Tänään käytiin läpi rakennusarkkitehtiopiskelijoiden kanssa, tekoälyä siltasuunnittelussa, varsinkin rakenne, lujuus ja kuomittavuuslaskelmia, nyt tiedän että betonilientä ei ole olemassakaan... nyt olen väsynyt, klo 14.00 jaksoin, varmasti yöllä nukuttaa kunnolla, näyttää sille että 2010 ei tajua edes betonirakentamisesta, kaikki muu tietämättömyys on jo todistettu vuosia sitten, yrittäminen, kultakaupat, riisi, ja tuhat muuta asiaa, paljon on osamaksulla asiaa, mutta vähän itse tietoa.
Luulen että ainoa työkalu mikä hänella on ollut kädessä on harja, tai rautakanki.
Tämän päivän anti...
39
292
Vastaukset
- Anonyymi00001
Terve Numba!
Mitä mieltä olet tästä aloituksesta minkä 2010 teki minusta ...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19331709/pattayan-palstan-senssu--on-omassa-kastissaan-puskahuutelijana-
... hauskaa kuinka ei usko että minä en ole sinä.
>§<- Anonyymi00002
Oletko samaa mieltä Posso?
- Anonyymi00003
Vähästä kyrvånsyylållå on hauskaa. No, hullulla halvat huvit.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vähästä kyrvånsyylållå on hauskaa. No, hullulla halvat huvit.
Possonen samaako mieltä?
- Anonyymi00006
Se on rankkaa, kun kuusvitonen eläkeläispappa joutuu ensimmäistä kertaa kolmeenkymmeneen vuoteen olemaan kuusi tuntia virkkuna nuorien opiskelijoiden silmätikkuna.
Vaan ajattelepa, mitä sen on, jos satut oikein töihin pääsemään, kahdeksaa tuntia päivässä, ja jos deadlinetn alkaa painaa päälle, ei tahdo vuorokausi riittää.
Sinulla tuskin ollut koskaan työkalua kädessä, eikä enää pippeliäkään, kun pissit istualtasi pönttöön.- Anonyymi00020
Olet täysin oikeassa, siis todellakin, minulle mitään aikarajoja anneta, vaan teen kun jaksan, eli ei ole varsinaisesti työvuoroja, kyllä nukutti makeasti klo 9 kuuteen, kokeilua on aluksi vuosi, sitten katsotaan mitkä on tilanne, mutta olen kovasti olet huolissasi ikämiesten vehkeistä, et taida enää olla ns. kartalla, missä maailmassa mennään , kyllä kusen ihan normaaliasennossa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olet täysin oikeassa, siis todellakin, minulle mitään aikarajoja anneta, vaan teen kun jaksan, eli ei ole varsinaisesti työvuoroja, kyllä nukutti makeasti klo 9 kuuteen, kokeilua on aluksi vuosi, sitten katsotaan mitkä on tilanne, mutta olen kovasti olet huolissasi ikämiesten vehkeistä, et taida enää olla ns. kartalla, missä maailmassa mennään , kyllä kusen ihan normaaliasennossa.
No eipä tuota sitten tuottavaksi työksi voi kutsua, lähinnä eläkeläispapan päiväpuuhasteluksi! Taitaa kustantaja tässäkin olla Kela, seitsemänkymmentätuhatta vuodessa, kuin myös siitä lumelääkkeestä?
- Anonyymi00007
En enää tiedä itkeäkö vai nauraa tälle Posson haaveilluusiokurssille, jonka piti olla työpaikka lahjakkaalle ohjelmoitsijalle / koodaajalle.
Kurssilla viikon antina on tähän mennessä toistaiseksi ollut mielenterveyden diagnoosi niille jotka epäilee Senssun olemassaoloa ja toinenkin mysteeri on nyt sitten selvitetty, että "betonilientä" ei ole olemassa.
Oletko ajatellut tuota asiaa taaskaan ihan loppuun saakka mitä esität?
Betonihommat alusta loppuun on raskain rakennusalan duuni mitä on olemassa.
Pölyä, paskaa, roiskeita, halkeilevia sormanpäitä betonin syövytyksestä ja kamala melu ruiskubetonoinnissa varsinkin tunnelissa.
Nuorena kolme 25 kilon säkkiä olkapäällä portaissa pienkohteissa, betonipöly ja raskasmetallit syö hengitysteitä ja limakalvoja, menetät osan hajuaistista ja syöpäriski on valtaisa.
Vaikka hengityssuojia ja suojapukuja käytetään isoissa hommissa, niin ei niitä aina käytetä. Ongelma "avaruuspuvuissa" on että imet hiilidioksidia joka tapauksessa enemmän kuin laki sallii ja vartin välein pitäisi mennä raittiiseen ilmaan.
Työmaalla on aina rakennuspölyä ja kivipölyä, laastit sisältää raskasmetalleja. Silmä ja korvatulehdukset oli yleisiä. Väärät työskentelyasennot rikkoo lonkkia, polvia ja selkää. Reuma uhkaa kylmien vesien kanssa lotratessa varsinkin talvella.
Tuon duunin lika ei ollut edes keskipalkka duunarille, mutta sivutoimiset kokonaisurakat oli tuottavia kun jaksoi painaa kolmessa päivässä 36 tuntia. Siinä ei paljoa kotona seurustella eikä vedellä kynttiläillallisia sellaisen rupeaman jälkeen.
Ja tuoa paskaduunia sinä jaksat kadehtia? Minulle ei jäänyt tuosta hommasta taskunpohjalle yhtään mitään, paitsi sen aikaiset kulut ja lainat sai maksettua.
Olet uskomaton kyllisetä ja kotoisin Utopia- planeetalta. Ei kukaan vakavissaan heitä tuollaista stooria?
Tällä menetelmällä pinnoitettiin meidän ne kuuluisat pylväät, jotka oli lekaharkkoa betonisydämellä ennen pinnoitusta
https://youtu.be/tsWOJL9CoMs?t=15
Olet muuten yllättäen kaapannut sivupersoonasi duunit, sillä Senssu se jutteli olleensa sillanrakennuksessa mukana. Voi olla että piti sitä kylttiä autoilijoille että nyt ei saa tulla, mutta sekin meni poskelleen ja tuli kenkää.
2010- Anonyymi00008
Kuvassa mies RUISKURAPPAA.
>§< - Anonyymi00013
Meinaatko reppana että 66 vuotiasta laitettaisiin betonihommiin, no ei varmaan, sellainen minua edes kiinnosta, minä opettelin käyttämään tekoälyä ongelman ratkaisuun, alueena oli nyt sillanrakennus, josta en juurikaan tiedä, kuten usein hyvällä koodarilla on takana... että ei ymmärrä mitää itse asiasta, mutta osaa kysyä oikeat kysymykset..
Mistä edes sait päähäsi että työ liittyisi betonointiin, hiukan omalaatuinen ajatusrakennelma, 20 vuotta eläkkeellä ja sitten betonitöihin, poika ei minusta mitään betoniukkoa tule tekemälläkään, eikä mutta ei tule noista pennustakaan, heistä tulee arkkitehteja vuoden kahden kuluttua, sinulle jätetään nuo rautakanki ja harja hommat... 55555
sinulla on erittäin omalaatuinen päättelykyky... - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Meinaatko reppana että 66 vuotiasta laitettaisiin betonihommiin, no ei varmaan, sellainen minua edes kiinnosta, minä opettelin käyttämään tekoälyä ongelman ratkaisuun, alueena oli nyt sillanrakennus, josta en juurikaan tiedä, kuten usein hyvällä koodarilla on takana... että ei ymmärrä mitää itse asiasta, mutta osaa kysyä oikeat kysymykset..
Mistä edes sait päähäsi että työ liittyisi betonointiin, hiukan omalaatuinen ajatusrakennelma, 20 vuotta eläkkeellä ja sitten betonitöihin, poika ei minusta mitään betoniukkoa tule tekemälläkään, eikä mutta ei tule noista pennustakaan, heistä tulee arkkitehteja vuoden kahden kuluttua, sinulle jätetään nuo rautakanki ja harja hommat... 55555
sinulla on erittäin omalaatuinen päättelykyky...Hmm.. mistä olet päätellyt että betonihommat koskisi sinua? Kymppi kertoi vain että siinä työssä ei ole aihetta kateudelle.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
sinulla on erittäin omalaatuinen päättelykyky...Vai oikein betoni hommiin on sinulla poju hyvin omalaatuinen järjenjuoksu, tuskin kenelle muulle tulisi edes mieleen, miten se rautakanki ja harjahommat, sopivatko ne edes sinulle.
Ajaa sinä olet tehnyt sitä olitko ihan betoni liemi mies vai pilasitko aivosi jollain muilla aineilla. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vai oikein betoni hommiin on sinulla poju hyvin omalaatuinen järjenjuoksu, tuskin kenelle muulle tulisi edes mieleen, miten se rautakanki ja harjahommat, sopivatko ne edes sinulle.
Ajaa sinä olet tehnyt sitä olitko ihan betoni liemi mies vai pilasitko aivosi jollain muilla aineilla.Ja mistä päättelit ressukka että reuma aiheutuisi jostain hengittämästäsi pölystä, ei poika se on geneettinen sairaus, sitä on tunnettu historian kirjoista jo tuhansia vuosia, jolloin betonista ei ollut tietoakaan, lisäksi reuma kaikissa muodoissaan on erittäin vaarallinen sairaus, joten siitä ei kannata soittaa suuta osamaksu miljonääri, ja toivoa että sinulla ei ole sitä geenivirhettä joka sen pääosin aiheuttaa..
Reumaa ei ole kaikenlaiset kivut nivelissä ja muualla kehossa, niitä on jokaisella ihmisellä jossakin elämän vaiheessa, eikä niillä ole mitää tekemistä reuman kanssa, - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja mistä päättelit ressukka että reuma aiheutuisi jostain hengittämästäsi pölystä, ei poika se on geneettinen sairaus, sitä on tunnettu historian kirjoista jo tuhansia vuosia, jolloin betonista ei ollut tietoakaan, lisäksi reuma kaikissa muodoissaan on erittäin vaarallinen sairaus, joten siitä ei kannata soittaa suuta osamaksu miljonääri, ja toivoa että sinulla ei ole sitä geenivirhettä joka sen pääosin aiheuttaa..
Reumaa ei ole kaikenlaiset kivut nivelissä ja muualla kehossa, niitä on jokaisella ihmisellä jossakin elämän vaiheessa, eikä niillä ole mitää tekemistä reuman kanssa,Dumballilla ei ole reumaa muualla kuin korvien välissä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja mistä päättelit ressukka että reuma aiheutuisi jostain hengittämästäsi pölystä, ei poika se on geneettinen sairaus, sitä on tunnettu historian kirjoista jo tuhansia vuosia, jolloin betonista ei ollut tietoakaan, lisäksi reuma kaikissa muodoissaan on erittäin vaarallinen sairaus, joten siitä ei kannata soittaa suuta osamaksu miljonääri, ja toivoa että sinulla ei ole sitä geenivirhettä joka sen pääosin aiheuttaa..
Reumaa ei ole kaikenlaiset kivut nivelissä ja muualla kehossa, niitä on jokaisella ihmisellä jossakin elämän vaiheessa, eikä niillä ole mitää tekemistä reuman kanssa,Nyt Numba, rauhoitu, rauhoitu ja rauhoitu ...
rakenus tekni konana tiiän tän, kumn nokkapyörä ei keuli...
sitä tässä "vähän" katkeroidutaan, yhdessä
- Anonyymi00009
Unohdin mainita että käytiin läpi myös osakaslainat psykolokin kanssa ja sitten tutkitaan pattajan rakkautta loppu päivä.
By NumBaII- Anonyymi00011
Laastikoostumus määrittelee sen onko Senssu Chiang Maissa.
- Anonyymi00017
Betoniruiskutus ja ruiskurappaus on täysin kaksi eri asiaa.
Minä olen ollut osallisena siltojen korjausrakentamisessa, josta olen maininnut Kirkkonummen keskustan sillan, sekä matkan päästä länteen toisen pienemmän sillan.
Sivupalkit uusittiin ja niiden valmistuttua vielä erittäin tarkkaan tarkistettiin ja hiushalkeamat injektoitiin.
2010 kertoi muutaman vuoden harjoittaneen tunneleiden betonointeja ja että se oli tuottoisaa.
Kukaan ei harjoita kananlentotuottoisaa kalliilla laitteilla muutamaa vuotta, vaan se
on jatkuvaa liiketoimintaa varsinkin jos kannattavaa, kuten kaikki elämässä on Tytölle.
Betonialan ammattilainen ei päästä suustaan betoniliemi, eikä yksikään rakennusalan ammattilainen höpise sukittamisesta.
>§<- Anonyymi00021
Kuten todettua, "molemmat" herrat ovat olleet siltahommissa 8)
Sinulla on oikeasti tosi pahalla mallilla tuo muistisairaus ja luetun ymmärtäminen aivan nollissa. Luulet kaiken koskevan aina sinua, kun kerroin vaan että noissa ruiskuhommissa ei ole todellakaan mitään kadehdittavaa.
Betoniliemijutut on sinun keksimä termi, minä puhuin vain ruiskubetonoinnista, jota tehdään samoilla menetelmillä ja vehkeillä, suuttimia, painetta ja massan koostumusta vaihdellen tarpeen mukaan.
Kirjoitin että moni sai reuman tai reumaattisia oireita lutratessaan kylmillä vesillä tuossa hommassa talvella, ja sinä poika kirjoitit:
"Ja mistä päättelit ressukka että reuma aiheutuisi jostain hengittämästäsi pölystä"
Luettu stoori ei pysy edes muutamaa minuuttia päässäsi ja nyt olet alkanut kopioimaan vastineesi suoraan googlesta ja molemmilla persoonillasi, kun omat aivosi ei yksinkertaisesti vaan toimi.
Hyvää mielikuvituskurssipäivää. Voit miettiä Pähkinärinteessä rauhassa että mitähän minä teen tänään.
2010 - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinulla on oikeasti tosi pahalla mallilla tuo muistisairaus ja luetun ymmärtäminen aivan nollissa. Luulet kaiken koskevan aina sinua, kun kerroin vaan että noissa ruiskuhommissa ei ole todellakaan mitään kadehdittavaa.
Betoniliemijutut on sinun keksimä termi, minä puhuin vain ruiskubetonoinnista, jota tehdään samoilla menetelmillä ja vehkeillä, suuttimia, painetta ja massan koostumusta vaihdellen tarpeen mukaan.
Kirjoitin että moni sai reuman tai reumaattisia oireita lutratessaan kylmillä vesillä tuossa hommassa talvella, ja sinä poika kirjoitit:
"Ja mistä päättelit ressukka että reuma aiheutuisi jostain hengittämästäsi pölystä"
Luettu stoori ei pysy edes muutamaa minuuttia päässäsi ja nyt olet alkanut kopioimaan vastineesi suoraan googlesta ja molemmilla persoonillasi, kun omat aivosi ei yksinkertaisesti vaan toimi.
Hyvää mielikuvituskurssipäivää. Voit miettiä Pähkinärinteessä rauhassa että mitähän minä teen tänään.
2010Todellakaan ei ole samoja vehkeitä ruiskurappauksessa ja tunneleiden betonoinneissa, johan sä ny hulluja selittelet ja sinä betoniliemistä latasit.
Ne laitteet on kuules verrannollisia kuten itse tykkään verrata ... muurahainen ja norsu.
Älä edes yritä selittää että oot roiskerapannut betoniruiskutuslaitteilla. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Todellakaan ei ole samoja vehkeitä ruiskurappauksessa ja tunneleiden betonoinneissa, johan sä ny hulluja selittelet ja sinä betoniliemistä latasit.
Ne laitteet on kuules verrannollisia kuten itse tykkään verrata ... muurahainen ja norsu.
Älä edes yritä selittää että oot roiskerapannut betoniruiskutuslaitteilla.Mikä Bumbaa närästää? Kai ne talon tolpat jollakin on pinnoitettu? Onko jokin menetelmä joka ei närästä sinua noin pahasti? Ämpäri ja muurauskauha?
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikä Bumbaa närästää? Kai ne talon tolpat jollakin on pinnoitettu? Onko jokin menetelmä joka ei närästä sinua noin pahasti? Ämpäri ja muurauskauha?
Taitaa tyytyä ruiskubetonoimaan vessan pyttyä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00021 kirjoitti:
2010Älä resu jauha paskaa, reuma kuuluu maailman viiden vanhimman ja vakavimman sairauden ryhmään, sitä ei saa mitenkään elintavoilla, eikä millään muullakaan, se saa ainoastaan yhdellä tavalla perimällä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Älä resu jauha paskaa, reuma kuuluu maailman viiden vanhimman ja vakavimman sairauden ryhmään, sitä ei saa mitenkään elintavoilla, eikä millään muullakaan, se saa ainoastaan yhdellä tavalla perimällä.
Ja sinä resu siirsit sen vielä eteenpäin? Olisi kannattanut katkaista ketju.
- Anonyymi00027
Pasasen rakennustaidoista kertoo se kun sanoi ettei Hua Hinissa ole yhtään betonitaloa. Kysyttäessä mitä ne on, niin vastasi että messinkiä ja jorisi omituisia.
Nyt sitten ollaan sillanrakentajia ja ties mitä. - Anonyymi00028
Ihan ensimmäinen oikea duunini oli Porkan kylmäkonetehtaalla. Olin siellä puoli vuotta, ennenkuin oppisopimuksella alkoi muut hommat.
Muistan kuinka pohjapalkka perusvauhdilla oli kylmiöiden hyllyjen ja ovien asentajalla
jotakin 7 markkaa tunti. Jokaikinen nippeli ja saranan poraaminen oli erikseen hinnoiteltu palkassa.
Jonossa oli aina kymmeniä kylmiöitä joten työtä riitti. Pomo (Muistan nimenkin Laulumaa) sanoi että sitä enemmän tienaat mitä ripeämpi olet.
Minähän tästä innostuin ja laitoin hihat heilumaan, skippasin kahvitauot ja painoin hommia eväsleipää syödessäkin rahankiilto silmissä.
Laskin että yes! -Tienasin kahdessa viikossa yli 30 markkaa tunti! Ilo oli aika lyhyt, kun Herra Laulumaa tuli sanomaatn että hienoa työtä, mutta että heidän kattopalkkansa on 10 markkaa tunti.
Sitähän hän ei maininnut aiemmin ja se oli ihan silkkaa nuoren pojan kusetusta. Kostoksi kuitenkin pudotin vauhtini kymmenen markan tuntivauhtiin ja hankkiuduin sairaslomalle.
Oli kaunis kesä ja kavereiden kanssa pidettiin hauskaa koko kesä. Syksyllä alkoi oppisopimus, mutta firma johon ensin menin, teki minusta pakettiauton kuljettajan, koska siitä oli huutavin pula.
Vasta kolmannessa firmassa pääsin kunnon hommiin, olin nopea ja ahkera, erittäin joustava ja tein varsinkin kaukana olevat keikat kerralla pois, vaikka siinä olisi mennyt aamuyölle saakka.
Pomo kysy usein aamulla että mitä sä täällä teet, sullahan on homma kesken? Vastasin tekopirteänä että se on valmis. Pomolla pyöri silmät päässä että teit yksin yhdessä päivässä liki viikon duunit?
Siinä firmassa sain hyviä töitä ja arvostusta. Vuoden päästä olin ylivoimaisesti firman paraspalkkaisin mies, paria vuotta myöhemmin työkaveri ehdotti että mitä jos aletaan tekemään kimpassa toiminimellä?
Ja niin se sitten alkoi se yrittäminen. Hulluina nuorina miehinä revittiin omasta perseestämme kovalla työllä se ensimmäinen oma talo perheelle, jonka rakennuskustannukset oli maksettu kuudessa vuodessa pankille.
Siellä leviteltiin liemiä lattioihin ja seiniin, ja myös pintayöt hoitui monipuolisesti. Ainoat työt mitä ei tehty, oli akryylipinnoitteet. Ne oli niin kamalia myrkkyjä että ne olisi pitänyt kieltää jo kauan aikaa sitten.
Heikkinen yhtiöiden menestyksen salaisuus on pumpputasoituksissa, johon investoi miljoonia pumpputasoitrekkoihin aikoinaan.
Ilman sitä touhua Heikkinen olisi kaatunut jo 2000- luvun alussa, nyt hän on tienannut liki satamiljoonaaeuroa, suurin summa tuli myynnistä sijoitusyhtiölle. Kova ukko ja nostan hattua rohkeudelleen ottaa suuria velkoja, ja hän selvisi niistä ja kasvatti alansa ylivoimaisesti Suomen suurimman yhtiön.
2010- Anonyymi00029
PS: Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin Possofantti ei usko minun 7 markan tuntipalkkaan vaan kadehtii ja kertoo pian että en tiedä mitään kylmäkoneista, ja sitten sitä jaagataan juhannukseen saakka 8)
2010 - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
PS: Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin Possofantti ei usko minun 7 markan tuntipalkkaan vaan kadehtii ja kertoo pian että en tiedä mitään kylmäkoneista, ja sitten sitä jaagataan juhannukseen saakka 8)
2010Onhan toi Posson tuhat euroa takuueläkettä paljon enempi kuin 7 markkaa tunnilta!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Onhan toi Posson tuhat euroa takuueläkettä paljon enempi kuin 7 markkaa tunnilta!
Mikään logiikka tai matematiikka ei selitä syitä Pasasen kateuksiin, ja vaikuttaakin siltä että kaikki eletty elämä hyvässä tai pahassa riittä saamaan hänet kiihdyksiin. Hyvä esimerkki oli tuolla toisaalla mainittuna, että pattajan pojan kiinteä kakka riittää saamaan Pasasen kiihdyksiin. Hän on mies joka nauraa partaansa toisten avioeroille, mutta nauraa myös nykyisille avioliitoille joissa kertoo pattajan pojan joutuvan pian ihan kohta ulkoruokintaan.
Heijastelee siis omaa elämäänsä. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mikään logiikka tai matematiikka ei selitä syitä Pasasen kateuksiin, ja vaikuttaakin siltä että kaikki eletty elämä hyvässä tai pahassa riittä saamaan hänet kiihdyksiin. Hyvä esimerkki oli tuolla toisaalla mainittuna, että pattajan pojan kiinteä kakka riittää saamaan Pasasen kiihdyksiin. Hän on mies joka nauraa partaansa toisten avioeroille, mutta nauraa myös nykyisille avioliitoille joissa kertoo pattajan pojan joutuvan pian ihan kohta ulkoruokintaan.
Heijastelee siis omaa elämäänsä.Pasanen aloitti kehuskelemalla vittumaisuudellaan ja nyt sitten itkee kun saa takaisin ja akkakin lähti.
https://www.youtube.com/watch?v=wGiqpLfQbTk&list=RDwGiqpLfQbTk&start_radio=1
- Anonyymi00034
Kovin suuren vaikutuksen näyttää Pasanen tehneen kaikkiin Pattayan rakkaisiin ja varsinkin oppisopimusmiljonääriin, kun joka päivä pasastelee.
Onhan se hienoa tosin että tukityöllistetty hunsvotti ohjattiin oppisopimuksin työelämään ja sitten hän ryhtyi simsalabim rakennusalan ex-pertiksi kaikilla aloilla.
Minä uskon tarinoista kutakuinkin vain sen, että on kantanut olallaan 3 säkkiä 25 kg.
Nööri myös omaan arvoonsa.
>§<- Anonyymi00036
Jälleen kerran yksikkökaksikko palasi samaan aikaan.
- Anonyymi00037
"Minä uskon tarinoista kutakuinkin vain sen, että on kantanut olallaan 3 säkkiä 25 kg."
Oletko Posso koskaan itse käsitellyt 25 kg sementti säkkejä?
Tiedätkö kuinka inhottavalta tuntuu yhdenkin säkin käsittely, se pelkästään pakkauspahvikin tuntuu inhottavalta ja säkit ovat hyvin usein jos ei aina pölyisiä... jo yhden säkin olalle nostaminen on haastavaa, saati sitten kolmen!
Voisin lyödä vetoa, että sinä et olisi olallasi tai muutenkaan pystynyt kantamaan edes yhtä säkkiä tasaisella maalla yli 10 m saati sitten, että raksalla olisit olallasi kantatanut kolme säkkiä yhteispainoltaan 75 kg rappusissa kerroksesta kolmanteen.
Kympin suoritus, verrattuna sinun anturi resupepussasi sairaalan rappusissa, se on kuule ihan eri tasolla. - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
"Minä uskon tarinoista kutakuinkin vain sen, että on kantanut olallaan 3 säkkiä 25 kg."
Oletko Posso koskaan itse käsitellyt 25 kg sementti säkkejä?
Tiedätkö kuinka inhottavalta tuntuu yhdenkin säkin käsittely, se pelkästään pakkauspahvikin tuntuu inhottavalta ja säkit ovat hyvin usein jos ei aina pölyisiä... jo yhden säkin olalle nostaminen on haastavaa, saati sitten kolmen!
Voisin lyödä vetoa, että sinä et olisi olallasi tai muutenkaan pystynyt kantamaan edes yhtä säkkiä tasaisella maalla yli 10 m saati sitten, että raksalla olisit olallasi kantatanut kolme säkkiä yhteispainoltaan 75 kg rappusissa kerroksesta kolmanteen.
Kympin suoritus, verrattuna sinun anturi resupepussasi sairaalan rappusissa, se on kuule ihan eri tasolla.Paljonkos lyöt veto että minä en ole possosi?
>§< - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Paljonkos lyöt veto että minä en ole possosi?
>§<Korjaus ... vetoa ... ja huomautus että sementtisäkkejä on yhdyssana.
>§< - Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Paljonkos lyöt veto että minä en ole possosi?
>§<Joskus sivupersoonista kärsivä ei itse tiedosta sivupersoonaansa, koska tämä voi olla aivan erilainen persoona. Puhuu, kirjoittaa ja jopa kävelee eritavalla.
Tietyllä tavalla sivupersoona on olemassa. Tämä pariskunta kulee palstalla käsi kädessä eikä ole epäilystäkään etteivätkö olisi sama mies ja samalla asialla, eli ei mitään asiaa.
Yksinäisyys ja ekan vaimon itsari on voinut laukaista hauraassa mielessä pakotien sivupersoonaan. Mikäli Pasanen on tappanut exänsä, hän on ollut syyntakeeton ja ollut Niuvassa, eikä vankilassa. Vahvasti lääkittynä vuosikymmen pyyhkiytyi pois elämästä mutta ruoka maistui. - Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Korjaus ... vetoa ... ja huomautus että sementtisäkkejä on yhdyssana.
>§<Hah, taisi kirjoitukseni kotalaisuudesta kilahtaa kattilaasi, kun se ei sinulle, Posso kelvannut ja sen poistit heti... mulla mukavaa, tiesin että sinä toimit juuri näin. Minä muuten oikeesti säälin sinua.
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Hah, taisi kirjoitukseni kotalaisuudesta kilahtaa kattilaasi, kun se ei sinulle, Posso kelvannut ja sen poistit heti... mulla mukavaa, tiesin että sinä toimit juuri näin. Minä muuten oikeesti säälin sinua.
Rakas Sensei Possoseni, huomasitko muuten kirjoituksestani, jonka plokkasit, että siinä ei ollut yhtään yhdyssanavirhettä, mutta paljon pilkutusta.
- Anonyymi00045
Tässä:
https://www.youtube.com/watch?v=pFqO9WkLFmc
Kotkalainen Junnu laulaa jotain, mistä Posson pitäisi osata ottaa opikseen, mutta tämä lienee mahdotonta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1185753Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6913823SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1233104Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no3452911"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1401971Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6921866Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti181866Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4871476Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re261471Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .2291161