Törmäyskurssi lähenee, ja positiivinen energiani kasvaa

Anonyymi-ap

Jos kaksi ihmistä kuuluu yhteen, he löytävät toisensa. Uskon, että kohtalo johdattaa meidät yhteen, ja saat kokea aidoin rakkauden kanssani, intohimon, tunteen ja aidon herkkyyden.

Vaikka en tunne sinua, olisi kuin olisin jo rakastanut sinua 1000 vuotta. Se johtuu siitä, kuinka aidosti ja todella pidän sinusta. Ja joka päivä olen eheämpi ja voimakkaampi.. ei sydämeen jäänyt koskaan katkeruutta tai pahuutta, vaikka niin väärin kohdeltiin.. ja rakas, poistan sen sunkin sydämestä. Näytän että sua kykenee rakastaan, aitona, itsenäsi, että sun ei tarvii todistaa arvoasi kenellekkään, uskotko ,että miehessä voi olla tälläinen määrä herkkyyttä ja tunnetta...

Ehkä olen vaativa, ja täydellisyyden tavoittelija, mutta sulta en vaadi mitään. Riittää, että saan kokea matkan hurjan sun kaa, oot läsnä, kuuntelet ja oot just oma ittes, se riittää, enempää en vaadi tai kaipaa. <3

Saatan ehkä itkeä, vähän kun oot vierellenä, en oo koskaan kokenut sellasta turvaa ja molempipuolista välittämistä, tottunut jahtaan saavuttamattomii ja mennyt vääriin suuntiin, tottunut että mun täytyy "todistaa" arvoni, että olisin edes jotain. Ihana olet, sun energias <3

4

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nyt on kyllä kaunis ja raukaudellinennteksti jollekulle jolle joku sopii todella hyvin .❤️
      Ei ole kuitenkaan ole minulle tämä .
      A-Naiselta.

• Anonyymi00002

Se oli Bunnylta Kiialle

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Se oli Bunnylta Kiialle

Ai sille pikkuisen pullealle?

• Anonyymi00003

Voi kunpa joku todella ajattelisi minusta noin ja tuntisi minua kohtaan noin..! <3 Minusta tuntuu myös usein siltä kuin minun pitäisi todistaa muille arvoni. Viime päivinä varsinkin monin eri tavoin olen joutunut kokemaan huonommuutta, olevani vääränlainen ja ajattelevani väärällä tavoin asioista :( . Tällä on paljon tekemistä herkkyyteni kanssa. Toivoisin niin että pärjäisin ihan yksin, mutta ihmistä ei ole luotu olemaan yksin. Kunpa löytäisin sielunkumppanini jostain.

On kyllä eräs joka saa minut tuntemaan itseni tärkeäksi, mutta emme ole nähneet aikoihin enkä tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu. Toivon hänelle vain kaikkea hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      136
      3806
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      36
      2464
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2118
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      17
      1101
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1062
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      935
    7. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      34
      903
    8. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      896
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      43
      810
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      100
      799
    Aihe