Sinua ylimielisenä, mulkkuna ja vaikka minä muuna niin olenko tyhmä että rakastuin sinuun vaikka kohtelit ja kohtelet kuin roskaa
Jos muut pitävät
19
308
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainoaa tyhmyyttä on olla epäsuora ja epärehellinen, koska sellainen voi aiheuttaa tyhmää käytöstä, koska ei voi tietää miten käyttäytyä viisaasti.
- Anonyymi00002
Et välttämättä tyhmä, mutta jotain ongelmia on, koska et koe luonnostasi, että sinun on tarve torjua joku, joka kohtelee sinua huonosti. Oletko koskaan käynyt terapiassa?
- Anonyymi00003
Hv
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hv
On luonnollista, että hakeutuu huonosta seurasta pois, ellei ole jonkinlaista tunne-elämän ongelmaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hv
Tai trolli mennä väärään kohtaan.hooveet..
Joku auttaa sinua ja sä oot et hyi vittu?
Ootko trolli korvien väli ihan fine?
- Anonyymi00004
Niin et osaa käyttäytyä, koska et koskaan näe muuta kuin toisissa vikaa
Miten olet ollut auttamassa.
En tiedä, ei riitä vastauksena.
Eikä sekään, että olen niin huolissani.
Eikä mikään ylimielinen lässytys. - Anonyymi00005
Olet tyhmä jos annat kenenkään kohdella itseäsi kuin roskaa. Et ilmeisesti arvosta itseäsi yhtään.
- Anonyymi00015
Jo on isearvo hukassa sit ei voi muuttaa muut henkilö itse.
Se kun päihdeongelmis. Henkilön pitää itse päätä olla muuta että lähtee paranemaan !
Muut voi olla seurana .
Tukeakiin ehk vähän olemalla elämässä .
Mutta ongelman korjaamisen työ on henkilöllä itsellä.
Tunnen yhden tämmöisen matala itsearvoisrn tyypin
Joka haukkuu muita mutta ei tee yhtään mitään itse sille asenteelle ja ongelmille .
Ei vaikka sanois hyvällä tai pahalla.
Ehkä se viimein oppii kun minäkin lopulta poistun kuviosta
Ettei kyseistä asennetta jaksa kukaan kuunnella loputtomiin ....
Ja asiaan liittynyt niin kauheita pyyntöjä minulta että olen niistä vieläkin avan järkyttyntt
Vituttaa...
Pidin hän joskus tervepäisenä ...
Ihmisenä johon luotin ...
Hän ei yhtään ymmärrä mitä teen minulle !!!!!
Ja se että sydän särkyy ohessa!
Naiselta
- Anonyymi00007
Opettele laittaan pisteet lauseisiin. Paljon hienompaa.
- Anonyymi00008
Ootko joutunut elämässä seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi aiemmin? Sellaisella taustalla tuon vois ymmärttää.
- Anonyymi00016
Jännä kun psykologit ei o tota mieltä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jännä kun psykologit ei o tota mieltä.
Luepa joskus aiheesta. Oireet on tosi moninaisia.
- Anonyymi00010
Roskastakin pääsee yli. 🌭
- Anonyymi00012
Sinähän olet täysin tampio, homekorsussasi, senkin hölmö.
T.tälle jätkälle....
https://m.youtube.com/watch?v=Lf7ddC2Ja7I - Anonyymi00013
Nyt en ymmärrä
- Anonyymi00014
Täällä on ukkoa kuin pipoa, kertoo paljon.
- Anonyymi00017
Minusta on julmaa paheksua rakastunutta ihmistä. Mutta suojele itseäsi kuitenkin jos hän kohtelee huonosti, etenkin jos olet varattu, en sano että olet, mutta ei todellakaan ole sen arvoista.
- Anonyymi00019
Mulla on ollut vuosien varrella tuhansia maskeja, varmasti moni kokenut minut ylimielisenä mulkkuna, kun olen ylikompensoinut omia epävarmuuksiani ja heikkouksiani, ja pyrkinyt olemaan vahva.
- Anonyymi00020
Minulla ei sinällään ole tarvetta olla ketään kohtaan mulkku ellei ensin minua kohtaan käyttäydytä nuivasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk525416Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit5873472SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842919Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2712719"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961810Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6571730Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851424Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141301Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re221248Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183917