Ihan oikeasti?
Mitä merkitsen sinulle
72
663
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No vtttu ne helvetin laatikot
- Anonyymi00024UUSI
Mitkä helvetin laatikot?
- Anonyymi00002UUSI
Ei kukaan tiedä keneltä kysyt.
- Anonyymi00003UUSI
Kuka kysyy?
- Anonyymi00004UUSI
Ainoa mies maailmassa jonka haluan ja jota haluan.
- Anonyymi00005UUSI
Lopeta jo toi jauhaminen.
- Anonyymi00006UUSI
Mikset vastaa?
- Anonyymi00007UUSI
Elämäni eka (ja vika) elämäni rakkaus.
- Anonyymi00008UUSI
Perustele
- Anonyymi00022UUSI
Veit jalat suustani, tunsin niin vahvasti..sivusta
- Anonyymi00010UUSI
man with no face.
- Anonyymi00011UUSI
man with no face laittaa joskus naamaan kasvovoidetta, tuntuu nama sorimmalin tunnustellen melko pehmeälle jos käyttää tuollaisia
- Anonyymi00012UUSI
Mies oli sekä sielunkumpani
että opettaja.
Niin minä olen kaiken lopulta ajatellut
Naiselta miehelle. - Anonyymi00013UUSI
Mies on mun aamun eka ajatus ja usein illan viimeinen. Todella ihmeellisesti jäänyt sydämeen ja muistiin
- Anonyymi00014UUSI
Nukkumaan siitä!
- Anonyymi00015UUSI
Paljon merkitsee eräs nuorempi. m-n
- Anonyymi00017UUSI
K vai j?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
K vai j?
Nyt ei osunut.
- Anonyymi00027UUSI
Olet siis rakastunut siihen nuorempaan?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nyt ei osunut.
No n vai m?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nyt ei osunut.
Mikäs on sun nuorikon alkukirjai
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olet siis rakastunut siihen nuorempaan?
Niin vois sanoa.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin vois sanoa.
Aika nopeasti se muuttui? Miksi?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin vois sanoa.
Eli m i. naiseen
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Aika nopeasti se muuttui? Miksi?
Ainakin kellojen siirrosta.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
No n vai m?
Nainen on kyllä.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ainakin kellojen siirrosta.
Ootko varma että edellinen on taakse jätetty
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Nainen on kyllä.
m nainen
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mikäs on sun nuorikon alkukirjai
Aakkosista löytyy kyllä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Aakkosista löytyy kyllä.
Sanoiko että m nainen?
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Aika entinen ei koskaan enää palaa.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
k naiselle?
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sanoiko että m nainen?
Sanoi näköjään joo.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kenen kanssa ei enää ole paluuta? -sivusta
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Miksi rakkautesi loppui?
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Eli m i. naiseen
Niin kyllä miksei.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Niin kyllä miksei.
Onnea sitten hänen kanssaan. Ajattelin että oli jotain erityistä.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Niin kyllä miksei.
Onneksi on uusi kohde jo mullakin. Nuorempi kuin sä.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Onneksi on uusi kohde jo mullakin. Nuorempi kuin sä.
Joo kyllä miksei, vaikka et mun ikää tiedä.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kenen kanssa ei enää ole paluuta? -sivusta
Entisen ajan kanssa.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
k naiselle?
Samassa ajassa eletään joo.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kyllä se edellinen aika taakse jää.
- Anonyymi00016UUSI
niin on strictly empathyy on my side, I was just worried on girls..
- Anonyymi00043UUSI
Hanki nukke jolla leikkiä
- Anonyymi00018UUSI
Olet reiällinen olento.
- Anonyymi00019UUSI
Riippuvuussuhdetta rakkaudella.
- Anonyymi00048UUSI
Ei liity minuun mitenkään! Minulla ei ole riippuvuussuhdetta minkään ikäiseen. Sellainen ei ole koskaan ollut minun tapa toimia! Ainoa mies jota olen rakastanut on lasteni isä. Erosimme reilusti yli kymmenen vuotta sitten ja sen jälkeen en ole ollut edes ihastunut yhteenkään mieheen niin, että olisin halunnut tutustua häneen! Haluan tutustua suunnilleen ikäiseeni mieheen ystävyyden merkeissä! Seksiä en harrasta enää koskaan kenenkään kanssa!
- Anonyymi00020UUSI
Oot ihminen joka satuttanut mua enemmän kuin kukaan ikinä.
- Anonyymi00021UUSI
Vaikea sanoa. Jos oltaisiin enemmän tekemisissä, se saattaisi selvitä.
Naiselta - Anonyymi00025UUSI
niin ri kai minua kohtaah kannata olla vihamielinen, kodks yrittyäidin vain auttaa.
mutta ymmärrän hybinkin kun yhteiskunnan jutut äärsyttävät, itseänikin jotkin... - Anonyymi00026UUSI
Tärkeälle miehelle:
You’re My World - Tom Jones
https://youtu.be/RCl7qOqMJAU - Anonyymi00029UUSI
niin jos on saanut oman elämän sellaiseen kunyoon että voi yrittää auttaakin toisian kuin iyse masentuneita tyttöjäkin...
- Anonyymi00030UUSI
jos toisten aurtaminen tekee itsennsäkin iloisdksi vähän, ei olla maailman riollisia pahimpia kuin Jeesus kristus
- Anonyymi00032UUSI
Se tyyni alue myrskyn keskellä, missä aurinko paistaa, kukat kukkii ja linnut laulaa.
- Anonyymi00039UUSI
Jos tämä olisi minulle paljon nuoremmalta, niin kerron rehellisesti ettet merkitse minulle mitään!
- Anonyymi00046UUSI
Ei ole kertonut mulle niin rehellisesti vaan antanut ymmärtää päinvastaista. En tiedä mitä uskoisin, tyhmä palsta harhojen tielle vie..
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei ole kertonut mulle niin rehellisesti vaan antanut ymmärtää päinvastaista. En tiedä mitä uskoisin, tyhmä palsta harhojen tielle vie..
Niinhän se vie..
- Anonyymi00044UUSI
Et juuri mitään. Kuten 99% tämän palstan kirjoittajista.
Todennäköisesti huhuilet tänne turhaan ja etsit jotakuta.- Anonyymi00045UUSI
Miksi itse sitten täällä huhuilet turhaan?
- Anonyymi00047UUSI
Vapautta
- Anonyymi00049UUSI
Vapautta mistä?😳
- Anonyymi00056UUSI
Mennyttä tunneta, loukkauksia ja pettymyksiä. Siitä on edellinen vuosi tehty 😁
- Anonyymi00058UUSI
Ei se kyllä niin ole. Et vain ymmärrä, etkä kuuntele. Heität oikeasti todella hyvä asian hukkaan 😔
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ei se kyllä niin ole. Et vain ymmärrä, etkä kuuntele. Heität oikeasti todella hyvä asian hukkaan 😔
Ei ole mitään kuunneltavaa. Silmät näkee ja sydän tietää.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ei ole mitään kuunneltavaa. Silmät näkee ja sydän tietää.
Lisäys. Hän heitti.
- Anonyymi00059UUSI
Vaimoa ja elämäni tukipilari!
- Anonyymi00064UUSI
Minä en ole halunnut tuollaiseen elämään uudestaan enää koskaan eroni jälkeen! Jossain vaiheessa pohdin sitä, että voisiko tietty henkilö jopa ajatella noin mutta asia ei varmistunut, koska hän ei halunnut sanoa mitään minulle ohi mennessään! Minulle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde ja uutta parisuhdetta en ole halunnut enkä kaivannut! Oman kokemukseni mukaan nainen joutuu aina olemaan enemmän vastuussa parisuhteeseen liittyvissä asioissa ja sellaista elämää en enää halua. Seksi ei ole kiinnostanut minua enää 13 vuoteen, joten sekin kertoo jo siitä, ettei syhde ole mahdollinen kenenkään kanssa.
- Anonyymi00063UUSI
Paljon merkitset.
- Anonyymi00069UUSI
Aika vähän tällä hetkellä, koska asut kaukana etkä kuulu elämääni millään lailla. Et työn, kaveruuden, opiskelun saati minkään syvemmän asian kautta.
N>M - Anonyymi00070UUSI
Kuka kenelle mulle ei merkitse mikään muu mitään kuin lapseni sen on naiset ihan itse aiheuttaneet (mikään ei riitä) mitään muuta osata kun vaatia itse osata antaa yhtään mitään mikä merkitsisi mulle vähääkään kenellä siis olisi syytä katsoa peiliin miksi mä en edes enään yritä parisuhteessa korjata muiden rikkomia siitäkään saa kiitokseksi kun sen että petetään kun itsellä on niin huono itsetunto itsestä narsistilla se vasta huono itsetunto onkin pojan äitillä oli sentä kateellinen kaveri joka väitti hänelle muuta kuin mikä oli totta unohti itse kai kertoa että itse fantasioi kaverinsa poikaystävästä mu eipä huonon itsetunnon omaava tarvitse muuta kuin hyvän kaverin joka tälle valehtelee tuntematta ihmistä josta valehtelee poitsun äiti sentä oppi mut tuntemaan poitsun syntymän myötä tyttäreni äiti ei tunne vieläkään enkä usko että koskaan oppii tuntemaankaan kun ei taida tuntea tytärtäänkään eikä tämä poikkea isästään juuri muuten kuin että on eri vehkeet jalkovälissä eipä sillä en anna edes tilaisuutta muhun tutustua jos ei oikeasti halua tutustua miksi en tyrkytä itseäni kenellekkään tiedän kuinka hankala olen etenkin jos vaatii multa enemmän kuin mihin edes itse pystyy
- Anonyymi00072UUSI
no olette mun omia mussukoita. olisin valmis kuolemaan teidän vuoksi jne.
- Anonyymi00073UUSI
Terveyttäkin. En ole koskaan uskaltanut sanoa kellekään ihastukselleni, edes sitä että tykkään. En koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844482Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1262487Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3182478Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1572364Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1942224Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4831223Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3861142Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121081Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38943- 92908