Vieläkö ihan rakastat

Anonyymi-ap

Minua vai et?

21

368

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En.

• Anonyymi00005

Miksi et rakasta

• Anonyymi00003

Rakastan miestä (häntä) niin paljon, ettei sanat riitä sitä kertomaan. Miten joku voikin olla niin ihana. Hän on kaikkea.☀️

• Anonyymi00006

Sillä niin merkitystä. Arvostan itseäni sen verran, etten lähde sinun leikkeihin enää yhtään mukaan.

• Anonyymi00007

Mitä leikkeihin? Miksi syytät minua aina vaikka itse et pysty päästämään irti. Ei niille tunteille mitään ole voinut

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitä leikkeihin? Miksi syytät minua aina vaikka itse et pysty päästämään irti. Ei niille tunteille mitään ole voinut

En minä syytä. Muutaman kerran (hidasälyisyyttäni) antanut meille uuden mahdollisuuden. On aina hylännyt ja sanomatta miksi. Varmaan parempia jossain. Tai tarkoituksiinsa sopivia. Aivan sama, selväksi on käynyt, etten merkinnyt mitään. Olin niin rakastunut ja kiinni, että alensin itseni liian monta kertaa.

• Anonyymi00008

Häntä minä taidan rakastaa yhä. Alkuperäistä versiota hänestä. Sitä, millaisena hänet muistan. Sitä, mitä hän silloin oli.

Ei tässä ole vielä pystynyt käymään eroa läpi, kun on ollut pakko keskittyä muihin asioihin.

• Anonyymi00011

Tottakai, aina ja takuulla

• Anonyymi00012

Kuka ketä empä ole tähän ikään rakastanu kun äitiäni ja lapsiani ja lapsenlapsiani heitä en voi elämästäni menettää kuin itse mokaamalla silti en välttämättä heillekään aina tunteitani näytä

• Anonyymi00013

Kyllä.

• Anonyymi00014

Rakastan. Häntä. E

• Anonyymi00015

Kyllä!
      Tunteeni on ja pysyy.

• Anonyymi00016

Ihan kyllä rakastan. E

• Anonyymi00017

Joo

• Anonyymi00018

Katellaan mihin tää nyt menee.

• Anonyymi00019

En

• Anonyymi00020

Ohi!

• Anonyymi00021

Miestä kyllä.

• Anonyymi00022

Ei kai tämä muutakaan voi olla kuin rakkautta...

• Anonyymi00023

Ihanaa naista joo.

• Anonyymi00024

k❤️t

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7482
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1756
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe