Hyljätkää kaikki maallinen ja keskittykää sisäiseen onneen. Mielenrauhaan. Oikea polku löytyy sisäistä ääntänne kuuntelemalla. Mikään määrä rahaa ja tavaraa ei tee ihmisestä oikeasti onnellista.
Lieksalaiset!
13
194
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kuuntelin sisäistä ääntäni, mahani murisi. Odotan nyt sitä onnelliseksi tulemista sen tiimoilta.
- Anonyymi00003
Kuuntelin sisäisesti itseäni ja jälleen ääni sanoi että minun tulee mennä panemaan naapurin vanhapiikaa, koska hän niin haluaa!
Jeesuskin sanoi että rakasta lähimmäisiäsi kuin itseäsi !
Minä rakastan ja myös rakastelen koska jeesus niin kehoitti.- Anonyymi00004
Raamatussakin sanotaan että lisääntykää ja täyttäkää maa.
Lisääntyminen ei onnistu ilman seksiä: Rakkaudesta naidaan edestä ja takaa..jopa pitkin napaa.
- Anonyymi00005
AIDSHOMO
- Anonyymi00006
Sisäinen ääneni käski minua ottamaan vuoteeni ja kävelemään alkoon ja ostamaan litran lekan leijonaa. Ja totisesti niin tapahtui. Uamen.
- Anonyymi00007
Valintaa aina helpottaa, kun muistaa kirkasta oi herra, kirkasta.
- Anonyymi00008
On synti olla auttamatta syntisiä naaraita. Tulkaa tyköni ja minä siitän teidät isän pojan ja pyhähengen hengessä isolla piippelilläni. 🤣
- Anonyymi00009
Haureutta sinä harrastat. Tuonelaan sinut työnnetään ellet jo ole.
- Anonyymi00010
Sisäinen ääni löytyy Goonaamalla!
- Anonyymi00011
Pitäkää aina virsikirjat esillä ja kun tapahtuu jotain poikkeavaa, niin eikun virsiä veisaamaan. Senjälkeen tulee kevyt olo ihankuin leijus metrin ilmassa ja posket saa punaisen sävyn.
- Anonyymi00012
Vaimo tuli raskaaksi vaikka emme ole tehneet aikuisvoimistelua. Väittää on tapahtunut toinen ihme sitten neitsyt Marian. En oikein usko väittämään 🫣
- Anonyymi00013
Onko Lieksalaisuus joku helvetin uskonlahko?
- Anonyymi00014
Helvettiin uskoo vain uskovaiset, mm helluntailaiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083