Verrattuna kauden avaus hintoihin. On hienoa aloittaa uusi kausi. Tunnelmat on hyvät.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ja nyt ne vasta nouseekin kun ryssälästä ei saa raaka ainetta.
- Anonyymi00002
Nyt tarvitaan kriisiapua.
- Anonyymi00003
Persianlahrelta ei tuu maakaasua. Kiittäkäämme Trummppia ja Netannahjusta seuraavasta nälähädästä. Koettakaas ny hyvät kuluttajat edes henkisesti valmistautua asiaan, lähimmäisemme Lähiä Idästä voi olla pian taas oven takana. Ja ruokaa on, mutta se maksaa.
Eikös norskit tehny ennen ainaki lannoitetta suoraa ilmasta sähköllä? Valokaari vaan sätimään.
- Anonyymi00004
Lannoitteiden kallistuminen nostaa merkittävästi ruoan hintaa. Ruuan loppukäyttäjä maksaa laskun.
- Anonyymi00005
Luulisi veronmaksajien jo valmistautuvan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luulisi veronmaksajien jo valmistautuvan.
Ruoka maksaa kohta tuplaten kun salmi kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522