Puolustusvoimat sallimassa pitkät hiukset miehilläkin: "Maailma muuttuu"
7
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Merkittävä historiallinen käänne Suomen puolustusvoimissa! Kyseessä on yksi näkyvimmistä "pyhistä lehmistä", johon ei ole koskettu vuosikymmeniin, vaikka monissa muissa länsimaissa ja Pohjoismaissa säännöt ovat jo vapautuneet.
- Anonyymi00002
Alunperin hiustenleikkuun syynä on ollut syöpäläis ongelma. Ei kai niitä enää...
- Anonyymi00004
Kyllä se rintamaoloissa, kun täit alkaa kuhista, niin miehille kuin naisillekin tulee elämys että ilman tukkaa on paras.
Toinen asia on lähitaistelutilanne, silloin on parempi mitä vähemmän vastustajalla on mistä tarttua kiinni, pitkä tukka on hyvin arka kohta siinä lajissa.
Kyllä lyhyelle tukalle on ihan hyvät perustelut.
- Anonyymi00003
70 luvulla ruotsalaiset taisteli hiusverkot päässään,
50 vuotta kesti sarvikuonoilla seurata perässä... - Anonyymi00006
Mitä väliä hiusten pituudella? Itse kyllä koin intissä lyhyet hiukset hyväksi. Siiliä meillä ei saanut olla . Lyhyet hiukset on edelleen...
- Anonyymi00007
Tykkimiehillä ja lotilla siellä takarintamassa on ihan sama millaiset on karvat, mutta etulinjassa jossa voi joutua lähikontaktiin vihollisen kanssa, pitkä tukka ei ole todellakaan eduksi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tykkimiehillä ja lotilla siellä takarintamassa on ihan sama millaiset on karvat, mutta etulinjassa jossa voi joutua lähikontaktiin vihollisen kanssa, pitkä tukka ei ole todellakaan eduksi.
Sinä tuskin olisit missään linjassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3572186IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk511705Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1551359Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.891264- 1441213
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021171Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851102Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten101099Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan481002