ON TÄÄLLÄ TOSI KOVIA ARVOSTELIOITA KUNNAN TYÖNTEKIÖITÄ KOHTAAN,EN OLE KUNNAN TYÖNTEKIÄ .AJATELKAA MITÄ KIRJOITATTE,LASKEKAA ENSIN VIRTSA PÄÄSTÄ ,SITTEN AJATUS TOIMII PAREMMIN .
MUISTAKAA KIRISTÄÄ KETJUT.?
20
448
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin va miks ottaat työn vasta sitte virkailijas luukutetaan suora vastaus unohtuu kahvi pöty keskustelussa ?
- Anonyymi00002
Virkailija tarkkottaa tappaa aikaa niinku pyöveli eläkkeellä.
- Anonyymi00003
UNOHTUIKO KÄPDSLOKKI PÄÄLLE
- Anonyymi00004
SILLOIN KUIN KUIN MINÄ OLIN MAILMALLA ,MINÄ EN KOSKAAN UNOHTANUT BARRET M 82 CAPS LOCK.MINULLE VOIT OLLA ILKEÄ ,MUTTA SE EI VAIKUTA MINULLE YHTÄÄN MITÄÄN ,MINÄ PIDÄN SINUA TÄYDELLISENÄ IDIOOTINA.!!!!.
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
SILLOIN KUIN KUIN MINÄ OLIN MAILMALLA ,MINÄ EN KOSKAAN UNOHTANUT BARRET M 82 CAPS LOCK.MINULLE VOIT OLLA ILKEÄ ,MUTTA SE EI VAIKUTA MINULLE YHTÄÄN MITÄÄN ,MINÄ PIDÄN SINUA TÄYDELLISENÄ IDIOOTINA.!!!!.
Sitä on maailmaa nähny jos kaivolla käy torilla timoo.
- Anonyymi00020
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko ydinasesalkku vielä tallessa😂
- Anonyymi00005
Minkä laista maailmaa tuvan sossun putkan paska huussin kelan konttorin väliin mahtuu kelaa nyt sosiaalisia suhteita ?
- Anonyymi00006
Tohmajärvellä on muitaa viisaita timoja pekkoja jormii reinoja kop kop kop kuuluu rappusista pukki saapuu varmaa -50%
- Anonyymi00008
Timon mollaajan syytä tarkistaa oman jakokeskuksen säädöt.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
NÄIN SE ON EI NIMI MIESTÄ PAHENNA ,NÄKYY NÄITÄ VANHOJA KOULUKIUSAAJIA RIITÄÄ VIELÄKIN.MUTTA HEITÄ PITÄÄ YMMÄRTÄÄ ,JOS ON LUSIKALLA ANNETTU EI VOI KAPUSTALLA VAATIA.???
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jatkuvan etunimen toistelukin voi olla rikos. Etenkin pienellä paikkakunnalla joku voi kokea sen niin kiusalliseksi, että tekee siitä rikosilmoituksen. Tällöin ei edes anonymiteetti suojele nimetöntä kirjoittajaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jatkuvan etunimen toistelukin voi olla rikos. Etenkin pienellä paikkakunnalla joku voi kokea sen niin kiusalliseksi, että tekee siitä rikosilmoituksen. Tällöin ei edes anonymiteetti suojele nimetöntä kirjoittajaa.
Ihmeelistä jos toista kehuu rikos ilimotus raumale timo ristikkoja hitsamaa suole jäi joku portin paikka.
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
NÄIN SE ON EI NIMI MIESTÄ PAHENNA ,NÄKYY NÄITÄ VANHOJA KOULUKIUSAAJIA RIITÄÄ VIELÄKIN.MUTTA HEITÄ PITÄÄ YMMÄRTÄÄ ,JOS ON LUSIKALLA ANNETTU EI VOI KAPUSTALLA VAATIA.???
Eikö sua puh johtajii nimellä mainitanimi ei miestä pahenna jos eimies ää
- Anonyymi00007
Suapko S-marketista huutojuommoo?
- Anonyymi00011
Kysy tiilikaisen tarulta
- Anonyymi00014
Kassa aka tietää huutoo kylän asiat kummassa kaupassa mikspä se on siiä muuttuna timo eino jorma sisko kanerva tahva nainen kaivole keskitys.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kassa aka tietää huutoo kylän asiat kummassa kaupassa mikspä se on siiä muuttuna timo eino jorma sisko kanerva tahva nainen kaivole keskitys.
Ölöse eino kyllä se siitä
- Anonyymi00012
Timola koulusta ko timo väittel tohtori hatun kunnes piäs sorvoomaa kyylän kylän asioita.
- Anonyymi00015
240 Volvossa ainakin löysällä mutterit
- Anonyymi00023
Mitä ketjulostakiritä jos rattaat on kuluneet veto rastas.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774