Hei, olemme pohtineet muuttoa Heinävedelle. Olen lähihoitaja ja etsin töitä. Ymmärtääkseni Heinävedellä Siun Sote työllistää sekä joku yksityinen vammaisalan paikka Leväniemi? Osaatteko kertoa millaisia työpaikkoja ovat, millainen maine, työnkuva, onko sisäilma ongelmia? Kokemuksia?
Kiitos jo etukäteen.
Hoitotyön työpaikat?
10
314
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Eikö kukaan kerro?
- Anonyymi00002
Leväniemestä on kahdenlaisia juttuja. Haluan uskoa hyvään!
- Anonyymi00003
hyviä työpaikkoja on sairaalanmäellä, mitä oon kuullunna.
- Anonyymi00004
Muuttakaa Leppävirralle.
- Anonyymi00005
Tai varkauteen! Tai mihin vuan
- Anonyymi00006
Oileasti jos olette.muuttamassa, käykää tutustumassa ensin. Kyllä Heinäveelle mahtuu.
- Anonyymi00007
Olen kuullut, Polvijärvi, Liperi, Outokumpu. Mukavia paikkoja asua. Kannattaa sieltä kysyä.
- Anonyymi00008
Niinkuin näette on täällä jo yksi Siunsoten palveluja tarvitseva asiakas 🙂
- Anonyymi00010
Leväniemessä on vaihtunut johtaja äskettäin.
Siunsoten vanhuspuolen työntekijät ovat kovilla. Moni puhunut raskaasta arjesta siellä.... Vanhuksia Heinävedellä on ja tulee olemaan. Eläkeliitto on virkeä siitä syystä että se on hallitseva ikäryhmä kunnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77968
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27497
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132482Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475