Miksi hitossa sä

Anonyymi-ap

Olet jäänyt kiinni niin ajatukseen minusta?

36

657

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole.

• Anonyymi00002

Ei se ole ajatus, rakkaus.

• Anonyymi00004

Eihän meillä kohtaa edes arvot

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eihän meillä kohtaa edes arvot

Kyllä kohtaa mies 🙂

• Anonyymi00003

Eikö sinkkuna ole ihmisiä joita voisit ajatella

• Anonyymi00026

Jos ei tiedä, että olet varattu. Kyllä kai hän hyväksyy sen, jos tietää vain ja toivoo kaikkea hyvää. Toki ei voi mennä toisen pään sisälle ja väittää, että toinen epätoivotusti ajattelee tai kaipaa. Silloinhan itse ei tee oikeutta toiselle. Kaikkea hyvää kuitenkin!(sivusta.)

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Jos ei tiedä, että olet varattu. Kyllä kai hän hyväksyy sen, jos tietää vain ja toivoo kaikkea hyvää. Toki ei voi mennä toisen pään sisälle ja väittää, että toinen epätoivotusti ajattelee tai kaipaa. Silloinhan itse ei tee oikeutta toiselle. Kaikkea hyvää kuitenkin!(sivusta.)

Juu haluu tulla sisään, eikä vain päällä vaan konaan.

• Anonyymi00005

Sä oot niin ihana

• Anonyymi00006

Silti olet muiden kanssa

• Anonyymi00007

En mä ole muut on suhun.

• Anonyymi00008

Olet väärässä, kun ajattelet noin. Minulla on muut asiat tässä selvitettävänä, joista en aio tinkiä, en sit tippaakaan ennenkuin ne on selvitetty.

• Anonyymi00009

Härkä?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Härkä?

En varsinaisesti. Vain oikean asian puolella.

• Anonyymi00012

Tunsin sinun energian ja sinussa oli jotain hyvin tuttua. Vaikka katselin etäämmältä. Vastapäätä kun istuttiin, niin ärsytit ja kiehdoit samanaikaisesti. Se oli hämmentävää. Kun tutustuttiin sitten joskus, olit ihan kiva. Välillä et ollenkaan. Ehkä se oli dopamiinikoukku, eikä vieläkään ohi. Mitäs itse veikkaat?

• Anonyymi00013

En tiedä, ehkä se oli se jokin energia hänessä. Sopivalla tavalla kiinnostava vastus.

• Anonyymi00014

Kysyt itse ikävä palstalla jep.

• Anonyymi00015

Tykkään sun uuuurteista... No niin.

• Anonyymi00016

Taitaa olla toisinpäin kun palstalla itket.

• Anonyymi00017

Tuota samaa olen ihmetellyt jo useamman vuoden ajan! Ainoa mikä minulle tuli mieleen on se, että hän etsii äitihahmoa joka hellisi häntä! Mutta minun näkökulmasta se on täysin mahdotonta toteuttaa koskaan!

• Anonyymi00018

Oikeastaan mitään tunnetta ollut reiluun vuoteen ihmisuhdeasioissa, vapauttava olotila.

• Anonyymi00019

Minulla on tuollainen tunne ollut siitä lähtien kun aikoinaan erosin lasteni isästä! Ja siitä on aikaa jo reilusti yli kymmenen vuotta!

• Anonyymi00020

Jos vain ihastui. Ymmärtää varmaan kyllä, jos sinua ei kiinnosta. Toivoo sinulle silti kaikkea hyvää. Voimia!

• Anonyymi00021

Mitä hittoa 😂
        Saanko huomisen lottonumerot myös?
        Sivusta

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mitä hittoa 😂
        Saanko huomisen lottonumerot myös?
        Sivusta

Moi, Pistä vain seitsemän omaa tärkeää numeroa. Saat varmasti jonkinmoisen voiton. Voi hyvin!

• Anonyymi00030

Ai katos nyt tää Voimia tunnistekin on omittu tai sitten täysin tuntematon luullut olevan hänelle.

• Anonyymi00022

hyvin on menty tässä päiviö viikkoja vuosia

• Anonyymi00023

samaa oon miettiny ja mietties tpan aikaa tääl

• Anonyymi00025

En itsekään tiedä. Ei ole käynyt aiemmin. Sä oot nykyisin kai vapaa, mut ei kuulu mulle. Vaikka oon tavallaan jäänyt kiinni, oon myös jo ajat sitten päästänyt irti.

• Anonyymi00028

Olen jäänyt vaille vastauksia, siinä kaikki

• Anonyymi00029

Jaa mistä sinä luulet tietäväsi ketä hän ajattelee

• Anonyymi00031

Koska mulla on hyvä olla hänen kanssa ja mulla ei koskaan oo hyvä olla missään. Mä toivon, että mua haittaisi enemmän kaikki mikä erottaa meitä mutta totuus on että hän on musta ihana juuri itsenään, enkä muuttais mitään edes siksi että oltais yhtä mieltä asioista.

• Anonyymi00032

Näet enään vain unta siitä.

• Anonyymi00033

Jag vill gå hem med dig mannen!

• Anonyymi00034

Olen ollut ahtaalla, ja monella tapaa menettänyt itseäni. En ole kiinni fyysisessä ihmisessä, ikävä menetti kosketuksensa reaalimaailmaan jo aikoja sitten, olen kiinni palstoilla ja uupumiseni värjää mahdollisuudet vapauttaa itseäni täysin. Tosin tämä on välitila. Odotan ja päästän irti kun sen aika on. Elän hetkessä, ja hetkessä kaikki on hyvin.,

• Anonyymi00035

Tykkään useista naisista yhtäaikaa.Kenties siksi

• Anonyymi00036

Jep ja aloittaja luulee olevansa heistä se ”erityisin” siksi koska se tuntuu siltä (kuten kaikista niistä muistakin).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      144
      5403
    2. Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.

Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii
      Maailman menoa
      56
      4794
    3. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      33
      3737
    4. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      13
      3081
    5. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      46
      3008
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      147
      2760
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      86
      2603
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      69
      2347
    9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      63
      1994
    10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      167
      1860
    Aihe