Miksi pitää ihmistä

Anonyymi-ap

Joka on herkkä kiusata rakastumisella j loukata pyörittämällä muita samaan aikaan

54

517

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Väärin toimittu. Milloin näin on sanonut? En osaa sanoa miksi kukaan haluaisi satuttaa toista kertomalla valheita.

• Anonyymi00023

Jaa miksi yleensä he tekevät sitä kateudesta ei ole häirinny mua tippaakaan normaalia nopeampi tapa saada selville keneen toinen luottaa

• Anonyymi00002

Samaa olen miettinyt viimeisen vuoden .
      Minkä helvetin
      Takia J miehen pivo esittää muuta mitä on
      Ja ja olla yks rikkoja lisää..
      Miksi pitää kiusata!
      Helvetti tyypillä on oma elämä
      Ja silti pitää netis perseillä.
      Toinen nainen .
      Ja toivottavasti eri J mies.
      Vaikka toi käytös on kovin tutun kuuloista!?

• Anonyymi00008

Samoja mietteitä täällä. Helpottaisi jos tietäisi täydellä varmuudella onko sama. Niin paljon on jo tosielämään linkittyviä todisteita, että alkaa olla aika varmaa.

• Anonyymi00003

Rakastunut ei pyöritä muita samalla. Sinulle on valehdeltu, jos noin on.

• Anonyymi00013

Totta

• Anonyymi00024

Voi kuule mistä tiedät toisen edes rakastavan hönen väitteistäänkö millä todistat todeksi ja rakastunut varmasti pettää kun annat tämän edes luulla käyneesi vieraissa miksi luottamus ja toimiva rehellinen keskustelu yhteys ovat tärkeitä

• Anonyymi00037

Saatko kiksejä kun puhut alentuvasti naista esittävälle kekelle? Tuskin kovin kauaksi aikaa

• Anonyymi00042
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Voi kuule mistä tiedät toisen edes rakastavan hönen väitteistäänkö millä todistat todeksi ja rakastunut varmasti pettää kun annat tämän edes luulla käyneesi vieraissa miksi luottamus ja toimiva rehellinen keskustelu yhteys ovat tärkeitä

Nimenomaan pointti on se, että on valehtelua sanoa, että rakastaa/on rakastunut jos pyörittää muita. Minä en liity aloituksen tapahtumiin mitenkään. Puhut ihan sekavia.

• Anonyymi00004

Lemppaat vaan heti, ei tuollaisiin voi luottaa. En itse katsele tuollaista.

• Anonyymi00035

Tämä inhorealismisi on aloittajaäijä välillä jopa opettavaista luettavaa. Näin kommenttiasi äänestäneetkin varmaan kokivat

• Anonyymi00005

ei kiinnosta itseä lainkaan tuollainen s**tanan saastanen sakki, koko se tree ja ne hyvissä olevat jokanen nipussa ja katteltuna.

• Anonyymi00044

Kyl ihmiseltä sormenjälki jää, mihin sitte koskeekin, mut virtuaalipeikkojahan ei tosielämässä tarvi kattella. -sivu

• Anonyymi00006

Määritellään nyt mitä tarkoittaa: Pyörittää useita samaan aikaan. Täällä netissä vaikka juttelisi sadan kanssa, voi keskustella 1-100 kanssa, joten ei voi sanoa pyörittämänsä useita samaan aikaan. Samaa koskee esim. WA, koska ei voi olla varma kuka toisessa päässä on vaikka kuinka vakuutettaisiin. Ainoa ratkaiseva asia, onko tosielämässä jonkun kanssa, vain se on merkitsevää ja todistetusti henkilökohtaista.

• Anonyymi00025

Koitappa selitellä itselles paramemmin hyvää omaatuntoa kaikki se on pettämistä mikä pitää toiselta salata mitä on ehdoton rehellisyys valehtelet kerran yhtään mistään ni se oli siinä onnekseni mulle hellpoa lähtökohtaisena vaatimuksena naisilta ollu turha mu anto mulle oikeuden vaatia heiltä samaa mua kohtaan selvennyksenä multa ei hyväksytä edes valkoista valhetta muut miehet joutuu niitä satuilemaan etteivät naistaan satuta sanatkin kun voi pukea kauniimmin ja silti ne tarkoittaa ihan samaa kuin se suoraan töksäyttäminenkin ilman ajattelua ajattelukin on taito joka PITÄÄ opetella järkeä taas joko on tai ei ole siksi sanonta järjen käyttö on sallittua mutta ei pakollista mä en järkeä töissä käytä mulle ei ole koskaan siitä maksettu palkkaa mä olen laiska ihminen mä hoidan asiat nopeimmalla tietämälläni tavalla ongelmalsi useimmilla jää taas se että siitä huolimatta ratkaisut PITÄÄ olla toimivia

• Anonyymi00040
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Koitappa selitellä itselles paramemmin hyvää omaatuntoa kaikki se on pettämistä mikä pitää toiselta salata mitä on ehdoton rehellisyys valehtelet kerran yhtään mistään ni se oli siinä onnekseni mulle hellpoa lähtökohtaisena vaatimuksena naisilta ollu turha mu anto mulle oikeuden vaatia heiltä samaa mua kohtaan selvennyksenä multa ei hyväksytä edes valkoista valhetta muut miehet joutuu niitä satuilemaan etteivät naistaan satuta sanatkin kun voi pukea kauniimmin ja silti ne tarkoittaa ihan samaa kuin se suoraan töksäyttäminenkin ilman ajattelua ajattelukin on taito joka PITÄÄ opetella järkeä taas joko on tai ei ole siksi sanonta järjen käyttö on sallittua mutta ei pakollista mä en järkeä töissä käytä mulle ei ole koskaan siitä maksettu palkkaa mä olen laiska ihminen mä hoidan asiat nopeimmalla tietämälläni tavalla ongelmalsi useimmilla jää taas se että siitä huolimatta ratkaisut PITÄÄ olla toimivia

Hei, tämä on pakko olla AI-vastaus, tuossa ei ole loogisesti yhtään mitään punaista lankaa ja järkeä. Sanoja joita ei voi ymmärtää ja yhdistää toisiinsa. Todella sekavaa.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Hei, tämä on pakko olla AI-vastaus, tuossa ei ole loogisesti yhtään mitään punaista lankaa ja järkeä. Sanoja joita ei voi ymmärtää ja yhdistää toisiinsa. Todella sekavaa.

Palstasetä, eli aloittaja hiukan innostui huomiostanne ja lusikallinenkin saattoi tulla housuun. T naiselta juontajalle

• Anonyymi00007

Joku vois myös vastata tähän.

• Anonyymi00018

Mä vastaan vaikkei mulle tämä ole,
        pyörittämällä muita samaan aikaan ei kuulu tapoihin.

• Anonyymi00009

Jos haluaa saada itselleen maximaalisesti hyvää useista suunnista ilman vastuuta. Oletan.

• Anonyymi00010

Tämä on totta!

• Anonyymi00034

No mutta aapeeäijä se on n joka kolmannen ison pojan salainen haave

• Anonyymi00011

Ellei toinen ole tunteistaan kertonut, niin kyllä hänellä on vapaus tehdä mitä haluaa ja lupa tapailla ihmisiä kunnes löytää oikean tyypin.

• Anonyymi00012

😂 Saat arvata, mikä naurattaa!

• Anonyymi00014

Vieläkö täällä tapellaan siitä kuka kirjoittaa ja mihin ketjuun anonyymina. Outoa.

• Anonyymi00016

Juurikin näin. Vasta sitten kun on sovittu yhteistuumin ettei tapailla muita. Tai on puhuttu rakkaudesta. Vasta sitten sulla on ap yksinoikeus häneen.

• Anonyymi00026

Ennen kuin mitään on sovittu ei ole mitään mitä noudattaa ja mä en odottele huono itsetunnon omaavalla ihmisellä menee kymmenen vuotta ennen kuin edes uskaltaa sanoa vanhemmalleen vastaan joka tämän elämää yrittää kontrolloida

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ennen kuin mitään on sovittu ei ole mitään mitä noudattaa ja mä en odottele huono itsetunnon omaavalla ihmisellä menee kymmenen vuotta ennen kuin edes uskaltaa sanoa vanhemmalleen vastaan joka tämän elämää yrittää kontrolloida

Mulla ole sitä ongelmaa ollu poitsu jopa yritti yrittämällä saada isäänsä suuttumaan miksi ei onnistunu tein itse samaa äitini kanssa sain helposti lämpenemään mutta en niinkään suuttumaan ja seurais yleensä sattu tai teki kipiää vähintään kuinka opitaan että teoilla on seuraukset jopa kauskantoisetkin mä opin kantapään kautta

• Anonyymi00015

Pyörittääkö J monia vai pyörittääkö moni J.tä ?

• Anonyymi00022

Mä en ainakaan pyöritä ketään eikä kuka ole onnistunu pyörittämään mua vaikka ovat sitäkin joskus yrittäneet miks ei mun suunnitelmiin kuulu parisuhde mitä moisella tekee mitä oppinu ni osaa tarjota kun ulkonäköään tai pilluaan tyhjän saa kuulemma pyytämättäkin omia kokemuksiani

• Anonyymi00032

Kerro sinä aloittajaäijä itse lisää tästä alter egosta johon sinulla on selvästi vaikea sekä ristiriitainen suhde

• Anonyymi00017

Typeryyttä tuollainen on. Voi varmasti itse pahoin

• Anonyymi00031

Niin tämä aloittajamies haluaisi olla sellainen häsleri, tyhmempikin osaa oikolukea, alentuvat eläytyjät ei mm myrkyllisyytensä vuoksi

• Anonyymi00019

Voi voi, ku ei saa rakkautta vastapalloon. Voisit joskus ihan itte miettiä miks. -sivu

• Anonyymi00030

Kuinka ison poppoon ajatusten sunmuiden kuvioiden puolesta eläydyt puhumaan, netin jokeri? T naiselta myötähäpeät

• Anonyymi00036

Kuulemma sattuu vastaanottajaa kun nyrkillä lyö vastapalloon kaksinkertainen voima kai kohdistuu isku kohtaan kuinka tappeluista ei jää kiinni vaikka jälki olisi pahaa opettelee siivoamaan omat jälkensä ja korjaamaan aiheutetut vahingot ei jää muistokisi kuin kipu joka ei riitä oikeudessa todisteeksi jos lopputulos on sana sanaa vastaan ja toinen on poliisille luotettavampi kuin toinen ja todistajan tarvii ni poliisi on luotettavin senkin toisinaan saattaa tarvita että voi todistaa ettei itse ole ollut aloittaja miksi on olemassa näitä jokka ei ole poliisille jääneet kiinni joihin luottavat varauksella ja jos ei ole poliisin vanhatuttu entuudestaan en suosittele valehtelemaan sen luottamuksen menettää kerran ni ei ole asiaa johon voi poliisin paikalle kutsua joutumatta itsekin ristikuullustelluksi toisten kohdalla eivät vaivaudu kun tietävät etteivät totuutta ilman todisteita saa kuitenkaan hoitavat työnsä silti

• Anonyymi00039
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kuinka ison poppoon ajatusten sunmuiden kuvioiden puolesta eläydyt puhumaan, netin jokeri? T naiselta myötähäpeät

"Ja niin seiskasta Tuli 8 Miljoonaa". -PekkaValvomossa

• Anonyymi00048
        Anonyymi00039 kirjoitti:

"Ja niin seiskasta Tuli 8 Miljoonaa". -PekkaValvomossa

Aivan? Niinpä tietenkin. Ei tälle pitäis vastata mtn

• Anonyymi00020

Jaa en tiedä empä ole moista tehny huono lähteä herkkää ihmistä edes suututtamaan veikkaan että moisen kosto sattuu pahasti miksi reagoivat asioihin tunteella mistä tiedän poitsuni on herkkä äitin puolelta perittyä herkkyys isänsä luonne saattaa olla vaarallinen yhdistelmä kun tällä keittää yli mun puolelta syystä tai toisesta herkkyys ei periydy vaikka siskoni herkkä onkin

• Anonyymi00021

Olisiko niin, että suhde hakee muotoaan. Jos siinä on jotain hyvää ja jotain haastavaa. Joskus se haastava voi olla tosi haastavaa, ja se hyvä tosi hyvää, jolloin on vaikea tehdä kunnon ratkaisua. Mutta joskus sekin kannattanee tehdä, muutoin yleensä molempiin jollain tasolla sattuu.

Toki, jos on luvattu, että ollaan täysillä yhdessä, ja ollaan sitoutuneita ja kaikki muu siihen liittyvä puhe ja tunteet keskusteltu yhdessä, sittenhän se menenee pettämisen puolelle.

• Anonyymi00028

kirjaimisys hassuja niin G-kirjaimesta jonkin keksii jooh Galaxy

• Anonyymi00029

Koitahan sinä aapeemies saada soolona hommat pyörimään ensin haaveile vasta sitten laajennuksista. T naiselta moniongelmaisille

• Anonyymi00047

So make my day padawans

• Anonyymi00033

jos G-kirjaimeasta tulee mieleen Galaksi, silloin S-kirjaimesta tulee mieleen Supernova

• Anonyymi00038

Olen varattu. En pyöritä muita. En myöskään kaivattua, koska olemme vain puolituttuja. Emme edes näe nykyään missään.
      Naiselta

• Anonyymi00041

Mutta et se varattu, josta kovasti nähdään vaivaa. Keksitään tarinoita ja molotetaan suu vaahdossa, aivankuin toinen ei olisi ihminenkään.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Mutta et se varattu, josta kovasti nähdään vaivaa. Keksitään tarinoita ja molotetaan suu vaahdossa, aivankuin toinen ei olisi ihminenkään.

Toivottavasti en. Olen kyllä saanut vihjeitä, että näinkin voisi olla. Mutta en jaksa välittää. Nuorena vielä välitin. Ei tässä iässä jaksa.

• Anonyymi00043

Ei pidäkään. Sinun pitää tappaa se ihminen joka tekee noin. Ryhdy tuumasta toimeen ja tee se tänään.

• Anonyymi00046

Populisminne palstasedän avauksessa on hiukan toisaikaista luettavaa, nuori herra

• Anonyymi00051

ei kovin helppoa hommaa yrittää auttaa masentuneita tyttöjä sinänsä nooh

vaativampaa hommaa kuin aavistin aluksi

• Anonyymi00052

Siinä on sellainen pointti, kun niiden muidenkaan kanssa ei sitten onnistu yhtään sen paremmin niin sillä ns. lietsoo itsensä sellaiseen tiettyyn mielentilaan, joka on auttanut ja auttaa yhdessä toisessa tärkeässä Suomi24.fi keskustelu ketjussa.

• Anonyymi00053

Joo, se pitää paikkansa, elämä on pelkkää kohinaa, kunnes ihminen avaa silmänsä, mutta onko nyt niin, että ne pitäis avata näkemään ihan sen oman elämän merkillisyys, vai ollaanko tässä nyt sitten kuninkaallisia?

• Anonyymi00054

Pitäisi!

• Anonyymi00055

O mies on pukki ja paha

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      41
      3030
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      44
      2865
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2483
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      46
      2235
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      24
      2068
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1830
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1739
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1590
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1513
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26