Hei
Olen siis nainen kohta 50v. Pituus 164cm. Olen reilun vuoden ruokavaliolla saanut karistettua noin 13kg painoa ja vielä on tavoitepainoon joitakin kiloja. Punnitsen ihan kaiken mitä suuhuni laitan ja kokonaiskalorimäärä on vajaa 1500cal. Pyrin suositeltuun proteiinimäärään päivityäin. Kävelen lähes päivittäin 10 000 askelta sekä pyöräilen muutamia kertoja viikossa noin 4km matkoja. Salilla treenaan 3 kertaa viikossa. Nukun 7-8h yö sekä juon vettä 2l. Kyllä. Olen hyvin kurinalainen. Paino vaan ei inahdakkaan. Kokeilin 1300cal päivässä, ei tippunut ja se vaikuttaa liian vähältä. En ole nälkäinen, ei makeanhimoa.
En vaan ymmärrä miksi paino on nyt jämähtänyt useammaksi kuukaudeksi. Herkkupäiviä pidän harvakseltaan. Että aineenvaihdunta saisi boostia.
Paino jumissa
Anonyymi-ap
5
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hei, et kerro paljonko alkupainosi on ollut? Siksi vaikea saada todellista tilannekuvaa!
- Anonyymi00004
80kg
- Anonyymi00002
Onko vaihdevuodet jo alkaneet?
- Anonyymi00003
Munasarjat poistettu joten on ja korvaushoito.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Munasarjat poistettu joten on ja korvaushoito.
Estrogeenin puute hidastaa aineenvaihduntaa ja muuttaa rasvan kertymistä, mikä johtaa usein painon nousuun tai sen "jumittamiseen" riippumatta hormonikorvaushoidosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701888- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 95914
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691