Minun paino ei muiden mielestä ole oikea. Ensin valitetaan kun olen laiha ja nyt olen muiden mielestä lihava. Minun mitat tällä hetkellä on pituus 161,5 cm ja paino 65,1 kg. En mielestäni ole lihava.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Miksi kuvittelet ajattelua toisten aivoilla?
- Anonyymi00002
Kaikista tärkeintä on että itse on tyytyväinen omaan painoonsa ja tarkkaan miettii kannattaako muiden mielipidettä kuunnella.
- Anonyymi00003
Tästä täysin samaa mieltä. Muiden mielipiteet voi jättää omaan arvoonsa. Se riittää, että on itse tyytyväinen itseensä, omaan kokoonsa, omaan ulkonäköönsä, jne.
Aloittajalle sen verran, että et ole lihava.
- Anonyymi00004
Saako kysyä miksi noin tarkan painon ilmoittaminen? 100 g yli 65 kilon. Mikä merkitys tuolla sadalla grammalla on. Se ei näy sun kropassa millään tavalla.
- Anonyymi00005
Älä tee siitä itsellesi ongelmaa. Jos hän halusi sen sadan grammankin ilmoittaa, niin hänellä on siihen täysi oikeus.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Älä tee siitä itsellesi ongelmaa. Jos hän halusi sen sadan grammankin ilmoittaa, niin hänellä on siihen täysi oikeus.
En tee. Mutta en ymmärää mikä merkitys sillä sadalla grammalla on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4572067- 1631357
- 761222
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871133- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58695