Turvaamme ruoantuotantomme ja kehitämme maataloutta
Saamme parhaiten EU:n jäsenmaksuja takaisin Suomeen
Saamme parhaiten EU:n jäsenmaksuja takaisin Suomeen
11
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juuri näin. Otamme EUsta meille kuuluvan osan rahoista.
- Anonyymi00002
Olisi täysin älytöntä jättää rikkaan Suomen rahat EUn byrokratian rattaita pyörittämään.
- Anonyymi00003
Samaa mieltä täsmälleen.
- Anonyymi00004
Mitähän rahaa sieltä mukamas on saatu takaisin? Jotain kymmeniä miljoonia verrattuna maksettuihin jopa yli miljardin maksuihin.
On kyllä heikkopäinen aloitus. Millä sitä maataloutta täällä kehitetään kun kaikki on kanttuvei Venäjän vihassa röhkivillä enemmistöllä? - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitähän rahaa sieltä mukamas on saatu takaisin? Jotain kymmeniä miljoonia verrattuna maksettuihin jopa yli miljardin maksuihin.
On kyllä heikkopäinen aloitus. Millä sitä maataloutta täällä kehitetään kun kaikki on kanttuvei Venäjän vihassa röhkivillä enemmistöllä?Oletko noin tyhmä vai näytteletkö? Hyvin kyllä näyttelet!
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oletko noin tyhmä vai näytteletkö? Hyvin kyllä näyttelet!
Sinä olet tyhmä jos noin väität!
- Anonyymi00009
EU lta n.1,6 miljardia vuodessa, siitä puolet menee maatalouteen.
Toinen puolisko kohdistuu tehokkaammin - Anonyymi00010
Suomi on edelleen nettomaksaja. Tästä se ei muuksi muutu, vaikka voissa paistaisi. Luuleeko joku vielä lapsellisesti, että EU tukisi Suomea jotenkin? Tämähän on tunnetusti EU:n takapajula, joka toimii vain puskurina Venäjää vastaan ja on uhrattavissa, kuten Ukrainakin. Tosin, Ukrainaa tuetaan, koska siellä on luonnonvaroja, joita EU:kin kaipaa. Suomessa ei ole mitään, vaan käytetään EU:n kaatopaikkana esim. jätepaperit, roskat, säteilyjätteet yms. joita tänne EU:sta tälläkin hetkellä rahdataan.
- Anonyymi00014
Jätteiden tuonti on marginaalista, mutta persu saa siitä oivan aiheen mölinälleen
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jätteiden tuonti on marginaalista, mutta persu saa siitä oivan aiheen mölinälleen
Kolme vuotta sitten tuotiin 300 000 tuhatta tonnia jätteitä ulkomailta Suomeen. Tällähetkellä tuodaan varmaan runsaasti enemmän, joten enpä sanoisi marginaaliseksi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kolme vuotta sitten tuotiin 300 000 tuhatta tonnia jätteitä ulkomailta Suomeen. Tällähetkellä tuodaan varmaan runsaasti enemmän, joten enpä sanoisi marginaaliseksi.
Tuontijätteellä tuotetaan n 0.5% energiantuotannostamme
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191