SINÄ JOLLA HYVÄ KEINO ATOPIAN HOITOON!

Ikuinen atoopikkoko?

Olen kärsinyt pahasta atopiasta noin 15 vuotta, alan olla jo epätoivoinen! Kertoisitko, mikä voisi olla avuksi...

11

7677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattilainen

      käy homeopaatilla niin takuulla paranet. olen parantanut satoja atooppisesta ihosta kärsineitä
      hetkessä.

      • Atoopikko

        Mitä maksaa käynti ja miten monta kertaa pitää käydä? Entä mitä tulee maksamaan pillerit?


      • Ammattilainen
        Atoopikko kirjoitti:

        Mitä maksaa käynti ja miten monta kertaa pitää käydä? Entä mitä tulee maksamaan pillerit?

        Joskus atopia saadaan kuriin yhdellä käynnillä, joskus hoidetaan pitempään. Riippuu paljon siitä, miten sitä on hoidettu tähän asti.


      • Henna
        Ammattilainen kirjoitti:

        Joskus atopia saadaan kuriin yhdellä käynnillä, joskus hoidetaan pitempään. Riippuu paljon siitä, miten sitä on hoidettu tähän asti.

        Minulle auttoi antioksidanttiklinikka pahaan atopiaan:)


      • Memmu
        Henna kirjoitti:

        Minulle auttoi antioksidanttiklinikka pahaan atopiaan:)

        maksoi? Olen todella skeptinen näitä antioksidanttiklinikoita kohtaan. Olen joskus lueskellut jostain alan erikoislehdistä niistä lukemattomista pelkistä verikokeista (valtava määrä kokeita ja hinta kun on kysymys yksityispuolesta, tähtitieteellinen) tuo kapsäkillinen noita huipppukalliita antioksidantteja, joiden tehoa ei voi taata kun ihmiset ovat niin yksilöllisiä. Kyllä tässä maailmassa ihmisiä riitttää jotka auttavat tehokkaasti ainakin rahoistaan pääsemään eroon vaikka ei vaivoistaan eroon pääsisikään!!:(


      • Nimetön
        Memmu kirjoitti:

        maksoi? Olen todella skeptinen näitä antioksidanttiklinikoita kohtaan. Olen joskus lueskellut jostain alan erikoislehdistä niistä lukemattomista pelkistä verikokeista (valtava määrä kokeita ja hinta kun on kysymys yksityispuolesta, tähtitieteellinen) tuo kapsäkillinen noita huipppukalliita antioksidantteja, joiden tehoa ei voi taata kun ihmiset ovat niin yksilöllisiä. Kyllä tässä maailmassa ihmisiä riitttää jotka auttavat tehokkaasti ainakin rahoistaan pääsemään eroon vaikka ei vaivoistaan eroon pääsisikään!!:(

        ensimmäinen käynti ja verikokeet olivat n.1000e ja vitamiinit hivenaineet tuohon päälle joka kuukausi. Tuo kuullostaa todella kalliilta, mutta kun tarkemmin ajattelee niin itse olen valmis maksamaan että saan ihoni kuntoon!:) ja ihotautilääkäreihin uppoaa lääkevoiteisiin niin paljon rahaa, että eipä tuo antioksidanttiklinikka loppupeleissä niin kallis edes minun mielestäni ole. Antioksidantiti ovat siitä parempi vaihtoehto kuin kortisoni, että ne ovat luontaistuotteita ja parantavat vastustuskykyä.

        Itse olin todella huonossa kunnossa vuosi sitten..atopiaa oli koko kropassa. Nyt olen syönyt vuoden antioksidantteja ja kesällä otettiin uusia kokeita tietyistä vitamiineista ja arvot olivat nousseet aika paljon!!:) ja ihoni on tällä hetkellä miltein normaalin ihmisen, eipä ole vuoteen tullut pahemmin ihottumaa! ja onneksi menin tuonne=0) sillä nyt ei tarvitse enää juosta lääkäreissä, masentua huonosta ihosta vaan elää normaalia elämää;)

        tiedän, että jokainen uskoo mihin uskoo..mutta minä uskon ainakin antioksidantteihin, koska itselläni on tapahtunut huomattava muutos. Tietenkään se ei auta kaikille yhtä hyvin, mutta juttelin antioksidanttilääkärin kanssa ja suurin osa kumminkin saa hyvän avun.


      • Maria p
        Henna kirjoitti:

        Minulle auttoi antioksidanttiklinikka pahaan atopiaan:)

        Sekä minä että kaksi poikaani olemme kaikki atooppisia.

        Itse menin homeopaatille vuosikymmen sitten. Homeopaatti sanoi, että koska atopia on ollut vaivana jo 30 vuotta, niin paraneminenkin kestää 1-2 v. Noudatin neuvoja 7-9 kk ja lopetin...kyllästyin. Iho ei sanottavasti parantunut. Asuin Intiassa ja vieläkin epäilen ko homeopaattia.
        Tänä päivänä minulla ei enää yhtään mitään ihottumaa (vaikka jossain vaiheessa lääkäri on arvioinut ihoni olevan 75 % ihottumassa, eli vaivani oli paha). Näin jälkikäteen en osaa arvioida, mikä paranemiseen on vaikuttanut.

        Esikoiseni vein antioksidanttiklinikalle. Hänen ihonsa parani huomattavasti niillä hoidoilla parin kuukauden käytön jälkeen. Valmisteet maksoivat 30-40 e/kk, vaikka kyseessä oli parivuotias lapsi ja annokset pienet.

        Kuopustani on hoidettu homeopaattisesti. Hänellä on ilmeisesti oikeat aineet, koska hänen kanssaan ei tarvittu yhtään kortisoneja pari viikkoa homeopaattisten aineiden aloittamisen jälkeen.

        Itse olen siis sitä mieltä, että apu atopiaan löytyy ihan mistä tahansa muualta kuin länsimaisesta lääketieteestä. Homeopatiaan itse uskon eniten sen vuoksi, että se voi parantaa pysyvästi. Antioksidantit auttavat vain silloin, kun hoidot ovat päällä.

        Homeopatia on myös halvempaa: jos matkustat Ranskassa, niin sieltä kannattaa ostaa monen vuoden satsit puoli-ilmaiseksi. Lisäksi pillereitä voi liotella veteen ja näin sitä saa tarvittaessa "jatkettua".


      • atoopikko

        mitä homopaattista ainetta kannatta atoopikon syödä? olen kokeillut monia, mutta tuntuu ettei siihen tehoa mikään.


      • kertoa hieman tarkemmin

        hei!
        Minua kyllä suuresti kiinnostaisi tietää, että oletko ihan klassinen homeopaatti, ja missäpäin mahdat pitää vastaanottoa? Itselläni on nimittäin aika pahakin atooppinen ihottuma kasvoissa, käsissä ja rintakehässä, ja haluaisin saada sen jo pikkuhiljaa pois. Hyvä homeopaatti on siis hakusessa..


    • atoopikko

      Itse olen koko ikääni sairastanut atoopista ihottumaa. Koko elämäni lapsuudesta saakka olen juossut eri ihotautiläkäreillä saamatta mitään muuta apua paitsi kortisoonia ja erilaisia allergia testejä. Sitten menin eräänä päivänä homeopaatin vastaanotolle ja ihottumani parani vajaassa vuodessa lähes täysin! Ruokavaliota täytyy hieman muutta ja on myös hyvä välttää/vähentää lisäainetten, säilöntäaineitten sekä valkoisten sokerien ja vehnäjauhojen käyttöä.
      Myös erilaista puhdistuskuureista kuten paastosta on apua, jolloin kehoa puhdistetaan kuona-aineesta jotka saattavat aiheuttaa ihottumia.

    • hau

      Itselläni on ollut atopia kasvoissa, kaulassa sekä taipeissa toistakymmentä vuotta. Useamman vuoden olin kortisonikierteessä, sekä jokatalvisessa valohoidossa. Kyllästyin kortisonien käyttöön, koska kuurin jälkeen iho vaan huonontui, ja lopetin niiden käytön. Aloittaessani kitaransoitonharrastuksen huomasin, että sormenpäät aluksi kuluivat ja olivat kipeät, mutta suhteellisen nopeasti iho paksuuntui ja koveni. Tätä huomiota aloin soveltaa ihottumaani hankaamalla sitä reilusti pyyhkeellä pesun jälkeen. Aluksi iho oheni, ja oli huonompana kuin aiemmin, mutta nyttemmin se on jo varsin hyvä. Kaikki kutina ja ihottuma varsinkaan taipeista ei ole poissa, mutta voin elää vaivani kanssa kohtuullisen hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe