Varhan laskutus

Anonyymi-ap

No nyt oli tosi nopee laskutus. Kävin maanantaina puolenpäivän aikaan hammaslääkärissä ja nyt tuli jo lasku.

7

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samat sanat, mä olin elokuussa joku perjantai ja lauantaina tuli viestiä e-laskun (otin käyttöön vähän ennen) saapumisesta! Elikkä hammaslääkärit tekee omat laskunsa tai sitten tekoäly. Lasku oli myös virheetön 👌

lajijasuris

• Anonyymi00002

Hamppilekuri maksaa paljon . 80 e

• Anonyymi00003

Mikä 80€.
      Mulle tuli iso lasku kun paikattiin 3 hammasta kerralla

• Anonyymi00004

Joo helposti menee tuo jo julkisellakin. Muistaakseni loppukesästä maksoin 30 min. suuhygienistikin 65€ ja hän on yksin. Ei paljon tartte laittaa lisää, että pääsee joihinkin yksityisiin, mutta mm. Terveystalon hinnat on aivan päättömiä. Toisaalta monella on vakuutukset ja aika monella työterveyskin kattaa suunhoidon - ja tätäkään ei muisteta kun valitetaan "pientä" palkkaa ja "liikaa" työtä.

lajijasuris

• Anonyymi00005

Terveystalo saa saa paremman ja huolellisemmin hoidon

• Anonyymi00006

Kai se vähän vaihtelee, kun siellä on kuka milloinkin vuosien perspektiivillä. Mulla ei ole pahaa sanottavaa Varhan hammaslääkäreistä paitsi TTS oli vähän kärsimätön ja ns. saneleva. Viimeksi oli oikein hyvä kokemus paikkauksesta viime loppukesästä, nimeä en muista mutta Tuulikin entisessä huoneessa ja Oripäässä samoin joitain vuosia sitten. Suuhygienistitkin olleet osaavia ja mukavia.

Mutta se ajanvaraus... se oon täällä aivan pa*ska, varsinkin se pakkovastasoitto. Tosin ainakin viime vuonna särkyajan sai helposti ja äkkiä mikä toivottavasti vieläkin. Ei sähköisesti onnistu vieläkään kuin Turussa. Virallinen syy on ettei ohjelmisto valmis, mutta oikeesti tämä on resursseista kiinni eli ei ole työvoimaa tarpeeksi kuin Turussa. Tähän viittaa sekin, että suuhygienistin sai tänään varattua aikaisintaan syyskuulle, kun aiemmin saanu parissa kuussa.

TV:lla olisi kyllä aika kilpailykykyinen hinnoittelu muihin nähden täällä ja myös Varhan hintoihin. Hommaa ainakin riittää ja huhhuh mikä lv. firmalla (1 hml+1hoit.), taitaa tehdä 100 tuntia viikossa! Katteet on ihan kohdillaan noillakin hinnoilla. Lienee jotain muitakin bisneksiä (sijoitustoimintaa näillä usein mutta ei luulis vaikuttavan liikevaihtoon) Mutta se tärkein, kyllä hän aika tykätty täytyy olla (julkisia kommentteja aika vähän), eikä tämä se voi olla ollut "joka repii heti kaikki hampaat oli vaiva mikä vaan ja lähettää (tutulle) proteesin tekijälle!"

lajijasuris

• Anonyymi00007

Saa erämaksun kun pyytää-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      231
      3011
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      197
      2646
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      112
      1253
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      141
      1208
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      1119
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1108
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      372
      1091
    8. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1065
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      1005
    10. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      8
      833
    Aihe