Saamme parhaiten EU:n jäsenmaksuja takaisin Suomeen

Anonyymi-ap

Turvaamme ruoantuotantomme ja kehitämme maataloutta

Saamme parhaiten EU:n jäsenmaksuja takaisin Suomeen

11

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juuri näin. Otamme EUsta meille kuuluvan osan rahoista.

• Anonyymi00002

Olisi täysin älytöntä jättää rikkaan Suomen rahat EUn byrokratian rattaita pyörittämään.

• Anonyymi00003

Samaa mieltä täsmälleen.

• Anonyymi00004

Mitähän rahaa sieltä mukamas on saatu takaisin? Jotain kymmeniä miljoonia verrattuna maksettuihin jopa yli miljardin maksuihin.

On kyllä heikkopäinen aloitus. Millä sitä maataloutta täällä kehitetään kun kaikki on kanttuvei Venäjän vihassa röhkivillä enemmistöllä?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitähän rahaa sieltä mukamas on saatu takaisin? Jotain kymmeniä miljoonia verrattuna maksettuihin jopa yli miljardin maksuihin.

On kyllä heikkopäinen aloitus. Millä sitä maataloutta täällä kehitetään kun kaikki on kanttuvei Venäjän vihassa röhkivillä enemmistöllä?

Oletko noin tyhmä vai näytteletkö? Hyvin kyllä näyttelet!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oletko noin tyhmä vai näytteletkö? Hyvin kyllä näyttelet!

Sinä olet tyhmä jos noin väität!

• Anonyymi00009

EU lta n.1,6 miljardia vuodessa, siitä puolet menee maatalouteen.

Toinen puolisko kohdistuu tehokkaammin

• Anonyymi00010

Suomi on edelleen nettomaksaja. Tästä se ei muuksi muutu, vaikka voissa paistaisi. Luuleeko joku vielä lapsellisesti, että EU tukisi Suomea jotenkin? Tämähän on tunnetusti EU:n takapajula, joka toimii vain puskurina Venäjää vastaan ja on uhrattavissa, kuten Ukrainakin. Tosin, Ukrainaa tuetaan, koska siellä on luonnonvaroja, joita EU:kin kaipaa. Suomessa ei ole mitään, vaan käytetään EU:n kaatopaikkana esim. jätepaperit, roskat, säteilyjätteet yms. joita tänne EU:sta tälläkin hetkellä rahdataan.

• Anonyymi00014

Jätteiden tuonti on marginaalista, mutta persu saa siitä oivan aiheen mölinälleen

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jätteiden tuonti on marginaalista, mutta persu saa siitä oivan aiheen mölinälleen

Kolme vuotta sitten tuotiin 300 000 tuhatta tonnia jätteitä ulkomailta Suomeen. Tällähetkellä tuodaan varmaan runsaasti enemmän, joten enpä sanoisi marginaaliseksi.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kolme vuotta sitten tuotiin 300 000 tuhatta tonnia jätteitä ulkomailta Suomeen. Tällähetkellä tuodaan varmaan runsaasti enemmän, joten enpä sanoisi marginaaliseksi.

Tuontijätteellä tuotetaan n 0.5% energiantuotannostamme

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe