MUISTAKAA KIRISTÄÄ KETJUT.?

Anonyymi-ap

ON TÄÄLLÄ TOSI KOVIA ARVOSTELIOITA KUNNAN TYÖNTEKIÖITÄ KOHTAAN,EN OLE KUNNAN TYÖNTEKIÄ .AJATELKAA MITÄ KIRJOITATTE,LASKEKAA ENSIN VIRTSA PÄÄSTÄ ,SITTEN AJATUS TOIMII PAREMMIN .

20

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin va miks ottaat työn vasta sitte virkailijas luukutetaan suora vastaus unohtuu kahvi pöty keskustelussa ?

• Anonyymi00002

Virkailija tarkkottaa tappaa aikaa niinku pyöveli eläkkeellä.

• Anonyymi00003

UNOHTUIKO KÄPDSLOKKI PÄÄLLE

• Anonyymi00004

SILLOIN KUIN KUIN MINÄ OLIN MAILMALLA ,MINÄ EN KOSKAAN UNOHTANUT BARRET M 82 CAPS LOCK.MINULLE VOIT OLLA ILKEÄ ,MUTTA SE EI VAIKUTA MINULLE YHTÄÄN MITÄÄN ,MINÄ PIDÄN SINUA TÄYDELLISENÄ IDIOOTINA.!!!!.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00004 kirjoitti:

SILLOIN KUIN KUIN MINÄ OLIN MAILMALLA ,MINÄ EN KOSKAAN UNOHTANUT BARRET M 82 CAPS LOCK.MINULLE VOIT OLLA ILKEÄ ,MUTTA SE EI VAIKUTA MINULLE YHTÄÄN MITÄÄN ,MINÄ PIDÄN SINUA TÄYDELLISENÄ IDIOOTINA.!!!!.

Sitä on maailmaa nähny jos kaivolla käy torilla timoo.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Onko ydinasesalkku vielä tallessa😂

• Anonyymi00005

Minkä laista maailmaa tuvan sossun putkan paska huussin kelan konttorin väliin mahtuu kelaa nyt sosiaalisia suhteita ?

• Anonyymi00006

Tohmajärvellä on muitaa viisaita timoja pekkoja jormii reinoja kop kop kop kuuluu rappusista pukki saapuu varmaa -50%

• Anonyymi00008

Timon mollaajan syytä tarkistaa oman jakokeskuksen säädöt.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

NÄIN SE ON EI NIMI MIESTÄ PAHENNA ,NÄKYY NÄITÄ VANHOJA KOULUKIUSAAJIA RIITÄÄ VIELÄKIN.MUTTA HEITÄ PITÄÄ YMMÄRTÄÄ ,JOS ON LUSIKALLA ANNETTU EI VOI KAPUSTALLA VAATIA.???

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jatkuvan etunimen toistelukin voi olla rikos. Etenkin pienellä paikkakunnalla joku voi kokea sen niin kiusalliseksi, että tekee siitä rikosilmoituksen. Tällöin ei edes anonymiteetti suojele nimetöntä kirjoittajaa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jatkuvan etunimen toistelukin voi olla rikos. Etenkin pienellä paikkakunnalla joku voi kokea sen niin kiusalliseksi, että tekee siitä rikosilmoituksen. Tällöin ei edes anonymiteetti suojele nimetöntä kirjoittajaa.

Ihmeelistä jos toista kehuu rikos ilimotus raumale timo ristikkoja hitsamaa suole jäi joku portin paikka.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00009 kirjoitti:

NÄIN SE ON EI NIMI MIESTÄ PAHENNA ,NÄKYY NÄITÄ VANHOJA KOULUKIUSAAJIA RIITÄÄ VIELÄKIN.MUTTA HEITÄ PITÄÄ YMMÄRTÄÄ ,JOS ON LUSIKALLA ANNETTU EI VOI KAPUSTALLA VAATIA.???

Eikö sua puh johtajii nimellä mainitanimi ei miestä pahenna jos eimies ää

• Anonyymi00007

Suapko S-marketista huutojuommoo?

• Anonyymi00011

Kysy tiilikaisen tarulta

• Anonyymi00014

Kassa aka tietää huutoo kylän asiat kummassa kaupassa mikspä se on siiä muuttuna timo eino jorma sisko kanerva tahva nainen kaivole keskitys.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kassa aka tietää huutoo kylän asiat kummassa kaupassa mikspä se on siiä muuttuna timo eino jorma sisko kanerva tahva nainen kaivole keskitys.

Ölöse eino kyllä se siitä

• Anonyymi00012

Timola koulusta ko timo väittel tohtori hatun kunnes piäs sorvoomaa kyylän kylän asioita.

• Anonyymi00015

240 Volvossa ainakin löysällä mutterit

• Anonyymi00023

Mitä ketjulostakiritä jos rattaat on kuluneet veto rastas.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      64
      7556
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      121
      1501
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1451
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe