Jos kaksi ihmistä kuuluu yhteen, he löytävät toisensa. Uskon, että kohtalo johdattaa meidät yhteen, ja saat kokea aidoin rakkauden kanssani, intohimon, tunteen ja aidon herkkyyden.
Vaikka en tunne sinua, olisi kuin olisin jo rakastanut sinua 1000 vuotta. Se johtuu siitä, kuinka aidosti ja todella pidän sinusta. Ja joka päivä olen eheämpi ja voimakkaampi.. ei sydämeen jäänyt koskaan katkeruutta tai pahuutta, vaikka niin väärin kohdeltiin.. ja rakas, poistan sen sunkin sydämestä. Näytän että sua kykenee rakastaan, aitona, itsenäsi, että sun ei tarvii todistaa arvoasi kenellekkään, uskotko ,että miehessä voi olla tälläinen määrä herkkyyttä ja tunnetta...
Ehkä olen vaativa, ja täydellisyyden tavoittelija, mutta sulta en vaadi mitään. Riittää, että saan kokea matkan hurjan sun kaa, oot läsnä, kuuntelet ja oot just oma ittes, se riittää, enempää en vaadi tai kaipaa. <3
Saatan ehkä itkeä, vähän kun oot vierellenä, en oo koskaan kokenut sellasta turvaa ja molempipuolista välittämistä, tottunut jahtaan saavuttamattomii ja mennyt vääriin suuntiin, tottunut että mun täytyy "todistaa" arvoni, että olisin edes jotain. Ihana olet, sun energias <3
Törmäyskurssi lähenee, ja positiivinen energiani kasvaa
4
274
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt on kyllä kaunis ja raukaudellinennteksti jollekulle jolle joku sopii todella hyvin .❤️
Ei ole kuitenkaan ole minulle tämä .
A-Naiselta.- Anonyymi00002
Se oli Bunnylta Kiialle
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se oli Bunnylta Kiialle
Ai sille pikkuisen pullealle?
- Anonyymi00003
Voi kunpa joku todella ajattelisi minusta noin ja tuntisi minua kohtaan noin..! <3 Minusta tuntuu myös usein siltä kuin minun pitäisi todistaa muille arvoni. Viime päivinä varsinkin monin eri tavoin olen joutunut kokemaan huonommuutta, olevani vääränlainen ja ajattelevani väärällä tavoin asioista :( . Tällä on paljon tekemistä herkkyyteni kanssa. Toivoisin niin että pärjäisin ihan yksin, mutta ihmistä ei ole luotu olemaan yksin. Kunpa löytäisin sielunkumppanini jostain.
On kyllä eräs joka saa minut tuntemaan itseni tärkeäksi, mutta emme ole nähneet aikoihin enkä tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu. Toivon hänelle vain kaikkea hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363806Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171101Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46935
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34903Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896- 43810
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799