Sitten sellainen jonka kanssa voisit elämäsi jakaa?
Onko se sulle
24
344
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei oo
- Anonyymi00002
Kuka ?
- Anonyymi00003
Älä höpötä mulle bainen
- Anonyymi00007
Ei ole b naiselta aloitus
- Anonyymi00004
En tiedä tarkoitat ?
- Anonyymi00006
Suus kiinni
- Anonyymi00008
Mulla on todella ristiriitaiset fiilikset
- Anonyymi00009
Ei. En pidä siitä elämäntyylistä johon hänen kanssaan jämähtäisi. Enpä tosin tiedä mikä hemetin onhelma porualla jälleen on, mutta ilmeisesti tavr määritellä mitä minun tulisi elämältä haluta on suuren suurta heillä, jotka ovat tällä hetkellä mulkvisteja.
- Anonyymi00010
M nainen on
- Anonyymi00022
50 m naista hihkuu onnesta 😂
- Anonyymi00011
J- mies todella on.
- Anonyymi00012
Mulkvistiko?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mulkvistiko?
Joo se just. "Runkvesti..."
Hyvä että tiedät sen itsekkin
Niin ei tarvi sanoa edes 😂 - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mulkvistiko?
Kuudesta J miehestä kuka ?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuudesta J miehestä kuka ?
Niinkö monta eri karikatyyria te elämän nettovoittaja olette kehitelleet palstaäijän lurittelemista nimikirjaimista? Ilmankos tulee tuota virtuaalista touhutippaa
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niinkö monta eri karikatyyria te elämän nettovoittaja olette kehitelleet palstaäijän lurittelemista nimikirjaimista? Ilmankos tulee tuota virtuaalista touhutippaa
On njallejii ja kallejii ja no en tiä mut buu
- Anonyymi00015
Juuso jykä
- Anonyymi00016
On luultavasti niin etten pysty
Koskaan enää miettimään niin
Et jakaisin elämäni jonkun
Ihmisen kans .
Nuorena siitä aina kyllä haaveilun
Ja yritin myös rakkauden saada ja saavuttaa.
Mutta sokeasss tulevaisuudessakin en edes
Näkisi rakastani...
Se siitä
Saati että voisin toteuttaa yhteisiä haaveita
Ja elämä etenisi....
Minä en enää halua rikkoa sydämiä
Riittää että oma hajosi kun asiat eivät edenneet
Hänen jota viimeksi ja eniten koko
Elämän aikana rakastin
Saa kyseinen mies jäädä aamorin viimeiseksi
Ehdotuksesksi minun elämässäni
Naiselta- Anonyymi00019
Oletko varma ettet palstasetä ole äitisi ns viimeinen mies elämässä tms länkytyksesi tärvelevää
- Anonyymi00020
Minä en jakaisi elämääni tai tekisi yhtistyötä yhdenkään kanssa, joka puhuu muodossa: mun kanssa.
- Anonyymi00021
On sulla kin ongelmat! MUN kanssa toi ei toimisi!!!!
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
On sulla kin ongelmat! MUN kanssa toi ei toimisi!!!!
On se ongelma, jos kuulee tarpeeksi usein. Ei silloin puhuta yhdessa olemisesta tai tekemisestä me-hengessä vaan MUN-kanssa-tekeminen on ennemminkin itsensä korostamista, kun HÄNEN kanssaan on suuri mahdollisuus ja kunnia päästä olemaan ja tekemään.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
On se ongelma, jos kuulee tarpeeksi usein. Ei silloin puhuta yhdessa olemisesta tai tekemisestä me-hengessä vaan MUN-kanssa-tekeminen on ennemminkin itsensä korostamista, kun HÄNEN kanssaan on suuri mahdollisuus ja kunnia päästä olemaan ja tekemään.
Ps. Samaa, kuin voit laittaa tai voit tehdä niin kuin aneettaisiin lupa ja valtuutus. Jos käytän muotoa voithan sinä yms. puhun mahdollisuuksista positiivisessa mielessä tai sarkasmilla. Voit laittaa sen pöydälle yms. tyyppiset lausahdukset ovat suorastaan vittuilua.
- Anonyymi00025
Vaikea sanoa, kun ei olla vielä tavattu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1143802Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta163577Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1152469Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten782430Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää532422Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom82370Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole212327Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1572215HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364361997Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin581921