Että tulet luokseni ja meidän välit lähentyisivät. Onko se mahdollista?
Jostain syystä odotan
34
859
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja ilman tunnisteita. Teitä tunnisteettomia on useita joten ohi.
- Anonyymi00011
Sellasia nää länkyttävät prrrslävet on jatkuva uikutus tuuleen
- Anonyymi00002
Jos saisi kutsun, niin tulisin kyllä hänen luokseen.
- Anonyymi00003
Kun kutsun kuulen saavun tuota pikaa👩🏻🦳
- Anonyymi00004
Tietysti.
- Anonyymi00005
Voin tulla, ainakin jos vähän houkuttelet.
- Anonyymi00006
Siiderii vai Jätskii
- Anonyymi00007
Ainoastaan se on esteenä. Tunnen vahvasti et elämässäsi on yksi tai useampi mies, joka häiritsee minua. En ole siis mustasukkainen mitenkään heistä, mutta he häiritsisivät meidän suhdetta. Ehkä olen nykyään herkkä tuollaisesta, mutta en siedä mitään ylimääräistä säätöä ja peliä. En puhu varatuista. Molemmat sinkkuja.
- Anonyymi00018
Mitä miehiä tarkoitat? Lasten isää? Sivusta
- Anonyymi00019
Prkl saako huoltomies käydä??
- Anonyymi00008
Minäkin odotan sitä, että tulet luokseni ja haluat rakastella kanssani, koska rakastat minua miestä.
- Anonyymi00009
Surullista ja hämmentävää että odotetaan kuin manulle illallista eikä olla valmiita itse tekemään mitään.
- Anonyymi00026
Niinpä, kerrothan toki jos tiedät mitä seuraavaksi tekisin. Sivu.
- Anonyymi00010
On se mahdollista
- Anonyymi00012
Se olis sitte nyt se hetki kutsua hänet käymään luokse eikä odotella.
Muuten se jää elämäättä ja tekemättä !
Toi aikaansaamatomuus tuhoaa suhteet .
Sivusta - Anonyymi00013
Ajatuksen tasolla kyllä, nyt tuntuu siltä. Mutta enpä tiedä miten se käytännön tasolla voisi toteutua..
- Anonyymi00014
Mihinpäin missä yleensä asut eihän sitä kukaan tiedä. Olet missä vaan paitsi siellä missä luullaan.
- Anonyymi00015
Kissanainen
- Anonyymi00016
Kyllä se on aivan mahdollista miksi ei olisi?!
Anna vain selvä merkki niin se tapahtuu. - Anonyymi00017
Voin tulla ku kerrot missä oot?
- Anonyymi00020
Mulla on jo rakas jota odotan nyt tämän elämän loppuun.
- Anonyymi00021
En lähde sinne kauas. En todellakaan usko että siinä olisi mitään järkeä. Vain paha mieli tulisi.
n>m - Anonyymi00022
Katsellaan.
- Anonyymi00023
Kevät mielellä 🚙🟡
- Anonyymi00024
Batlight ilmoille sitten
- Anonyymi00025
Sun luo, tule sinä tänne, niin korjaillaan kirjoitusvirhehe...hähähähähähähä
Rauhallisesti, turvallisesti
https://m.youtube.com/watch?v=HYzzmGjsWoE&list=RDHYzzmGjsWoE&start_radio=1&pp=oAcB - Anonyymi00027
En ole tulossa annoin sulle viimeiden mahdollisuuden muttet osaa muuta kuin räyhätä niin antaa olla good bya
- Anonyymi00028
en ikinä 😂😂😂
- Anonyymi00029
Joko saat näpyteltyä kutsun?
📱👈🤪💦 - Anonyymi00030
Ei ole enää mahdollista. Olet eri henkilö, johon rakastuin.
M- nainen- Anonyymi00031
Mikä hänet muutti sun silmissä? Eikö vannonut rakkauttaan tarpeeksi
- Anonyymi00034
Onko M-nainen rakastunut? Kuka on se onnellinen?
- Anonyymi00032
Tietysti menen hänen luo ja haluan lähentymistä hänen kanssaan! Jos hän kutsuu tai pyytää. Mielelläni jäisin pidempääkin.
- Anonyymi00033
Ei ole mahdollista ilman kutsua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392892Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282703100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442356Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201941Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401873Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571689- 381563
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä341461- 451393
- 261241