Eipä siinä sitten

Anonyymi-ap

Kun et kerta halua.

28

468

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Halua mitä?

• Anonyymi00003

miksi olet tähän aikaan hereillä?

• Anonyymi00012

Kyselet itsekin vähän kyseenalaiseen aikaan palstasedältä näitä täydentäviä ja päämäärättömiä kysymyksiä, heppu.

• Anonyymi00013
        UUSI

Toi aloittaja en sitten ole minä jolla oli vaikeuksia nukkua ja syödä ahdistuksesta johtuen. Yhteinen aika auttoi ja nyt nukun taas hyvin koko yön ja kaikki kunnossa.

• Anonyymi00004

Haluja on joka suuntaan, mitä se Jumala tahtoo, haluan oman vaimoni.

• Anonyymi00005

Kuka ei halua?

• Anonyymi00006

Miä tää meijän juttu on jos nyt haluat vaimosi.

• Anonyymi00007

Niinhän se joidenkin unelmissa monologisetäap menisi, että vois vuorotella ja ympäristö sopeutuu tms

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niinhän se joidenkin unelmissa monologisetäap menisi, että vois vuorotella ja ympäristö sopeutuu tms

Luulen että vaimo ei kattelin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Katselis

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eikö1? Aika niheetä näin ollen. Ehkä laskit jopa todennäköisyyksiä omassa tilanteessa tms

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eikö1? Aika niheetä näin ollen. Ehkä laskit jopa todennäköisyyksiä omassa tilanteessa tms

Sivusta - ei minulta nämä aloitukset eikä ulinat. Kaikki hyvin. YxiVaan

• Anonyymi00008

Ärsyttää kun on arka, niin täällä usein syylistetään, että on muka tahallaan semmoinen tai että siitä voi päästä eroon. Arkuudesta varmaan voi päästä, mutta ei mitenkään niin, että vaan lopettaa olemasta arka. Jos noin voisi tehdä, niin kaikki olis sen tehnyt jo. Itselleni on tullut paljon rohkeutta moniin asioihin, mutta hitaasti.

Monesti joutuu pilkan kohteeksi jos on mies. Mutta arkuudelle ei ole vain yhtä syytä. Itse olen arka koska minun ei ole helppo puhua ja puheeni on kömpelöä (en tiedä mitä sanoa). Olen myös tosi epävarma ja epäileväinen. En usko helposti kenenkään tykkäävän minusta ja perusoletukseni on, ettei nainen halua minun huomiotani. Sitten haluan myös olla kiltti ja uskollinen. En halua varattua lähestyä enkä halua lähestyä naista, jos ei minusta voisi tykätä yhtään.

Mieheltä sivusta.

• Anonyymi00027
        UUSI

Mä en voi arkaa ihmistä elämääni
        Päästää . Johtuu ihan siitä miten olen elänyt
        Ja millaisia ihmisiä elämässäni on ollut jo osana.
        Jonku muun semmoinen
        Rauhallinen ,varma ,turvalinnen ja vakaa ympäristö on parenpi helle .
        Heidän kohdalla naisen pitää olla turva ja suoja.
        Eii se joka etsii samoja asioita itse.
        En esim syystä tunne oloa turvalliseksi itseäni
        Lyhyemmän miehen lähellä ikinä!!!
        Ne voi olla kavereita muualla mutten kotiin niitä päästä.
        Viimeisimmässä tunteita herättäneesdä
        Tapaupsiksees mies ymmärtänyt lopulta yhtään mäitä mä itse tarvin suhteeseen .
        Jouduin pettyyn pahoin vaikka häntä jollain tavoin
        Rakastinkin .
        Pitkä nainen jostain.

• Anonyymi00015
      UUSI

Miksi täällä kirjottelet toisille naisille,jos vaimo on ykkönen.

• Anonyymi00016
        UUSI

Ehkä se tarkoittaa että odottaa löytävänsä vaimon.

• Anonyymi00017
      UUSI

Toivotaan et vaimo löytyy,älä ota vanhaa rumaa kurppaa joka ei osaa käyttäytyä.

• Anonyymi00018
        UUSI

Vanhuus ei ole iästä kiinni. Joku saattaa näyttää jo 30 -vuotiaana vanhalta, ei hän silti vanha ole eikä voi mitään ulkonäölleen. Ihminen on niin nuori kun tuntee, vain sillä on merkitystä, hänen elämästään on kyse.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Vanhuus ei ole iästä kiinni. Joku saattaa näyttää jo 30 -vuotiaana vanhalta, ei hän silti vanha ole eikä voi mitään ulkonäölleen. Ihminen on niin nuori kun tuntee, vain sillä on merkitystä, hänen elämästään on kyse.

Pahimmat kusipää silittää tämän jos mainitsee iästä . Et ikä vain numero tai muita diopadaapaa.
        Kokemuksella sivusta.

• Anonyymi00028
        UUSI

Sulla taitaa itselläsi olla käytöstavat hakusessa kun haukut ja määräilet. Millä oikeudella haukut toista vanhaksi rumaksi kurpaksi ja millä oikeudella käsket ketään ottamaan jonkun? Tietääkseni nämä asiat eivät ole sinun päätettävissäsi. Katkeruutesi tekee sinusta ruman. Taitaa ”kurppa” mennä heittämällä sinusta ohi useissa asioissa.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sulla taitaa itselläsi olla käytöstavat hakusessa kun haukut ja määräilet. Millä oikeudella haukut toista vanhaksi rumaksi kurpaksi ja millä oikeudella käsket ketään ottamaan jonkun? Tietääkseni nämä asiat eivät ole sinun päätettävissäsi. Katkeruutesi tekee sinusta ruman. Taitaa ”kurppa” mennä heittämällä sinusta ohi useissa asioissa.

Usein monilla iästä huolimatta ei ole mitään reaaliteetteja omasta viehättävyydestä ja todellisesta vaikutusvallastaan toisiin ihmisiin. Siksipä he aliarvioivat rankasti muita ihmisiä ja vetoavat helposti omaan nuorempaan ikäänsä ikäänkuin viimeisenä oljenkortena. Ja tuo, toisen puolesta, ”sinua ei kukaan huoli, jäät aina yksin”, noin pakkomielteisesti ajatellaan vaikka toisella olisi miljoona vaihtoehtoa. Ihan kuin haluttaisiin kateuttaan ottaa toinen pois elämästä, ettei muut ihmiset saisi häntä rakastaa tai ylipäätään tutustua ja saada ystäviä tai kumppanin.

• Anonyymi00019
      UUSI

Mut kuka toi tms on.

• Anonyymi00020
      UUSI

ei kiinnosta enää 😂

• Anonyymi00021
      UUSI

Nukkuuko se jo vai mikä rauha tuli yhtäkkiä?§

• Anonyymi00022
      UUSI

toivon että mun tyttäret ei joudu koskaan kokemaan sitä määrää ahdistelua mitä minä olen tässä maailmassa joutunut kokemaan. HYI VTTU. sitten vielä ihmetellään miksi on vaikea päästää lähelle ihmisiä HMMMMM

• Anonyymi00023
      UUSI

Ei tässä mistään ahdistelusta ole edes kyse. Ja vielä vähemmän sun tyttäristä.

• Anonyymi00026
      UUSI

Mistä olet vetänyt sen johtopäätöksen, että joku ei halua?

• Anonyymi00029
        UUSI

Yleensä se tehdään käytöksestä ja/tai toiminnasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      286
      4510
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      318
      2529
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      127
      2502
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      164
      2383
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      196
      2257
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      491
      1244
    7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      389
      1159
    8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      12
      1121
    9. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      38
      953
    10. Oletko koskaan miettinyt

kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa? Eikö ole omituista?
      Viha
      92
      928
    Aihe