Hei, olemme pohtineet muuttoa Heinävedelle. Olen lähihoitaja ja etsin töitä. Ymmärtääkseni Heinävedellä Siun Sote työllistää sekä joku yksityinen vammaisalan paikka Leväniemi? Osaatteko kertoa millaisia työpaikkoja ovat, millainen maine, työnkuva, onko sisäilma ongelmia? Kokemuksia?
Kiitos jo etukäteen.
Hoitotyön työpaikat?
10
317
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Eikö kukaan kerro?
- Anonyymi00002
Leväniemestä on kahdenlaisia juttuja. Haluan uskoa hyvään!
- Anonyymi00003
hyviä työpaikkoja on sairaalanmäellä, mitä oon kuullunna.
- Anonyymi00004
Muuttakaa Leppävirralle.
- Anonyymi00005
Tai varkauteen! Tai mihin vuan
- Anonyymi00006
Oileasti jos olette.muuttamassa, käykää tutustumassa ensin. Kyllä Heinäveelle mahtuu.
- Anonyymi00007
Olen kuullut, Polvijärvi, Liperi, Outokumpu. Mukavia paikkoja asua. Kannattaa sieltä kysyä.
- Anonyymi00008
Niinkuin näette on täällä jo yksi Siunsoten palveluja tarvitseva asiakas 🙂
- Anonyymi00010
Leväniemessä on vaihtunut johtaja äskettäin.
Siunsoten vanhuspuolen työntekijät ovat kovilla. Moni puhunut raskaasta arjesta siellä.... Vanhuksia Heinävedellä on ja tulee olemaan. Eläkeliitto on virkeä siitä syystä että se on hallitseva ikäryhmä kunnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 45717
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48630- 53608
- 78595
- 47591
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568- 48546
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190541