Mitä mieltä apuvälinelainaamosta?

Anonyymi-ap

Oletteko tyytyväisiä heidän palveluihinsa Kotkassa? Saatteko tarvitsemanne avun? Ja tarvitsemanne apuvälineet?

15

313

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hienosti on toiminut. Täytyy olla tyytyväinen kun tällästä palvelua saa ilmaisiksi.

• Anonyymi00002

Oletko henkilökuntaa?

• Anonyymi00003

Kyllä saa taistella että saa tarvitsemansa apuvälineet. Ovatko heidän omiaan kun ei anneta apua tarvitseville..?

• Anonyymi00004

Henkilökunnalle koulutusta asiakkaan kohtaamisessa. Että tietävät ketä varten siellä ovat.

• Anonyymi00005

"apuvälinelainaamosta" on ihan liian pitkä yhdyssana

• Anonyymi00006

Ei ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa. Kaikki on aina hoitunut

• Anonyymi00007

Olen saanut taistella jos edellinen apuväline hajonnut että saisin uuden.
      Vääntöä ja kääntöä...

• Anonyymi00008

Miss Sarah on käynyt opettamassa kasvoilla ilmehtimistä . Ja hyvin on oppi mennyt perille!

• Anonyymi00009

Kyllä on aina toiminut viimeisen päälle on ollut naisia ja miehiä .Aina olleet oikein iloisia ja asiantuntevia .Minusta parempaa palvelua ei varmaan olekkaan.

• Anonyymi00010

Kyllä. Minä kävin eilen lainaamasa pingispallon pumpun sieltä. Hyvin homma toimi.

• Anonyymi00012

☀️🌤️🦽

• Anonyymi00011

🩼🦯🦼🛺🦽🦽🦽🏥🏥🏟️🚑🦽

• Anonyymi00013

Olisiko siellä lainata järkeä Peruϟϟuomalaisille, esim valtiotieteiden maisteri Teijo Kallioliemelle.?

Tankkaa halpaa bensaa Kouvolantien laidasta ja Purralta jää veromarkkoja uupumaan. Ei riitä Metsäkulman Teboilin riistohinnat.

• Anonyymi00014

kehuvatko itse itseään???

• Anonyymi00015

Mikäs siinä. Ilmaiseksi kun saa, paskaahan se on, mutta kun ei tarvihe maksaa nii helpuutampi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      105
      1000
    2. 61
      917
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      69
      702
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      63
      661
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      655
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      568
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      562
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      25
      531
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      50
      516
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      488
    Aihe