Onko Ikävä-palsta lähettänyt tai etäännyttänyt

Anonyymi-ap

sinua kaivatustasi? Mihin suuntaan asiat ovat menneet palstan takia?

29

477

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

No olisko vaikka psykedeelinen välitila? Ei olisi

• Anonyymi00003

Olemme etääntyneet ja muuttuneet täysin vieraiksi toisillemme !
      Minä (olen nainen) ja eräs mies.

• Anonyymi00004

Eli gubbe jommasta kummasta sinusta tuli narsisti tms sitten?

• Anonyymi00011

• Anonyymi00030

• Anonyymi00005

Ei kai se henkiseen etäisyyteen ole vaikuttanut, kun ei olla yhteydessä. Fyysisesti etäisyydestä en tiedä, paljonko se on, kun en tiedä missä elelee, mutta eipä siihenkään palsta ole vaikuttanut.

• Anonyymi00006

Joskus vajaa 2 vuotta sitten kun aloitin palstailun en edes ollut varma onko hän täällä. Myöhemmin selvisi, että on. Palstan avulla aloin ymmärtämään paremmin häntä ja sitä miten hän asiat kokee. Oikeastaan hyvin paljon asioita selvisi. Paljon todella ikäviä asioita paljastui. Palsta on auttanut meitä löytämään toisemme uusilla tavoilla ja yhdistänyt syvemmällä tasolla. Se on avannut meille mahdollisuudet keskustella kipeistä asioista täällä ja kasvotusten. Tämä on kuin esikeskustelupaikka niiden kipeiden asioiden kohtaamiseen kasvotusten.
      En usko, että olisimme toistemme elämässä nyt ilman tätä palstaa.

• Anonyymi00009

Oletteko keskustelleet siitä IRL että molemmat ovat täällä?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oletteko keskustelleet siitä IRL että molemmat ovat täällä?

Kyllä. Kuten tuossa kirjoituksessani kerron.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kyllä. Kuten tuossa kirjoituksessani kerron.

Ja olen siis nainen jos sillä on merkitystä

• Anonyymi00029

👍

• Anonyymi00007

Ei jollain netin kuonapalstalla ole merkitystä tunteisiini. Miksi edes olisi?

• Anonyymi00008

Ei muutoksia. Irl sen sijaan etääntynyt jo.

• Anonyymi00010

Tää on ollut kyllä uskomantonta kaikinpuolin. Kuinka tässä nyt näin kävi.

• Anonyymi00012

Kyllähän kuviolla oli ihan selkeä suunta.

• Anonyymi00013

Uskalsin ottaa yhteyttä, mutta en saanut toivottua vastausta.

• Anonyymi00026

Sama. Ilman palstaa tuskin olisin ottanut yhteyttä ollenkaan.

• Anonyymi00014

Ihan samalla tavalla missä tahansa netissä, minkä tahansa sovelluksen kautta, ollaan kuitenkin etänä, niin kaukana vielä toisistaan, varsinkin jos oikeita tosielämän tilanteita ei vielä ole.

• Anonyymi00015
      • Anonyymi00022

❤️

• Anonyymi00016

Niin ei voi mainita vaan kannalta. Herran tähden.

• Anonyymi00017

Olen kerännyt rohkeutta tämän palstan avulla ja jos tapaan hänet olen rohkeampi kuin koskaan.

• Anonyymi00018

Olen oppinut että ei ole mitenkään mahdollista, että se nainen välittäisi minusta. Mutta en ole katkera, koska tiedän olevani vaan liian arka ja hankala, niin en mitenkään syytä häntä asiasta. Välillä toivoisin, että en olisi olemassa, kun on niin paha mieli. Mieheltä.

• Anonyymi00019

olin ihastunut vain yhteen i mieheen ja kaikki nulikat yhtäkkiä kimpussa täällä.

• Anonyymi00023

En tiedä eikä kiinnosta mistä täällä edelleenkään kukaan tietää kenenkä kanssa kirjoittelee

• Anonyymi00024

Tiedän, että exmieheni on tällä palstalla ja tiedän, että molemmat kaipaamme toisiamme. Meidän on aika tavata, katsoa mihin tähdet meidät kuljettaa. Rakastan Sinua ❤️

• Anonyymi00025

Minulle vastattavaksi tähän on vähäsen eikä paljonkaan tyhmä kysymys. Ehkä niille jotka lorvii täällä vaikka mahdollisuuksia olisi.

• Anonyymi00027

Väärinkäsityksiä varmaan lisännyt. Luulen, että ainakin kerran hän oletti jonkun viestin täällä olevan minulta ja otti sen takia yhteyttä, mutta minä tajusin sen yhteyden vasta paljon myöhemmin, koska en ollut palstalla niihin aikoihin. Olisin voinut reagoida paljon fiksummin, jos olisin tiennyt.

• Anonyymi00028

Lähettänyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      15
      3329
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1577
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      225
      1075
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      836
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      807
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      805
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      45
      789
    Aihe