksi muut eivät ymmärrä sitä, ettemme kaikki ole samanlaisia? Se on mitä suurinta henkistä väkivaltaa, jos muut yrittävät muuttaa ketä tahansa toisenlaiseksi kuin hän on! Se on juuri se juttu, miksi olen koko projetin ajan voinut todella huonosti! Minä olen sellainen kuin olen ja pidän itsestäni juuri sellaisena kuin olen! Minussa on paljon samaa kuin äidissäni, joka ei enää isän kuoleman jälkeen koskaan halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa ja äitini viihtyi hyvin yksin vielä 20 vuotta isän kuoleman jälkeen kunnes hän kuoli. Emmekö siis voi vain hyväksyä ihmiset juuri sellaisena kuin he ovat! Minä en ole koskaan sanonut lapselleni, että hänen pitäisi etsiä kaveri itselleen, koska tiedän ettei hänellä ole siihen mitään tarvetta. Jos alkaisin vaatia häneltä sellaista, hän järkyttyisi syvästi. Siksi minäkin olen ollut syvästi järkyttynyt koko projektin ajan, koska minulta on vaadittu jotain sellaista mikä ei olisi ollenkaan minun näköistä elämää!
Minusta tuntuu
Anonyymi-ap
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait269948Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768