No nyt oli tosi nopee laskutus. Kävin maanantaina puolenpäivän aikaan hammaslääkärissä ja nyt tuli jo lasku.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Samat sanat, mä olin elokuussa joku perjantai ja lauantaina tuli viestiä e-laskun (otin käyttöön vähän ennen) saapumisesta! Elikkä hammaslääkärit tekee omat laskunsa tai sitten tekoäly. Lasku oli myös virheetön 👌
lajijasuris - Anonyymi00002
Hamppilekuri maksaa paljon . 80 e
- Anonyymi00003
Mikä 80€.
Mulle tuli iso lasku kun paikattiin 3 hammasta kerralla- Anonyymi00004
Joo helposti menee tuo jo julkisellakin. Muistaakseni loppukesästä maksoin 30 min. suuhygienistikin 65€ ja hän on yksin. Ei paljon tartte laittaa lisää, että pääsee joihinkin yksityisiin, mutta mm. Terveystalon hinnat on aivan päättömiä. Toisaalta monella on vakuutukset ja aika monella työterveyskin kattaa suunhoidon - ja tätäkään ei muisteta kun valitetaan "pientä" palkkaa ja "liikaa" työtä.
lajijasuris
- Anonyymi00005
Terveystalo saa saa paremman ja huolellisemmin hoidon
- Anonyymi00006
Kai se vähän vaihtelee, kun siellä on kuka milloinkin vuosien perspektiivillä. Mulla ei ole pahaa sanottavaa Varhan hammaslääkäreistä paitsi TTS oli vähän kärsimätön ja ns. saneleva. Viimeksi oli oikein hyvä kokemus paikkauksesta viime loppukesästä, nimeä en muista mutta Tuulikin entisessä huoneessa ja Oripäässä samoin joitain vuosia sitten. Suuhygienistitkin olleet osaavia ja mukavia.
Mutta se ajanvaraus... se oon täällä aivan pa*ska, varsinkin se pakkovastasoitto. Tosin ainakin viime vuonna särkyajan sai helposti ja äkkiä mikä toivottavasti vieläkin. Ei sähköisesti onnistu vieläkään kuin Turussa. Virallinen syy on ettei ohjelmisto valmis, mutta oikeesti tämä on resursseista kiinni eli ei ole työvoimaa tarpeeksi kuin Turussa. Tähän viittaa sekin, että suuhygienistin sai tänään varattua aikaisintaan syyskuulle, kun aiemmin saanu parissa kuussa.
TV:lla olisi kyllä aika kilpailykykyinen hinnoittelu muihin nähden täällä ja myös Varhan hintoihin. Hommaa ainakin riittää ja huhhuh mikä lv. firmalla (1 hml+1hoit.), taitaa tehdä 100 tuntia viikossa! Katteet on ihan kohdillaan noillakin hinnoilla. Lienee jotain muitakin bisneksiä (sijoitustoimintaa näillä usein mutta ei luulis vaikuttavan liikevaihtoon) Mutta se tärkein, kyllä hän aika tykätty täytyy olla (julkisia kommentteja aika vähän), eikä tämä se voi olla ollut "joka repii heti kaikki hampaat oli vaiva mikä vaan ja lähettää (tutulle) proteesin tekijälle!"
lajijasuris
- Anonyymi00007
Saa erämaksun kun pyytää-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1461163Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214770En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541