Voin vaan entistä huonommin ja entistä vähemmän olen sinusta kiinostunut.
Mieheltä - Naiselle
Luuletko, että sinä saat minut tuolla kiusaamisella?
15
312
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja miten hän on sinua kiusannut?
- Anonyymi00002
Kuka kiusannut ja miten mielestäsi?
Oma käytös on tietysti ollut kutsuvaa ja moitteetonta sekä selkeää? - Anonyymi00003
Minä en ainaka oo mulle tärkeetä Miestä kiusannu. ;)
- Anonyymi00011
Lisäys, säästetääkö siihen asti? :D
- Anonyymi00004
Puoleltani ei ole kyse kiusaamisesta vaan siitä etten suostu tähän nykyiseen tilanteeseen enkä siihen millaiset tulevaisuuden näkymät hänen kanssaan olisi.
- Anonyymi00005
Ai nyt minä kiusaan sinua. Haista pitkä pska. Ketähän tässä staana kiusataan jatkuvalla syötöllä. Luuletko etten minä voi huonosti. Enkä halua sinua.
- Anonyymi00006
Kiva katsoa vierestä tota teidän draamaa joka heijastuu irl myös minun elämään.
Sivusta tutulta naiselta- Anonyymi00008
Ei kai se kivaa ole, mutta odotettavissa jos ensin aiheuttaa draamaa toisille saadakseen asioita.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kai se kivaa ole, mutta odotettavissa jos ensin aiheuttaa draamaa toisille saadakseen asioita.
Tämän allekirjoitan täysin. Toki ei se toinenkaan syytön ole siihen draamaan.
Sivusta
- Anonyymi00007
Et, kai luule näitä kiusaamis viestejä minun kirjoittamiksi?
En ole ollut palstalla pariin vuoteen kuin satunnaisesti lukemassa.
Aina tulee tunne että, äkkiä pois.
Miksi kirjoittaisin tänne mitään kun suoraankin voin.
Olisin syvästi loukkaantunut jos hän luulisi niin.
Kiitos ja anteeksi. - Anonyymi00009
En kiusaa. Yhden totuuden kirjoitin tänään tuskissani. Ja hänen kanssaan en luule enää tässä kohdassa yhtään mitään.
- Anonyymi00010
Pieni muna, kimakka ääni ja reilu vatsa.
- Anonyymi00012
Kuka sinua kiusaa?
Ehkä olet ymmärtänyt väärin jos asiat on epäselviä.- Anonyymi00014
Täällä muuta tehdäkkään, kun ymmärretään väärin, joko tahattomasti tai tahallisesti
En ymmärrä, mitä hyötyä siitäkin luulee saavansa. /Sivusta.
- Anonyymi00015
Eipä ole ollut tarkoitus kiusata, mutten myöskään käsitä millä perusteella kukaan on kuvitellut, että haluaisin jotakin heidän kanssaan, joita seuraani on nyt muutaman vuoden ajan lykätty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745